Goed nieuws in F1

S

Simon

Gelezen in de Telegraaf,

-MARANELLO - Michael Schumacher blijft nog drie jaar racen voor Ferrari. De 32-jarige Duitser tekende gisteren in Maranello voor twee jaar bij. Het contract van de wereldkampioen Formule 1 liep tot einde 2002.

Schumacher heeft bij zijn contractverlenging te kennen gegeven in elk geval het komende jaar te willen samenwerken met de Braziliaan Rubens Barrichello. Ferrari honoreerde de wens van de kopman en bood Barrichello een nieuw contract aan voor het seizoen 2002.-

Dus nog drie jaar genieten van Schumacher en in die drie jaar zijn we Hakkinen allang vergeten!

Groeten van een tevreden Schumacher fan.

 
Goh! dan heeft Montoya dus 3 1/2 jaar de tijd om hem het leven zuur te maken.

Nou daar ga ik voor zitten!

 
Dat is inderdaad rete goed nieuwz!

@Peez, dat betekent dat hij dus ook nog 3,5 keer wereldkampioen kan worden! Uhh, sorry 2,5 keer, want Coulthard mag 'm van mij ook nog eens winnen (voor de vorm dan!)

Und Tschussssss!

Mike The Bike

 
Ik vind het aardiger van hem dat hij geregeld heeft dat Barichello daar nog wat kan blijven. Da's ook echt een aardige en sportieve coureur die dat verdient.

Montoya ook wel, maar die kunnen ze beter bij een club zetten die tegenhanger is van Ferrari.:)

Overigens was Hakkinen weer sneller dan Schumi tijdens de tweede vrije trainingen, maar de race zondag zal belangrijker zijn.

 
Wat dachten jullie eigenlijk van dat extra vleugeltje op de arrows ,straks kan je als ze weer eens voorbijgereden worden niet eens meer zien of hij nou voor of achteruit rijd.

 
Je Zus, Over het toppunt van lelijkheid gesproken, maar ja als Jos zo met meer downforce kan rijden vind ik het prachtig. FORZA JOS! Laot Gaon!

Grtz Mike

 
Barrichello O.K. Schumacher NEE !

Leuk dat dit trouwens hier kan, TOPPIE !

 
Nou Sjefke, welkom dan!

Coulthard moet vaker een nieuwe chick op de kop tikken, dan rijdt ie een stuk sneller. Schumi 2e, de start morgen s alles bepalend, daar dat al 39x degene op pole de race heeft gewonnen. Wait and see!

Grtz Mike

 
Sjeffie, zo denk ik er ook over!:)

Mooi trouwens dat Coulthard de Ferrari's toch weer even een poepie heeft laten ruiken.:)

 
En nu ook hopen dat hij de race wint he!!!!!

 
Dat zou nog het beste zijn, brengt gelijk weer wat meer spanning in de stand.;)

 
Hoogstwaarschijnlijk de Coulthard en Hakkinen 1 en 2

en Barrichello 3 oh nee die moet natuurlijk weer naar de vierde plaats nou ja dan Schumacher inplaats van 4 naar de derde plaats. Maar ik heb het gevoel dat Schumacher deze race niet eens uit rijd ( zou prachtig wezen )

Maar we zien het wel.

 
Heb even in mijn glazen bol gekeken, Shummi haalt de finish straks gewoonweg niet :) :) Coulthard gaat glansrijk met de zege lopen voor Mikka :) :) :) en Rubens.

exDumber

 
Ik moet wel ff kwijt dat de Mc Laren fans, hun idool ;) Mika wel blijven steunen, ondanks het feit dat deze taxichauffeur nog geen deuk in een pakje boter rijdt.

Schumi rulez, heeft al 4x gewonnen in Monaco bijna een evenaring van het oude Senna record van 5x :biggrin:

Hieruit kun je afleiden dat Schumi tot een van de beste rijders ooit mag en moet worden bestempeld!

:biggrin: Ayrton Vs. Schumi the legend continues. :biggrin:

Ik geef toe Schumi is t.o.v. Senna een arrogante vent, maar rijden dat kan ie zeker. En vergeet niet dat hij ook de degene is die de stap naar Ferrari in 1996 heeft gemaakt toen het team op sterven na dood was! Mika durft dit niet omdat hij afhankelijk is van een goede auto.

Grtz Mike

 
Goed gesproken Mike, en kijk eens wat er geworden is van Benneton na het vertrek van Schumie...Juist ja niks meer!

Enneh..Michael wint straks, mischien tweede.

 
Ongetwijfeld, rijden kan M.S zeker, als de beste zelfs.

Maar is het nou een groot sportman zoals Senna was?

Nee, daarvoor gebeuren er toch veel te vaak twijfelachtige (onsportieve) zaken die op of over randje zijn.

Als sportman staat Hakkinen m.i. veel dichter bij Senna. En dan begrijp ik niet hoe een halve natie blind voor enige kritiek maar achter M.S. aanholt.

Grtz,

 
Ik ben het helemaal met werkezel eens, voor mij was Senna de grootste maar die is niet meer want anders had Schumacher eeuwig achter hem aangereden, maar dat zullen we nooit weten. Maar of Hakkinen nu voor of achteraan rijd voor mij blijft hij de meest sportieve en sympatiekste rijder uit het veld en heeft ook hele mooie dingen laten zien.

En ik zal de laatste zijn die zegt dat Schumacher geen goede rijder is, maar ik vind het helaas een arrogante eikel die de laatste tijd ook nog eens uit is op cadeautjes.

En dat vind ik niet sportief.

Overigens vind ik dat de schumacher fans zich voorzichtig uitlaten over de uitslag vanmiddag. Of denken ze in hun achterhoofd ook dat de Mc Larens winnen en dat Schumacher hem hoogstwaarschijnlijk niet eens uitrijd.

Want we hebben het gisteren in de laatste minuut van de kwalificatie wel gezien hoe Schumacher er af ging en toen had hij zoals gewoon weer eens niet het fatsoen om op de persconferentie te komen.

Nou we zien het vanmiddag wel.

 
okay, okay, okay,

genoeg gespeculeerd !

ze zijn nu een uurtje geleden gefinished en het is weer een prachtige 1-2 voor die mooie rooie auto's

Groet,

C4

 
Mijn glazen bol heb ik inmiddels al door het raam gegooid, wat een pech die Mclaerens, toegegeven Ferrari had het deze keer goed voor mekaar. :sad: :( :sad: . Maar David verdiend hier toch minstens een staande ovatie !!!! Puik werk van die Schot.

exDumber

 
Hakkinen gaat niet naar Ferrari, why leave a winning team?

Hij zit goed waar hij zit en zal nooit 2de man gaan rijden voor MS zoals die arm Barichello moet doen.

Waarom Hakkinen geen deuk in een pakje boter rijdt? Omdat al veel te lang de stabiliteit van McLaren het laat afweten.

Na 2x wereldkampioen te zijn geworden dachten ze zeker alles in kannen en kruiken te hebben, ik weet niet wat ze verandert hebben aan die nieuwe wagens, maar ze hadden volgens mij nog beter met de oude kunnen door blijven racen.

Hakkinen dus weer met pech, Coulthard ook.

Maar wat ie daarna liet zien was echt puik werk!

Nog puiker werk van Jos overigens, toch buiten zijn eigen teamgenoot dan, een paar man voorbijgaan, en dat in Monaco! Petje af. Hij begint echt zijn imago van regenwaterchauffeur kwijt te raken in mijn ogen.

Schumacher stonk weer van het geluk. Op naar de volgende race.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan