Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Over het algemeen maakt een harddisk met 5400 rpm minder geluid dan een 7200 rpm harddisk. Zet je er een 2,5" of een 3,5" in? De 2,5" maken over het algemeen veel minder geluid, maar de capaciteit is dan ook vaak minder dan de 3,5" hd's.
Phuuu 2 TB? Je bent nogal wat van plan zeg. Wil je zoveel opnames er op laten staan dan? Vindt het zonde, dan kun je beter die 2 TB in je pc leggen en bijv. de 320 gig die er nu in ligt (als je er zo eentje in hebt liggen) in de Dreambox duwen.
Ik heb zelf een 40 gig volgens mij er nog in liggen en da's voor mij ruim voldoende. Maar oke ieder het zijne.
De snelheid van de hd is natuurlijk wat langzamer op 5400 toeren maar het is wel rustiger zoals Matrix al aangeeft.
Overigens ging ik er van uit dat we het over een 3.5" harddisk hadden. Zoals Matrix terecht opmerkt zijn die 2.5" toch al veel stiller, die hoor je sowiezo bijna niet.
Nja 2 TB is toch wel vreselijk groot. Haal dan goedkoop ergens een 320 of 500 gig daar heb je echt meer dan genoeg aan normaliter.
Voor zover mij bekend kun je ook extern een HD aansluiten aan de USB, of dat ook kan als er al een HD in zit weet ik niet zeker, heb geen 8000, maar gezien het linux is lijkt me dat dit wel mogelijk moet zijn.
Maar een andere vraag, wat wil je er allemaal op gaan zetten dan dat je zoveel ruimte wilt?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.