gewoon een t.. zooi

musli

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
afgelopen dinsdag heb ik cd gebeld en het familie pakket besteld, met in mijn achterhoofd de slechte klantenservice waar men altijd over rept, maar ik persoonlijk toen nog niet heb meegemaakt, maar na nog geen week is daar verandering in gekomen.
dus dinsdag ik aan de telefoon bestel het pakket, zeg tegen de dame aan de andere kant, ik heb nog steeds een abbo bij jullie, eentje uit het jaar kruik, zwarte kaart, heb ik daar nog wat aan.
zegt de dame , nee heeft u niets meer aan, ik zal u een nieuwe toesturen
ik: en hoelang gaat dit duren?
binnen 5 werkdagen heeft u de kaart. en ik, prima stuur maar af
ik wachten; donderdag, discovery en nationaal geo werkt niet, ik weer bellen, en het gesprek komt weer op de kaart, zegt de stem aan de andere kant; de kaart is gisteren verstuurd, dus zaterdag heeft u hem binnen.
zaterdag ,de post, wel de blauwe envelop maar geen kaart, dus ik weer bellen met die klanten, krijg ik een man aan de telefoon, en ik vraag waar blijft mijn kaart, krijg ik als andwoord :biggrin2:E KAART IS NOG HELEMAAL NIET VERSTUURD, ik; wat hoor ik dat goed, waarom niet. ja dat weet ik niet,kan ik niet zien, normaal duurt het 5 tot 10 werkdagen, dus volgende week heeft u de kaart binnen, ik weer, tien werkdagen en mij is verteld, blabla, dus ik wordt gewoon voorgelogen, ik heb gehoord dat het bij cd een zooitje is en dat blijkt nu ook, wordt ik ook nog bedankt aan de andere kant,
dus ik weer het internet op en kijken bij mijn internet provider, die met het schaap, wat hd tv daar kost, scheelt me nog 7 euro pm dat ze goedkoper zijn
dus cd heeft tot woensdag de tijd, ik geen kaart, ik geen klant, ga ik naar tele2
weet iemand hoe de kwaliteit is van tele2 hd tv?
ga ik opzoek naar het forum van canaal digitaal blijkt dat het satelliet forum te zijn, maar deze zijn nog erger als sat fo, moet je je eerst aanmelden, geen probleem, maar dan kom je bij een ballotagecomissie die binnen 24 beslissen of je wel op hun forum mag, wat denk men daar wel
ik vertel dit verhaal morgen daar wel

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je de komende 2 maanden nog niet klaar bent met CDS telefoontjes.
Je krijgt niet wat je wil, maar wat zij denken dat ook wel leuk voor je is.
Je huidige kaart word/is waarschijnlijk uitgeschakeld voor je de nieuwe mag ontvangen.
De rekening sturen is het enige dat goed gaat, (ja en je abonnement uitschakelen als je niet binnen de termijn betaalt omdat de rekening niet klopt).
Grote kans dus dat je iets anders moet betalen als wat je telefonisch hebt afgesproken (en dat kunnen ze dan ineens niet meer terughalen), en reken er maar op dat alles wat je gevraagd hebt, afgerekend moet worden.
Ook als er aan de telefoon verteld is dat iets kosteloos zou zijn.

Advies:
Schrijf namen van medewerkers die je spreekt op, en tijdstippen en duur van de gesprekken.
Beter nog: neem ze op (doen ze zelf ook maar jij hebt er geen toegang toe wanneer er weer eens stront aan de knikker is).
Ze zouden een regeling hebben om geld voor veel te dure telefoontjes terug te krijgen wanneer je uiteindelijk gelijk blijkt te hebben.
Maar dat gelijk moet je dan wel weer zelf bewijzen.

Veel succes, je hebt het nog nodig.

wat een zooitje
tele 2 wel hd tv, niet in amsterdam noord
upc, komt er bij mij nooit meer in
x***ll ,weet ik niet kom in niet zo snel achter
dus wat blijft er over, ik krijg het bijna niet me strot uit

Hmmm ik heb afgelopen maandag online verzocht mijn zwarte kaart te verwisselen voor een nieuwe.

en wat denk je vandaag keurig bezorgd en als beloning 3 weken het totaal pakket . uitgezonderd film1, dus binnen 5 fagen keurig geleverd.

Maar schijnbaar hebben ze dat mis want zelfs die Film kanalen werken gewoon en dat ZONDER 1 telefoontje .

Ik heb een week geleden mijn gehele Set Top Box pakket opgezegd en heb vandaag keurig de bevestiging gekregen dat ik tot 11-02-2012 nog kan kijken naar de huidige kanalen en ze dan op zwart gaan.
De reden dat ik het opgezegd heb is dat ik na 4 jaar nog steeds gratis signaal heb op mijn kabelverbinding die ik 4 jaar geleden heb opgezegd en dus sindsdien niet meer voor hoef te betalen, maar het analoge signaal op de kabel werkt nog steeds.
Behalve dan BBC2, heb ik de rest die op de kabel missen, op de schotel nog in FTA.
Goed ik heb dan wel geen HD, maar dat had ik tot op heden ook nog niet, dus mis ik ook niet.
Het scheelt me wel 69 euro en met al die bezuinigingen, kan ik die dus beter besteden.
Daarnaast is mijn schotel nog steeds draaibaar en zijn er ook nog vele andere kijk mogelijkheden.
Voorlopig ben ik dus van CD af. ;)

zegt de dame , nee heeft u niets meer aan, ik zal u een nieuwe toesturen
Hebben ze je ook nog voorgelogen ook. Met die zwarte kaart (seca2) kun je gewoon nog naar de 3 publiek en de commerciele zenders kijken en wat evt. nog meer aanwezig is op Astra 1 als je daar een abo op hebt.

Hier draait zo'n kaart ook gewoon netjes geregistreerd met de publieke en commerci?le zenders. Voor de rest heb ik CD niet nodig want met Ziggo heb ik genoeg zenders. En het meeste van wat er gekeken wordt door mij neem ik op, kan later fijn de reklame doorgespoeld worden.;)

Hopelijk komt alles goed. Soms gaat het goed, soms niet, maar als het niet goed gaat gaat het echt niet goed en kan het in de papieren gaan lopen.
Je moet toevallig de goede aan de lijn hebben, voor de rest is CD en service twee verschillende dingen.

bt klopt, bijna alles werk behalve national geo en discovery, ook niet na de satellite opnieuw scannen en ik kan er ook niet achterkommem waarom niet.
weet iemand mischien de reden??

o ja vergeet ik nog
wat ik heb :
de db 500 hd
de laatste pli
kanalenlijst deels van het net en deels gescand daarna bewerkt met dreambox edit
en CCcam 209
maar geen disc en nat geo
dus waarom werken deze 2 kanalen niet

Ja wat heb je dan gescand Astra1 en ja met je zwarte kaart werken die niet daar zit nog je oude abo op?
Als je de oranje kaart hebt met het familiepakket moet je beeld hebben.

ik heb astra 23.5 gescand en daarna 19.2, de dream maakt netjes een directory aan met last scanned aan maar ook daar gaan deze twee niet open
moest volgens C D wel gaan met mijn zwarte kaart, maar niet dus
voor de rest op astra 19.2 wel.
gaat dit gewoon niet ??
en ik heb vorige week met cd gesproken en er zit een nieuwe abbo op

Die gaan niet open met je zwarte kaart wacht nu gewoon tot de nieuwe kaart er is.

gaat volgens die tuthola daar gewoon open
krijgen ze de @#$##@%%^&^&
thanks, wachten maar

Kalmte zal je redden.:rolleyes:
Anders neem een pilletje, er zijn ergere dingen op deze aardbol waar je je veel kwader over kunt maken. ;-)

ach die heb ik ook; de ergere dingen dan
sta ik een maand geleden met de vrachtwagel in belgie, schijn(blijkt later) ik een hardinfarct gehad te hebben, blijkt rond me hard de boel op 5 plekken aardig verstopt te zitten, dus ik krijg een paar bypaces
dus ik slik al aardig wat pillen, en om me rustig te houden veel tv kijken, maar als die !@#%^%$## bij , ik krijg het me strot niet meer uit, een beetje medewerking hadden verleend dan had ik nu op me gemak een filmpie kunnen kijken

Je nieuwe abo staat pas op je nieuwe kaart en met een beetje geluk staat die de eerste maand helemaal open kun je ook films kijken die niet in je familieabo zitten.
En pas op met je hart rustig aan dus ook geen Hustler TV kijken op 19.2 oost.

Ik heb destijds ook iets dergelijks gehad, toen ik mijn nieuwe oranje kaart kreeg.
Hij wilde maar steeds niet updaten, want na de vrije periode dat alle zenders op proef even open stonden ging ineens alles op zwart.
Als ik op de site van CD een nieuwe activatie aanvroeg, gebeurde er niets.
Ik heb toen nog speciaal een originele CD cam gekocht en ook daarmee ging de update niet.
Nu bleek dat ik het opnieuw activeren deed met het nummer van de oude zwarte kaart en dat nummer werd wel geaccepteerd, maar die kaart was door CD uitgeschakeld en op de nieuwe oranje kaart bleek een geheel nieuwe kaartnummer op te zitten.
Tja en toen ik dat nummer invoerde werkte mijn kaart binnen 10 minuten weer. ;)
Ik heb toen een aantal keren CD gebeld en ook mij werd telkens gezegd van Hij moet werken hoor.

gaat volgens die tuthola daar gewoon open
Diezelfde tuthola die je verteld had dat je zwarte kaart nergens meer voor te gebruiken was misschien?;)
Zoja, dan weet je ook dat die geen flauw benul heeft waar ze over spreekt.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan