Grandmix?

Nou zie ik dat de mixen op deze site bijna allemaal ofline zijn, maar niet getreurd, ik heb er nog eentje... Klik

OK, da's mooi! Ik kwam nog een leuke MP3>CD ripper tegen:

http://www.mp3-cd-converter.com/

Kan je rechtstreeks de bestanden omzetten naar CD-formaat, voor in de auto. Het is een trial, waarmee maximaal 10 bestanden in 1 keer zijn om te zetten en te branden, dus een DVD met grote MP's is dan wel erg leuk!

Op de server die Freggel1 gebruikt kan men momenteel niet uploaden vanwege een server wissel.
Maar de Classicsmix is momenteel aan het uppen op een andere server, zo gauw ie klaar is maak ik hem bekend.

De Classicsmix is klaar en is te downloaden op onderstaande link:
Download your file:
http://alphaupload.com/hosting/fl/7d19b85851/

Maar let even op!!!
De file heeft de extensie .mpg omdat je er geen mp3 mocht uploaden. Hij is echter gewoon gerenamed, dus nadat je hem gedownload hebt, gewoon weer de extensie .mpg wijzigen in .mp3 en dan is ie goed.

@Black Tiger

Bedankt voor de classic mix.
Zo te horen (intro...en eerste nummers) is dat net hetzelfde als de Grandmix 1981.

Volgens mij ook dezelfde! Heb je ook Grandmixes uit de jaren '80 BT?

Via Limewire net alle Grandmixes gevonden. De jaren '80 worden al opgeslorpt nu. Iemand een idee hoeveel muziek er op een DVD past? Is dat simpel 4.2 GB gedeeld door 0.7 is 6 uur??

Hoeveel er op een dvd past in aantal uur, is afhankelijk hoe je het erop zet.

Op een gewone cd kan bijvoorbeeld 700mb op in mp3 128kbps ( gem. 1 mp3 ong. 4mb) is dat ongeveer 9 a 10 uur muziek.

Dus reken dan maar uit wat er op 1 dvd kan.

Kortom, het is afhankelijk van de kwaliteit die je hebben wil.

Sorry, vergeten te vermelden: ik zet eerst mp3 weer om naar cd formaat, zodat het in de auto gewoon af te spelen is. Door de conversie neemt het aantal eentjes en nulletjes weer toe. Mooiste is natuurlijk een cd/mp3 speler in de auto en daar een mp3 DVD in afspelen!

Grmpfz.:(
Dat krijg je dus als mensen er allerlei onjuiste benamingen aan gaan geven.

Ik ben voor de zekerheid eens gaan kijken en had dus de Grandmix 1981 en Grandmix 1982, die feitelijk geen Grandmixen zijn.
Die wat ik geupload had gaf aan de Classicsmix te zijn en is ook de Classicsmix. Nu ben ik eens gaan luisteren naar de Grandmix 1982 en wat denk je? Juist, da's ook de Classicsmix.

De Grandmix 1981, Grandmix 1982 en Classicsmix zijn dus 1 en dezelfde.:(
Overigens ben ik de Classicsmix (ik heb hem dus 4x) ook weer tegen gekomen onder de naam Various 80's Dance Mix.

Maarja daar kunnen jullie niets aan doen maar degenen die hem eerder op het net gezet hebben en niet op de titel gelet hebben en er toen zelf maar een naam aan gegeven.

Anyway, de gewone "in the mix" mixen van Liebrand van voor en tijdens die jaren heb ik helaas niets meer van, ja ergens op een cassette misschien als ik nog goed ga zoeken want die liggen in een doos op zolder.

Wel heb ik de officiele Grandmixen 1983 t/m 2001 alleen is die van 2001 incompleet en de Grandmix 2004 (althans zo heet ie).
Verder is van Ben Liebrand hier nog aanwezig:
1.) SOS BAND Extended Megamix
2.) Wham Megamix
3.) Mel & Kim - Showing Out Minimix
4.) Dooby Brothers - Without Love
5.) Cher Megamix (ook wel DMC mix genoemd)

Ik had nog zo'n minimix ergens anders van, maar die vond ik niet zo echt geweldig dus die heb ik weer weggekiept.

Die minimixen zijn inderdaad wel geinig, maar geef mij die langere versies maar! De In The Mix afleveringen staan ook niet bij Limewire, dus ik zoek nog even door! Ik zoek nu eigenlijk nog een proggie die MP3 naar CD-formaat kan omzetten, maar ook naar DVD te branden kan. Met het proggie wat ik nu heb, is het alleen naar CD te branden. De grandmix 2005 (3 uur) is dus niet om te zetten. Wat gebruiken jullie om in CD-formaat naar DVD te branden?

De volgende muziek is te vinden via ftn2day, en dan wel 12" "jow:

@Blokr:
Wat gebruiken jullie om in CD-formaat naar DVD te branden?
Allereerst de volgende vraag.
Waarom wil je in CD formaat naar DVD branden? Wat heeft dat voor zin? Het neemt alleen meer ruimte in beslag en een DVD kun je bij mijn weten niet in je autoradio afspelen.

Maar ik gebruik zelf gewoon Nero, in jouw geval zou ik dan eerst de MP3 converteren naar CDA (cd audio) en dan gewoon met Nero als datadvd branden dat werkt prima.

Als je naar CD brand kan Nero zelfs ook automatisch je mp3 formaat naar CDA omzetten als je hem als muziekcd brandt.

Maar ik vraag me dus echt af wat je eigenlijk wilt bereiken met CDA format op een DVD.

Heel simpel BT: iets van 6 of 7 uur muziek op 1 enkel schijfje. Ik heb daar een rackje zitten voor 5 schijfjes. Geeft me dik 30 uur muziek. Moet het alleen geconverteerd worden. Nero heb ik niet, dus daar zal ik eens naar kijken. En of de autoradio/cd-speler DVD af kan spelen, is dus even een gok ;) MP3 kan die niet aan, dus het moet omgezet worden.

Voor wie ze nog niet heeft,, zag dat ze op het ogenblik allemaal geupload worden in de nieuws groepen van FTD :)

Grandmixes Ben Liebrand 1983 t/m 1992

Ik heb een kleine 60 Ben "plakband" minimixen en een hele serie Grandmixen dus je Roept maar. ik heb ook nog wel wat anders
Ik zou alleen niet weten waar ik ze mot uppen.

BTW Ben is begonnen bij Radio Dixicana en die zender was wereldberoemd in Arnhem en omstreken. Is via Frits Spits BVD ontdekt en had elke vrijdag een 15 minuten bij veronica
Overigens is alle Salt & Pepper muziek in europa ook van Ben

Groeten roberto

Heb je een dreambox of een pc die altijd anstaat, en een snelle internet verbinding?

Maak dan even een ftp aan, war liefhebbers voor een weekje of zo naar hartelust moge downloaden. ;)

Zo nee, dan weet ik misschien nog wel iets, maar dat moet ik wel even vragen.

Hoi,

Ik heb een dreambox met internet en HD maar die wil nog niet helemaal naar me luisteren..... een FTP maken? ik zou het niet weten.
Ik heb wel een Freecom NAS schijf die als FTP zou moeten kunnen dienen maar hoe dat werkt ben ik nog niet helemaal uit.
als ik eruit ben zal ik het hier wel posten

Groeten Rob

Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe je die FTP opzet met een dreambox.

Is altijd makkelijk als ik weet hoe je dat doet,, dus misschien effe een faq. maken Freggel :)

Ik wil dat wel uitleggen, maar ik denk als je deze uitleg eens goed leest, er ook wel uitkomt. ;)

Dit is trouwens een uitleg van "pc naar Pc"

Ik zit nog even naar een paar andere ftpprogramma's te kijken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan