Grmpfz.

Dat krijg je dus als mensen er allerlei onjuiste benamingen aan gaan geven.
Ik ben voor de zekerheid eens gaan kijken en had dus de Grandmix 1981 en Grandmix 1982, die feitelijk geen Grandmixen zijn.
Die wat ik geupload had gaf aan de Classicsmix te zijn en is ook de Classicsmix. Nu ben ik eens gaan luisteren naar de Grandmix 1982 en wat denk je? Juist, da's ook de Classicsmix.
De Grandmix 1981, Grandmix 1982 en Classicsmix zijn dus 1 en dezelfde.

Overigens ben ik de Classicsmix (ik heb hem dus 4x) ook weer tegen gekomen onder de naam Various 80's Dance Mix.
Maarja daar kunnen jullie niets aan doen maar degenen die hem eerder op het net gezet hebben en niet op de titel gelet hebben en er toen zelf maar een naam aan gegeven.
Anyway, de gewone "in the mix" mixen van Liebrand van voor en tijdens die jaren heb ik helaas niets meer van, ja ergens op een cassette misschien als ik nog goed ga zoeken want die liggen in een doos op zolder.
Wel heb ik de officiele Grandmixen 1983 t/m 2001 alleen is die van 2001 incompleet en de Grandmix 2004 (althans zo heet ie).
Verder is van Ben Liebrand hier nog aanwezig:
1.) SOS BAND Extended Megamix
2.) Wham Megamix
3.) Mel & Kim - Showing Out Minimix
4.) Dooby Brothers - Without Love
5.) Cher Megamix (ook wel DMC mix genoemd)
Ik had nog zo'n minimix ergens anders van, maar die vond ik niet zo echt geweldig dus die heb ik weer weggekiept.