gewoon lekere disco!!

Want ik stap dadelijk op mijn fiets, kmot weer gaan werken :stupid:

Maar dan moet ik eerst weer een vervelend I-net probleempje oplossen...

Hi hi,

Werkse.

;)
Nr.10

Heb net even de teljapanner erbij gepakt... jullie kunnen nog voorlopig vooruit hoor..... de teller staat nu op 340 gig aan Dance Classics :)

Lekker!!!

En bedankt voor je medewerking.

;)
Nr.10

Ik zal morgen overdag de ftp server aanzetten ook met wat dance classics en andere 80's en is dan te bereiken op ftp.duckstad.myftp.org

Originally posted by The Wizzard
Ik zal morgen overdag de ftp server aanzetten ook met wat dance classics en andere 80's en is dan te bereiken op

Ook weer een mooi idee @Wizzard ;)

Maar ik heb eigenlijk ook een ideetje, want ik zie een flinke opleving, is er misschien eens aan gedacht om de upload hier weer terug in gebruik te nemen???

Maar dan niet voor satelliet gerelateerde zaken, (of misschien toch wel? ) ;) want die vinden we bij de collegae wel, maar voor muziek en leuke progjes?

De FTP server is aan ik heb er wat dance Classics opgezet

ftp.duckstad.myftp.org voor deze enekeer geen gebruikersnaam of wachtwoord nodig.

Wie weet wel leuk om die voortaan voor wat gebruikers open te zetten met gebruikers naam en wachtwoord.

Max connecties 2 en 3 users tegelijk zowel up als down is mogelijk delete is niet mogelijk.

Laat hem maar lekker online staan, dan zullen we er ook voor zorgen dat je wat uploads krijgt ;)

Netjes. Kan je er ook nog wat jingels bij zetten???

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Re : Nummer10

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen ik ben ermee bezig plakken knippen vanaf tape .
Kan wel zeggen dat mijn knip kunsten er niet op vooruit gaan maar ja daar hebben ze cooledit pro voor uitgevonden.

Zag dat er ook vraag naar jingles is... daar kan ik er nooit genoeg van hebben dus als je wat hebt laat hem me weten.

Misschien dat ik wel wat heb wat jij niet heb.

Als er vraag naar is kan ik wel een paar compilaties van pakketjes ook even online zetten....

Dus echt goud van oud.

Zie het allemaal voor tapedeck, plakband, snijmesje. Eigenlijk is dat als het goed lukt veel leuker dan met cooledit. Meer beleving zeg maar.

Of ben ik nou oud aan het worden?

Alvast bedankt,

;)
Nr.10

Heeeeel graaag. En ik weet dat er nog veel meer zijn.

Jij ook alvast bedankt.

;)
Nr.10

Jij bent dus een jingle liefhebber?

Ik snap niet dat er hier eentje niet op reageert, want die zit er hier nog 1, FormatC:....

Jij had toch over het aanleggen van een Database? :biggrin:

Vanaf morgen gaat er een slot op alleen met gebruikers naam en wachtwoord kan je dan op de server.

wil je een gebruikers naam en wachtwoord dan kan dit gewoon even een pm sturen en het is geregeld.

De ftp server gaat in de nacht uit en is de volgende morgen vanaf 8.00 tot 23.30 in de avond open.

Doen we er nog een leuke toelage aan jaren 80 jingles ook bij vandaag :)

Geweldig:jow: Hier ben ik dus echt blij mee!!
Vanavond geen sateliet, gewoon
DISCO!!

@Wizzard, nou ben ik wel benieuwd of je de verschillen ontdekt in je eigen lijst:biggrin::biggrin: Ik heb er een paar nummers bijgezet, zie jij welke?

Zie nummers 2x staan. Maar ik ben aan het downloaden dus kijk gelijk mee.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan