@BT. Helemaal mee eens ik blijf toch geloven in Hakkinen.
Nog 14 races te gaan.
Ik ben absoluut geen fan van Schumacher( moet je maar eens zien als hij tweede of derde of nog lager is, dan wordt er niet meer naar de fans gezwaaid en is hij niet te genieten).
Maar als hij op de eerste plaats staat dan moet je eens zien hoe overdreven vrolijk hij is, nee daar hou ik niet van.
Als Hakkinen op de eerste of op de derde plaats staat, is zijn reactie gewoon het zelfde, en dat spreekt mij aan.
En ik zal niet ontkennen dat Schummi in zijn vak een van de besten is, maar vergeet niet dat eigenlijk alle F1 coureurs redelijk goed zo niet goed zijn, anders had geen team ze willen hebben.
Bovendien spelen er ook nog andere faktoren mee bv de wagen.
Want ik zou het nog wel eens willen beleven: Jos in de Ferrari en Schumacher in de Arrows.
Ik denk dat we dan raar opkeken wat resultaat aangaat.
Ik las ook dat Jos f 35000.- boete had gekregen, dat vind ik mijns inziens ook niet helemaal terecht, want Jos staat er om bekent dat hij superlaat remt, en hij ging keurig aan de kant voor Montoya, maar die ging gelijk weer voor hem rijden.
Volgens mij heeft Jos een Vast punt voor de bocht waarop hij zich concentreerd maar remde Montoya eerder en ja dan is het maar een fractie en is het mis.
Ik ga elk jaar wel een keer naar de Formule 1 en als je dat live meemaakt lopen de rillingen over je rug, zo onwerkelijk bloedsnel gaat dat dat is niet te filmen en dat kunnen ze ook nooit zo realistisch op te tv laten zien.
Nou dit was de laatste reactie op deze race.
Groetjes en let op Hakkinen Eins dan komt alles nog goed.
Fredje