gewoon lekere disco!!

Maar je hebt hem wel dringend nodig lees ik net?

Je hebt hem gehad en dan verkoop je hem?

ziehier het resultaat :biggrin: :stupid:

(maar het komt goed, ga maar eens op Ebay kijken ;) )

hij vindt ook alles he!!!!!
je moet bij de politie gaan werken....hahaha.
nee maar eventjes serieus,,ik heb hem inderdaad ooit eens gehad op singel,maar ik heb hem toen verkocht met nog 1000 andere singels.
en daar heb ik grote spijt van gehad.
tjaa,ik was toen nog jong,en had wat geld nodig om me ,toen in die tijd een videorecorder te kopen en tv enz.
het was ook net in de tijd dat de cd werdt uitgevonden.
dus wat deed ik toen ,alle singles verkopen,en cdtjes kopen .
tja tja,zo is het dus gebeurt toen.
en nu heb ik er spijt van.
maar dat is met alles wat je te snel wegdoet.

dat was mijn verhaaltje weer.

Ook al wordt hier het vinyl zelden of nooit meer gedraaid, verkopen, nou niet dan niet en nooit niet....

ik heb nu zelfs een stapeltje naar beneden gehaald door deze topic, om eens wat te gaan zoeken, ik zit nu al een aantal uurtjes in de ftp van Wizzard te uppen hierdoor ;)

En intussen kom je dan weer zoiets als Joan Jett vs Queen tegen. :jow:

maar Tango Trees komt zeker nog wel eens in jou verzameling! ;)

ik w8 wel rustig af op die dag.
ik had stiekem gehoopt dat er mensen(piraten ...oude dj s hier op dit forum waren,die het singeltje nog ergens op de zolder hadden liggen.

maar toch weer bedankt Corne.

Voor vanavond stop ik er weer mee, morgen ga ik weer door tenminste als het mag :biggrin:

Voor degene die er downloaden, mijn geplaatste muziek gaat meer richting de jaren 80 :jow:

Het lijstje van Hangslot is niet de makkelijkste maar het heeft me wel op ide?en gebracht op het gebied van zoeken, dus als er nog zijn die verzoekjes hebben in deze muziekstijl, knal ze hier maar weg. ;)

@format c ik ga morgen het zolder op en zal daar is kijken tussen de verzameling singels want het singeltje komt me wel bekent voor.
Anders kan je alsnog een bod doen op ebay :)

Ik zal ook effe een account aanmaken voor Format c
dan kan je er ook bij het komt naar je toe via PM als die niet vol zit.

@ Freggel1 lekkere muziek hoor in de upload
@ Hangslot ook weer bedankt voor de upload vanavond

Ik zal er zelf ook weer een berg bij zetten.

Originally posted by The Wizzard
@format c Anders kan je alsnog een bod doen op ebay :)

@ Freggel1 lekkere muziek hoor in de upload
@ Hangslot ook weer bedankt voor de upload vanavond

Ik zal er zelf ook weer een berg bij zetten.

Op dat plaatje hoeft marc niet te bieden Wizzard, als ik hem kan kopen, want ik heb al geboden, dan gaat hij sowieso richting Tegelen, dus waarom zou hij mij overbieden? ;) :draai:

En wat de upload betreft, als jij het niet erg vindt, komt er nog veel meer aan, maar ik moet eerst de muziek bekijken die ik van jou heb gedownload, want al teveel dubbele daar hebben we niks aan ;)

Yep inderdaad er staan er een paar dubbel op ik had het gezien maar nog geen tijd kunnen vinden deze weg te halen eerst natuurlijk kijken welke de beste is.

beiden bedankt voor jullie moeite.
ik wordt er gewoon verlegen van.

Zo, weer een paar "gouwe ouwe" erbij:biggrin:
en, niet te vergeten, ook weer een paar "gouwe ouwe" eraf...

Ik zal voor de mensen die regelmatig de pagina van mij bezochten de komende weken even wat op de ftp server van Wizzard plaatsen.

Ik heb de komende weken de server ruimte nodig voor andere dingen.

Dus nummer 10 ik zal je verzoekjes daar neerzetten...

Mocht men nog wat hebben PM me dan even hier

SW

Bedankt.

;)
Nr.10

Kon helaas niet luisteren vandaag maar waren er bekenden bij van de upload???

;)
Nr.10

Originally posted by Nummer10
Kon helaas niet luisteren vandaag maar waren er bekenden bij van de upload???

;)
Nr.10

Bijna alleen maar:lol:

Dan zou ik toch de uitzending nog eens willen horen, want wij hebben de playlist gemaakt zijn wij nog genoemd?

;)
Nr.10

Hahahahaha nummer 10, we zijn toch niet ijdel he?:biggrin::biggrin::biggrin:

Vooruit ff serieus, Ik heb niet de hele uitzending gehoord, alleen van 9 tot 9.15 en van 9.30 tot 10.00 uur, en dan alleen als achtergrond muziek.

Ik heb onder andere voorbij horen komen, Pino d'angio, was not was, Supermax en Frankie Smith, en die komen volgens mij alle vier uit de upload.
We doen het dus zeker niet voor niets, dus gewoon doorgaan!!

Wellicht kan de Wizzard (of ozz?:biggrin:) de complete uitzending op een cd'tje knallen en naar jou opsturen!

Programma op CD zetten phuuuu ik neem het nooit op ik ben niet zo'n ijdeltuit en ik weet wat ik fout of niet doe maar dat breng de sfeer in het programma.

Ik heb vanavond echt heel veel uit de upload gedraaid en ja heb jullie namen genoemd en verteld dat jullie het programma vanavond hadden samen gesteld.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan