gewoon lekere disco!!

Originally posted by format c:

ik ben die jingle freak ja,waar waren die jaren 80 jingles te downloaden?

Bij Satwatcher, staan die Format:C, maar ik weet nog iets veel leukers, knal jij hier eens een paar van je favorieten weg. :biggrin:

Heb even ververst voor jullie...

Eentje omdat de zon schijnt en ik die plaat dan altijd hard door de cabrio moet horen :)

En dan de orginele Divine maar :)

Pleasure with it

heel erg bedankt nummer 10 voor die sites.
en freggel,enz enz.
super,
waaw.
meer sites zijn altijd welkom.

@Wizzard, bedoel jij het nummer "bush" wellicht een rap nummer?

Want dat is waar ik uitkom, als ik zoek naar Elwood met should i push her in the bush. ;)

Dat nummer heb ik maar zeg eerst maar eens of dat de goeie is, want volgens mij niet want het klinkt niet echt 70's wat ik hier heb...

Ik heb even gekeken maar het is niet Elwood het zijn een paar dames

@Freggel nee het is geen rap nummer verre van dat het is echt Disco eind jaren 70 als ik het goed heb.

Originally posted by The Wizzard

@Freggel nee het is geen rap nummer verre van dat het is echt Disco eind jaren 70 als ik het goed heb.

Dan heb ik toch de verkeerde, maar niet getreurd, de zoektocht gaat door, nu eerst "The ritchie family The best dico in town" binnenhalen... ;)

Voor de liefhebbers heb ik een paar nummers op de upload van The Wizzard geknald:biggrin: (uploaden gaat sneller als downloaden, maar ik klaag niet...........)

Deze is ook handig.

Bedankt,
;)
Nr.10

YES ik heb het nummer eindelijk weer na al die jaren wat een jeugdsentiment bedankt Mark.

Musique - In the Bush das echt disco Freggel jij zou dat nummer toch ook moeten kennen gezien we van de zelfde generatie zijn.
Hij staat in de upload en in 2 versies de gewone 12inch en de remix en die is echt geweldig en de kwaliteit ook.

Ik ben hier echt blij mee en ga die Zondag avond zeker draaien op duckstad fm.

Oja dan staat de server uit sorrie hiervoor maar ben de upload dan daarvoor nodig.

Meschien wel leuk als jullie in de upload de muziek zetten voor zondag aanstaande lekkere Disco

Heb nog wel een paar hele leuke leuke.

Suc6 met de uitzending.

;)
Nr.10

Originally posted by Nummer10

Suc6 met de uitzending. ;)
Nr.10

Ook studio bezoek is mogelijk
en die is te vinden aan de
Rijsdijk 17
3161HK Rhoon

Studio West Ijsselmonde

Ik ben er vanaf 7.45 tot 22.00
er is bier en frisdrank ook eventuueel koffie

Originally posted by The Wizzard

Studio West Ijsselmonde

Ik ben er vanaf 7.45 tot 22.00
er is bier en frisdrank ook eventuueel koffie

Bier??? :bier: Nederland is niet groot maar tumme de afstand is toch vrij ver ;)

Als ik vanavond een beetje tijd over heb en optijd weer wakker ben, dan gooi ik ook nog wat leuke in de upload. ;')

Tja en dat nummer in the bush, als ik het hoor zal ik zeggen, tuurlijk ken ik dat, maar nu op dit moment kan ik het eventjes niet thuiswijzen...

Sugar and the lollypops met dancin' dynamo, daar ben ik al heel lang naar op zoek, zowel a als b kant!

ik heb hem hier wel op single, maar als download krijg ik deze nergens gevonden!

Iemand die deze heeft? ;)

Ik ben ook eventjes 1 en ander aan het uploaden voor jullie, in de ftp. ;)

Hopelijk zit er iets bruikbaars tussen. :jow:

En ook nog gezocht,mp3 van Anna jansen .Tango Trees.
Piraten hit.
nog steedts niemand die dit nummer van singel op mp3 wil zetten voor mij?

Tja, Format C: jij dacht dat ik die vergeten was zeker ;)

Ik heb hem iig nog niet gevonden, ook niet in de binaries. ;)

maakt niks uit.
ik hoop dat die ooit eens door iemand gepost wordt.
ik weet dat jij je suft zoekt,dat weet iedereen al op dit forum,dat jij 1 van de beste zoekers bent voor anderen.
toch!!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan