afgelopen dinsdag heb ik cd gebeld en het familie pakket besteld, met in mijn achterhoofd de slechte klantenservice waar men altijd over rept, maar ik persoonlijk toen nog niet heb meegemaakt, maar na nog geen week is daar verandering in gekomen.
dus dinsdag ik aan de telefoon bestel het pakket, zeg tegen de dame aan de andere kant, ik heb nog steeds een abbo bij jullie, eentje uit het jaar kruik, zwarte kaart, heb ik daar nog wat aan.
zegt de dame , nee heeft u niets meer aan, ik zal u een nieuwe toesturen
ik: en hoelang gaat dit duren?
binnen 5 werkdagen heeft u de kaart. en ik, prima stuur maar af
ik wachten; donderdag, discovery en nationaal geo werkt niet, ik weer bellen, en het gesprek komt weer op de kaart, zegt de stem aan de andere kant; de kaart is gisteren verstuurd, dus zaterdag heeft u hem binnen.
zaterdag ,de post, wel de blauwe envelop maar geen kaart, dus ik weer bellen met die klanten, krijg ik een man aan de telefoon, en ik vraag waar blijft mijn kaart, krijg ik als andwoord
E KAART IS NOG HELEMAAL NIET VERSTUURD, ik; wat hoor ik dat goed, waarom niet. ja dat weet ik niet,kan ik niet zien, normaal duurt het 5 tot 10 werkdagen, dus volgende week heeft u de kaart binnen, ik weer, tien werkdagen en mij is verteld, blabla, dus ik wordt gewoon voorgelogen, ik heb gehoord dat het bij cd een zooitje is en dat blijkt nu ook, wordt ik ook nog bedankt aan de andere kant,
dus ik weer het internet op en kijken bij mijn internet provider, die met het schaap, wat hd tv daar kost, scheelt me nog 7 euro pm dat ze goedkoper zijn
dus cd heeft tot woensdag de tijd, ik geen kaart, ik geen klant, ga ik naar tele2
weet iemand hoe de kwaliteit is van tele2 hd tv?
ga ik opzoek naar het forum van canaal digitaal blijkt dat het satelliet forum te zijn, maar deze zijn nog erger als sat fo, moet je je eerst aanmelden, geen probleem, maar dan kom je bij een ballotagecomissie die binnen 24 beslissen of je wel op hun forum mag, wat denk men daar wel
ik vertel dit verhaal morgen daar wel
dus dinsdag ik aan de telefoon bestel het pakket, zeg tegen de dame aan de andere kant, ik heb nog steeds een abbo bij jullie, eentje uit het jaar kruik, zwarte kaart, heb ik daar nog wat aan.
zegt de dame , nee heeft u niets meer aan, ik zal u een nieuwe toesturen
ik: en hoelang gaat dit duren?
binnen 5 werkdagen heeft u de kaart. en ik, prima stuur maar af
ik wachten; donderdag, discovery en nationaal geo werkt niet, ik weer bellen, en het gesprek komt weer op de kaart, zegt de stem aan de andere kant; de kaart is gisteren verstuurd, dus zaterdag heeft u hem binnen.
zaterdag ,de post, wel de blauwe envelop maar geen kaart, dus ik weer bellen met die klanten, krijg ik een man aan de telefoon, en ik vraag waar blijft mijn kaart, krijg ik als andwoord

dus ik weer het internet op en kijken bij mijn internet provider, die met het schaap, wat hd tv daar kost, scheelt me nog 7 euro pm dat ze goedkoper zijn
dus cd heeft tot woensdag de tijd, ik geen kaart, ik geen klant, ga ik naar tele2
weet iemand hoe de kwaliteit is van tele2 hd tv?
ga ik opzoek naar het forum van canaal digitaal blijkt dat het satelliet forum te zijn, maar deze zijn nog erger als sat fo, moet je je eerst aanmelden, geen probleem, maar dan kom je bij een ballotagecomissie die binnen 24 beslissen of je wel op hun forum mag, wat denk men daar wel
ik vertel dit verhaal morgen daar wel