Grandmix?

Lekker.

Hij is volgens mij nog gemaakt met knip en plak werk van Ben. Blijft toch altijd wat hebben. Doet me ook weer denken aan de bond van doorstarters, dddddddoorstarters.

;)
Nr.10

Normaal lees ik dit forumonderdeel eigen niet of nauwelijks, dus je hebt geluk.
Maar als het goed is heb ik ze wel zo'n beetje allemaal. Ik moet alleen even op zoek, ik heb er een aantal op hd en een aantal op een cd gezet.:)

Ging jij nu ook BBQ in de nieuwe freggelgrot???

;)
Nr.10

BT komt een week eerder.. ;)

Voorproeven zullen we maar zeggen....:biggrin:

Maar om het zo maar te zeggen, ik moet alle grandmixen nog eens downloaden, eerst eens kijken wat ik al heb, maar allemaal heb ik ze nog niet, dat is iets wat ik zeker weet.

Voorproeven... hahahahah... eerder het echte werk.:biggrin:

Maar oke, ik heb ze misschien ook niet allemaal, maar ik heb wel alle mixen van de tijd toen hij nog voor Veronica werkte, dus die jaren.
En daarnaast nog 2000 of zoiets, indien men interesse heeft dan laat maar weten dan wil ik wel eens voorzichtigaan op zoek gaan waar ik die dingen heb liggen.

Black Tiger zei:
Normaal lees ik dit forumonderdeel eigen niet of nauwelijks, dus je hebt geluk.

Dan wordt het toch eens tijd dat je dat gaat doen dan! :biggrin:

Maar als het goed is heb ik ze wel zo'n beetje allemaal. Ik moet alleen even op zoek, ik heb er een aantal op hd en een aantal op een cd gezet.:)

Knal ze maar op een dvdtje, is een mooie ruil tegen dat schrikapparaat, of heb je dat niet meer nodig. ;)

Goed ik zal eens zoeken, jawel dat apparaatje is nog altijd welkom.:)
Hopelijk vind ik ze nog. Maar ik ga mijn best doen.

De grandmix van '82 zou ik graag willen binnenslurpen...iemand ?

interceptor zei:
De grandmix van '82 zou ik graag willen binnenslurpen...iemand ?

Die heb ik wel, ik zal hem starks wel even ergens uppen:jow:

Zou er mij iemand nog aan de grandmix '80 en '81 willen helpen ?

Grandmix '80 en '81? Geeft het zich die dan ook? Volgens mij is Liebbrand pas in 1983 begonnen met die Grandmixen.

Grappig genoeg las ik op een paar sites het volgende:
In 1983 maakte Ben Liebrand zijn eerste Grandmix voor Radio Veronica
Dat staat ook ergens op de site van Radio Stad Den Haag als ik me niet vergis, het waren 2 of 3 sites die dit aangaven.

De Mix die ook wel als GrandMix 1980 (foutief) is geen echte Grandmix 1980 maar eigenlijk (al dan niet na 1982) gemaakte Classicsmix.
Overigens heb ik de als Grandmix 1982 betitelde en door Radio dingens... euh.. nja... nog niet zo gek lang geleden heruitgezonden ook als Grandmix 1982 ook geen Grandmix te zijn, maar exact dezelfde mix als voornoemde mix.

Hij heeft natuurlijk wel een aantal mooie mixen gemaakt bij Veronica die op Vrijdagavond tussen 02.00 en 03.00 werden uitgezonden toendertijd, waarbij Curry en Van Inkel toen hun roem begonnen te verwerven door de mix te starten en het programma Curry & van Inkel tussen 03.00 en 04.00 te presenteren als ik het me allemaal goed herinner.:)

Het blijkt hier echter uit dat de allereerste echte als zodanig te betitelen Grandmix pas in 1983 tot stand is gekomen.

Mixen van voorafgaande jaren, zijn derhalve ofwel mixen van "In the Mix" wat deel uitmaakte van Curry & van Inkel in de nachtelijke vrijdag/zaterdag nachten, ofwel mixen die hij nadien gemaakt heeft als compilatie van de jaren 80 t/m 82 (classicsmix), maar welke van die twee het nu is, is me derhalve ook niet duidelijk.

Je vraagt naar de Grandmix 1980 en 1981. Die bestaan dus niet. Blijft de vraag... welke mixen bedoel je dan?:)

P.s. op de nieuwsgroepen werden er laatst nog een aantal gepost.
Ik heb ook die van 2001 maar helaas incompleet.:(

Ha...ok, dat wist ik niet, ik ben gewoon ge?ntresseerd in de muziek van die jaren 79,80,81,82, 83 en 84.
Bij zo'n grandmix komen er verschillende hits uit die jaren achter elkaar te staan ,daarom mijn vraag naar deze.Maar als die niet bestaan is 't moeilijk deze vast te krijgen natuurlijk.

Je hebt helemaal gelijk BT :)

Hieronder wat quotes van de liebrand homepage:

When did it start ?
1983 was the year when Ben made his first GRANDMIX for radio Veronica.

The GRANDMIX 88 and 89 were available to members of DMC
The GRANDMIX 90 was ready to follow , but was canceled due
to changes in the British musical copyright laws.

The GRANDMIX 2000 - 2004 are released by Sony and can be ordered here

All mixes between 1993 and 1999 presented as being GRANDMIXES
(including stuff like "Uncle Ben's" and DJ Bootleg 99 mixes)
of the year 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 and 1999
are NOT mixed by Ben Liebrand, and are just as illegal as all other
GRANDMIX bootlegs no matter what people would like you to believe.

Ben made the "Classics mix" featuring the best tracks from
the late 1970's to roughly 1982.

jack zei:
...Ben made the "Classics mix" featuring the best tracks from
the late 1970's to roughly 1982.
Deze "Classics mix"...zou ik dan wel heel graag willen bemachtigen!

Black Tiger zei:
Grandmix '80 en '81? Geeft het zich die dan ook? Volgens mij is Liebbrand pas in 1983 begonnen met die Grandmixen.

Grandmix 1980 ( [SIZE=-24]begint met Rick astley, met never gonna give you up[/SIZE] en 1981 [SIZE=-24]en deze met "pop music"[/SIZE] ( althans dat staat er bij) ben ik nu aan het downloaden...

Ik zal eerst wel eens luisteren wat het precies is, en als het iets leuks is gooi ik ze wel ergens in een upload. ;)

freggel1 zei:
...Ik zal eerst wel eens luisteren wat het precies is, en als het iets leuks is gooi ik ze wel ergens in een upload. ;)
Whatever de quality is...ik kijk uit naar die upload.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan