Hakkinen / Mc Laren

S

Simon

Wat zijn die Mc Laren fans stil, hoe zou dat toch komen? Geen idee! Hehe.

Groeten van een tevreden Schumacher fan, Simon.

 
laten we hopen dat ze bij mc laren morgen dezelfde "tactiek" volgen

schummie rules!!!!

 
Fredje my man!

Waar is je commentaar? Of kom je er na de race op terug als het er weer beter uitziet voor je idool?

Steun je idool in goede en in slechte tijden, verschuil je nooit achter een nederlaag.

Tot straks :biggrin:

Mike

 
@miked de bike

Jaja je hebt helemaal gelijk maar door familie omstangigheden ben ik alleen in de gelegenheid geweest om de vrij training 3 en vannacht de training te bekijken, dus kon niet een zinnig commentaar leveren.

Maar wat ik in training 3 gezien heb zijn de mc larens weer ijzersterk bezig, en de echte training hebben ze helemaal gebruikt om verschillende afstellingen te testen om er zeker van te zijn om bij de eerste 4 te finishen, want een tijdstraining vind Hakkinen zowieso niet belangrijk, hij wil zich liever met de echte wedstrijd bezig houden.

Maar ja dat begrijpen de Schumacherfans niet omdat die denken dat hij altijd maar wint, maar dat hebben we de laatste tijd wel gezien dat dat ook niet altijd zo is.

Ergens wel zielig zodat Hakkinen hem laatst maar een cadeautje gaf in vorm van een overwinning.

Maar we hebben nog 12 races en vorige keer kwam Hakinen ook pas tot leven in Oostenrijk en hebben we gezien hoe snel hij zich naar de top werkte. ( Stel je voor dat hij toen direct al bij de top reed dan was hij het hele vorige seizoen eenzaam aan de top nr.1 geweest) en dat had voor de competitie ook niet leuk geweest.

Maar goed we zien het wel vanmiddag.

Maar voor mij blijft Hakinen nummer 1 zowel als coureur als z,n sportiviteit. Alhoewel ik wel vind dat hij het niet moet overdrijven door maar cadeautjes te geven aan Schumacher. Ik vind echt dat hij daar zelf maaar voor moet rijden. Trouwens weten jullie dat Schumacher nog nooit heeft gewonnen in Oostenrijk???

Jaja HAKKINEN EINS

Met vriendelijke groet

fredje

 
Gelukkig staan de williamsen op de 2e en 3e startplaats en dat staat garant voor echte werk :)

Ik denk dat dit Montoya's eerste overwinning wordt. En dat zou heel mooi zijn....

Grtz. Bullet

 
Het doet me een genoegen dat die twee Ferrai's, nou es de uitlaatgassen van de Mc laren konden ruiken.

 
mooi gesproken peez.

Ik zit ook met een klein probleem nl.

Als ik het woord warmte of hitte hoor of lees, denk ik het eerst aan ijs, en als ik Schumacher zie hoor of lees, denk ik het eerst aan eikels.

Ligt dit nu alleen aan mij of hebben er hier meer last van zoiets.

Voor mij blijft Hakkinen een groot coureur die dit jaar alles tegen heeft wat maar mogelijk is, maar dit alles wel op het technische vlak en niet op rijderskwaliteit.

Mooie actie van Montoya heb hier van genoten.

Ook voor Jos Verstappen eindelijk loon naar werken.

Verschrikkelijk sneu voor Barrichello dat hij onder dwang het zoveelste cadeautje aan Schumacher moest geven.

Zo kan ik ook wereldkampioen worden, maar ja ik denk alweer aan eikels dus laat maar.

Vriendelijke groet en tot de volgende race.

fredje

 
Wat een kl*te aktie van Montoya, hij geeft nog toe ook dat ie wist dat ie het niet zou redden dus dan Schumacher ook maar meenemen scheen ie gedacht te hebben! En dank zij deze aktie is David 1e geworden en anders niet. Wat ik ook niet goed vind is dat Barrichello schumacher voor moest laten. En Hakkinen, kwam niet weg met zijn van gameboy-software voorziene Mc Laren en dat zure gezicht van zijn vrouw dat sprak boekdelen! Over boekdelen gesproken, wat een zure gezichten zeg op de persconferentie!

Groeten. En vergeet niet, er kan er maar een de beste zijn.....Juist ja M. Schumacher.

 
Ik vind het helemaal niet kl*te van Montoya. Die vent weet gewoon wat racen is en zal er alles aan doen om de leiding te behouden. Zoiets zal schumi ook zeker doen als hij aan de leiding gaat en bedreigd wordt voor een positie. Alleen Montoya doet dat op z'on mooie manier dat het F1 racen nu echt racen wordt!

Dat soort acties van Montoya zie je heel veel in CART. Daar zijn de wagens veel meer aan elkaar gewaagd en moeten de coureurs wel zulke acties doen om posities te winnen.

Daarom vind ik Montoya een SUPER-coureur en het duurt echt niet lang meer voordat ie een race wint.

Maar de volgende race is in Monaco en dat is een stratencircuit en die hebben ze ook veel in CART, dus dat zal wat worden.

Grtz Bullet.

 
Dat d'r nog mensen zijn die Schoenmaker fan zijn, ongeloofelijk.

Meneer mag zelf wel geintjes uithalen maar als hij zelf gepakt wordt door een coureur die weet wat echt racen inhoud, is die sukkel over de pis.

Ze moesten die eikel een tijdje in een Arows zetten zal je zien dat ie Jos niet eens voorbij komt.

En dat ze team maat 'm voorbij moet laten gaan, diskwalificeren dat zooitje van Ferrari, leren ze misschien weer wat sport inhoud.

Groeten aan de echte F1 fans !

 
"En dat ze team maat 'm voorbij moet laten gaan, diskwalificeren dat zooitje van Ferrari, leren ze misschien weer wat sport inhoud" Jaja zeker vergeten wat Mc Laren zelf heeft gedaan in het verleden om Hakkinen aan extra punten te helpen.

 
Ok, ook ff mij mening ventileren..

Hoogtepunt; Joske P6 en dus een punt, loon naar werken.

Dieptepunt; Barri aan de kant voor Schumi, zo krijg je wel een hekel aan die overgewaardeerde taxi-chauffeur.

Raceheld; Montoya ofcourse, who the f*ck is shumi, gaaf!

Pechvogel; Hakki, t wil echt maar niet lukken hè...

 
Wizzaerd en Sjeffie, met jullie kan ik spreken!:)

Volledig mee eens.

Trouwens de Hakkinen fans zijn niet stil, er was geen topic gestart en schijnbaar waren de Schoenmaker fans te bang om er een te starten totdat een hoge eindplaats gegarandeerd was (na de wedstrijd dus).

Montoya deed gewoon goed zijn best en Schoenmaker zat te zeer te duwen, als hij dan iemand in een fout dwingt en er te kort op zit wanneer dat eenmaal gebeurd, moet ie ook niet zeuren. Montoya kon er niets aan doen dat ie ging glijden, heeft misschien wel iets te hard gepusht, maar dat is racen, dat is ook wat Schumacher probeerde, hem in die fout te dwingen, dat ie daarbij zelf meeging is ie zelf dus ook bij, had ie afstand moeten houden, that's racing.

Cewle mentaliteit van Montoya. Schumacher? So what, ik ben Montoya.:)

Coulthard gewonnen door dat akkefietje? Never. Coulthard was gewoon beter, beide Ferrari's konden gewoon niet in zijn buurt komen.

Want ze zaten beiden kort genoeg achter hem om te kunnen overwinnen en Barichello had Schumacher ook wel eerder langs kunnen laten gaan, maar ze haalden het gewoon niet.

Coulthard heeft gewoon gewonnen doordat deze keer de pitstopstrategie gewoon beter was als die van Ferrari.

Als Ferrari eerst Schumacher had binnengehaald, had Barichello Coulthard nog even kunnen ophouden en hadden ze het wel gehaald met de stop van Schumi, maar ze deden het nu verkeerd om waardoor Coulthard flink gas kon geven. Hun pech, is andersom ook al vaker voorgekomen.

Teamorders, oke, maar een paar meter voor de finish?

Is bij McLaren niet voorgekomen. De eerste keer (1ste jaar van Hakkinen's wereldkampioenschap) was dat de afspraak die ze zelf beiden voor de race gemaakt hadden.

En het is al vaker gebeurd dat Coulthard voor Hakkinnen de finish over ging terwijl die er toch redelijk kort achter zat, dit soort teamorders is typerend voor Ferrari, niet voor McLaren.

Joske! Super gereden!

 
Nou de ferrari's laten elkaar passeren op het laatst maar hakinen snapt het niet helemaal denk ik, want die doet dat al direct aan het begin he mag het dan wel?? ik denk dat het hem aan ervaring ontbreekt.

 
Nee dat zie je verkeerd.

Een of andere knutselsmurf had gewoon weer wat aan zijn wagen verklooid.:)

 
hahahahahahahahaha dat niet en als dat wel zo was, hebben ze het daar toch niet goed voor elkaar hahahahahaerg hoor jij

 
Mc laren rulez, laat dit duidelijk zijn.

Dat schoenmaker een goed piloot is kan ik niet ontkennen, het is echter de arrogantie van dat ventje wat hem zo een kl*****k maakt.

Terwijl hij al bijna alles en iedereen van de baan heeft gereden om aan een titel te geraken vond ik dat hij nogal zwaar kritiek had op Montoya.

Maar dit is wel te begrijpen, als je hem met racen niet de baas kan moet je op een andere manier proberen he. :)

 
Wat Hakinnen presteert is van uitzonderlijke klasse!

Hij schrikt van het feit dat zijn voorganger op de grid stil staat en laat zijn motor afslaan in de 1e versnelling, dit is overduidelijk te zien op de beelden vanuit de Heli! Zo iemand heeft dus echt z'n rijbewijs bij een pakje boter gekregen.

Hij rijdt vervolgens 1 ronde om daarna in te zien dat het toch geen zin meer heeft om nog punten te halen en zet z'n zeepkist aan de kant. Technisch probleem my ass!

Wat een wereldvent die Hakinnen.

De aktie van Ferrari is niet helemaal oke, maar in teken van de commerciele belangen begrijpelijk.

Petje af voor Coulthard overigens, weinig fouten en maximale punten.

Jos The Boss!

Grtz Mike The Bike

 
@Black Tiger & Smurf

T was toch geen 'knutselsmurf' die een foutje had gemaakt maar Hakki zelf. Het team en Hakki zelf hebben dit verklaard. Newey vertelde erbij dat het launch-control (mooi woord :biggrin: ..) niet zo eenvoudig te bedienen is.

Ach ja, een foutje maken is menselijk, maar de rode brigade werkt heeft liever robotjes achter het stuur gezien de verklaringen omtrend Barrichello. Wat wordt die jongen genaait zeg, jammer van zo'n toffe peer. :sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan