Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger zei:Normaal lees ik dit forumonderdeel eigen niet of nauwelijks, dus je hebt geluk.
Maar als het goed is heb ik ze wel zo'n beetje allemaal. Ik moet alleen even op zoek, ik heb er een aantal op hd en een aantal op een cd gezet.![]()
interceptor zei:De grandmix van '82 zou ik graag willen binnenslurpen...iemand ?
Dat staat ook ergens op de site van Radio Stad Den Haag als ik me niet vergis, het waren 2 of 3 sites die dit aangaven.In 1983 maakte Ben Liebrand zijn eerste Grandmix voor Radio Veronica
Deze "Classics mix"...zou ik dan wel heel graag willen bemachtigen!jack zei:...Ben made the "Classics mix" featuring the best tracks from
the late 1970's to roughly 1982.
Black Tiger zei:Grandmix '80 en '81? Geeft het zich die dan ook? Volgens mij is Liebbrand pas in 1983 begonnen met die Grandmixen.
Whatever de quality is...ik kijk uit naar die upload.freggel1 zei:...Ik zal eerst wel eens luisteren wat het precies is, en als het iets leuks is gooi ik ze wel ergens in een upload.![]()