Hakkinen

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fredje

Hallo

Heb de laatste 3 vrije trainingen gezien.

Conclusie Daag Schumacher

Ja ja dit hakt er even in bij de Schumacher fans.

Maar ik zei het al Hakkinen komt terug. en hoe

Wees eerlijk er is maar een coureur en dat is Hakkinen.

TOCH?????

groetjes fredje

een echte Hakkinen fan.

 
Wordt het in ieder geval een leuke kwalifikatie. Hoewel ik geen Schumifan ben, ben ik bang de Ferrari's dit jaar op elk circuit bloedje snel zullen zijn. Mijn favorieten; Hakki, Montoya en Jossie ofcourse... :biggrin:

 
Fredje, Wat nou daaaag Schumacher? Hakkinen heeft niet 1 maar 2 Schumacher's voor zijn Mc.laren neus. En dat is wel even slikken voor Mikka fans. Maar ja, er kan er maar een de beste zijn!

 
Waar blijf je nou met opmerking, niks is meer frustie dan 2 Schumis voor je McLaren kuit.

Meld je ff voor deze discussie!

Voor zover nog niet bekend, Ferrari test in de vrije trainingen voor de race-setup en niet om maar vooraan te staan.

Grtz Mike The Bike

 
Beste Mike

Je weet toch dat Hakkinen een van de beste starters is.

Dus dat wordt kat in het bakkie voor Hakkinen.

Maar we zullen het zien in de race, want daar gaat het uiteindelijk om.

Word vervolgd

Fredje

 
goeie starter. ???

het is nu 19.00 uur... er is iemand niet gestart...

wieOwie is die mega starter ;-)

dream on...

C4

 
Ik moet helaas m'n woorden terug nemen betrefd Hakkinen,maar ik blijf in hem geloven en voor mij is hij nog steeds nummer 1 Ook hoe zijn reactie is op z,n teammaat, Dat siert voor de man.

En we hebben nog 14 races te gaan, dus er kan nog van alles gebeuren, maar een ding staat voor mij vast dat het in ieder geval geen Schumacher wordt die wereldkampioen wordt.

Jammer van Jos en ik hoop dat dit geen invloed heeft van de eventuele plannen bij Ferrari.

Ook goed gedaan van Williams BMW

Maar wat er ook gebeurd ik blijf geloven in Hakkinen.

Groetjes en tot de volgende race.

Fredje

 
Volgens mij is nog een outsider en het lijkt erop dat ze in Colombia niet alleen coke produceren maar ook speed.

 
Ja, speed hebben ze wel in Colombia. Volgende keer moet hij alleen even een "derde" remlicht monteren. Ziet onze jos het ook wat beter.

Benito1

 
Inderdaad zouden minstens (!) drie remlichten op een Williams helpen.

Williams remt namelijk zooooo vroeg ......

Daaag Ralf, daaag Juan-Pablo!

Jammer van die bandjes dus, maar BMW: toppertje!!

En voor de rest: the real Schumi rules ....

(en us Joske komt eraan!)

En ach .... Hakkinen, toch een beeeeetje overgewaardeerd misschien??

 
Nah, Hakkinen heeft gewoon pech, ook nu weer, het lijkt wel het omgedraaide van eerst, toen liep de wagen van Hakkinen altijd en die van Coulthard niet, nu is het omgedraaid, zouden ze maar 1 wagen hebben bij McLaren die goed rijdt?

Geef Hakkinen een rijdende wagen en hij is weer voorop.

En Schumacher? Die was nergens vandaag. Als McLaren kun je best twee rode auto's voor je neus hebben, als die achter je liggen bij de finish zal je dat worst zijn.:biggrin:

Jammer overigens dat onze Jos teveel gas wilde geven want die wagen van BMW had ik de overwinning echt gegund.

Temeer daar Schumi dan nr. 3 was geworden... tja... en dan stond je dus als eerste op de startrij.:)

 
Je bent duidelijk Black Tiger. :)

Het maakt jou niet uit wie er wint , zolang het maar geen Ferrari is :)

Dat de beste dan niet wint is een bijzaak:):):)

Nee duidelijk is Schumacher mijn favoriet , gisteren liet hij zich wel mooi voorbijgaan en in de regen bleef hij helaas nergens ,maar dat is van tijdelijke aard , hij vond het zo eentonig worden dat hij nu eens een mclaren op de eerste plek liet komen.

Sportieve vent hoor ,die Schumacher.

 
Alle discussies Hakki/Schumi ten spijt, het moge toch duidelijk zijn dat er maar 1 iemand de morele winnaar van deze race is en dat is Montoya! :biggrin: Daar gaan we nog mooie dingen van zien de komende jaren.

Misschien zelfs de eerste waardige opvolger van Senna, maar daarmee begeef ik me op glad ijs. ;)

Hakkinen had absoluut pech, zelfs Schumi krijgt een auto met defecte koppeling niet van z'n plek.

Schumi de regenkoning? Als ze hem het perfecte regen-setupje geven wel ja, maar gister viel het me toch wat tegen. :biggrin:

 
Originally posted by fredje

Jammer van Jos en ik hoop dat dit geen invloed heeft van de eventuele plannen bij Ferrari.



Groetjes en tot de volgende race.



Fredje



1 APRIL

Velen willen het graag geloven, en misschien komt het ook nog wel zover, maar het gerucht dat vandaag door RTL5 verspreid is, over het contract dat Jos getekend zou hebben bij Ferrari, komt volledig uit de duim van Olav Mol. Hij was het die deze 1 april grap verzon, en vervolgens Huub en Raymond inschakelde om het zo echt mogelijk te laten lijken. De Ferrari persdienst werd om toestemming gevraagd, Jos werd ingelicht, en Raymond sprak een aardig woordje Duits om het geheel zo geloofwaardig mogelijk te maken.

 
@Tech: Ferrari mag van mij best winnen hoor als ze de beste zijn, maar het enige wat ik zie is dat Schumacher overgewaardeerd wordt en gisteren dus nergens bleek te zijn waar hij hoorde te zijn, temeer daar het in de regen was.:)

Ferrari mag winnen, Barichello mag winnen, Schumacher liever niet, maar allah, als hij het beste rijdt of de beste strategie samen met Ferrari heeft ontwikkelt, ook goed.

Daar zit ik echt niet mee, het enige waarom ik zo reageer is dat Hakkinen te weinig fans heeft, een hoek wordt in geduwd terwijl hij gewoon veel pech heeft momenteel.

Schumacher maakte deze race gewoon grove fouten en kwam niet goed genoeg vooruit met die regensetup.

Dan is Jos toch stukken beter als regenwaterchauffeur, dat kan ie als de beste en nu is hij ook al aan het groeien als droogweerchauffeur, dus straks is Schumacher nergens meer.:)

 
@BT. Helemaal mee eens ik blijf toch geloven in Hakkinen.

Nog 14 races te gaan.

Ik ben absoluut geen fan van Schumacher( moet je maar eens zien als hij tweede of derde of nog lager is, dan wordt er niet meer naar de fans gezwaaid en is hij niet te genieten).

Maar als hij op de eerste plaats staat dan moet je eens zien hoe overdreven vrolijk hij is, nee daar hou ik niet van.

Als Hakkinen op de eerste of op de derde plaats staat, is zijn reactie gewoon het zelfde, en dat spreekt mij aan.

En ik zal niet ontkennen dat Schummi in zijn vak een van de besten is, maar vergeet niet dat eigenlijk alle F1 coureurs redelijk goed zo niet goed zijn, anders had geen team ze willen hebben.

Bovendien spelen er ook nog andere faktoren mee bv de wagen.

Want ik zou het nog wel eens willen beleven: Jos in de Ferrari en Schumacher in de Arrows.

Ik denk dat we dan raar opkeken wat resultaat aangaat.

Ik las ook dat Jos f 35000.- boete had gekregen, dat vind ik mijns inziens ook niet helemaal terecht, want Jos staat er om bekent dat hij superlaat remt, en hij ging keurig aan de kant voor Montoya, maar die ging gelijk weer voor hem rijden.

Volgens mij heeft Jos een Vast punt voor de bocht waarop hij zich concentreerd maar remde Montoya eerder en ja dan is het maar een fractie en is het mis.

Ik ga elk jaar wel een keer naar de Formule 1 en als je dat live meemaakt lopen de rillingen over je rug, zo onwerkelijk bloedsnel gaat dat dat is niet te filmen en dat kunnen ze ook nooit zo realistisch op te tv laten zien.

Nou dit was de laatste reactie op deze race.

Groetjes en let op Hakkinen Eins dan komt alles nog goed.

Fredje

 
Berekeningen hebben uitgewezen dat Jos al 30 meter eerder remde en 45km minder dus dat is al veel eerder en harder remmen en zodoende kon hij Montoya niet ontwijken, aldus Arrows.

Maarja, we zien wel.

We maken ons inderdaad weer op voor de volgende race, en daarmee closen we dit "voorbije race" topic.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan