Wizzaerd en Sjeffie, met jullie kan ik spreken!
Volledig mee eens.
Trouwens de Hakkinen fans zijn niet stil, er was geen topic gestart en schijnbaar waren de Schoenmaker fans te bang om er een te starten totdat een hoge eindplaats gegarandeerd was (na de wedstrijd dus).
Montoya deed gewoon goed zijn best en Schoenmaker zat te zeer te duwen, als hij dan iemand in een fout dwingt en er te kort op zit wanneer dat eenmaal gebeurd, moet ie ook niet zeuren. Montoya kon er niets aan doen dat ie ging glijden, heeft misschien wel iets te hard gepusht, maar dat is racen, dat is ook wat Schumacher probeerde, hem in die fout te dwingen, dat ie daarbij zelf meeging is ie zelf dus ook bij, had ie afstand moeten houden, that's racing.
Cewle mentaliteit van Montoya. Schumacher? So what, ik ben Montoya.
Coulthard gewonnen door dat akkefietje? Never. Coulthard was gewoon beter, beide Ferrari's konden gewoon niet in zijn buurt komen.
Want ze zaten beiden kort genoeg achter hem om te kunnen overwinnen en Barichello had Schumacher ook wel eerder langs kunnen laten gaan, maar ze haalden het gewoon niet.
Coulthard heeft gewoon gewonnen doordat deze keer de pitstopstrategie gewoon beter was als die van Ferrari.
Als Ferrari eerst Schumacher had binnengehaald, had Barichello Coulthard nog even kunnen ophouden en hadden ze het wel gehaald met de stop van Schumi, maar ze deden het nu verkeerd om waardoor Coulthard flink gas kon geven. Hun pech, is andersom ook al vaker voorgekomen.
Teamorders, oke, maar een paar meter voor de finish?
Is bij McLaren niet voorgekomen. De eerste keer (1ste jaar van Hakkinen's wereldkampioenschap) was dat de afspraak die ze zelf beiden voor de race gemaakt hadden.
En het is al vaker gebeurd dat Coulthard voor Hakkinnen de finish over ging terwijl die er toch redelijk kort achter zat, dit soort teamorders is typerend voor Ferrari, niet voor McLaren.
Joske! Super gereden!