help met titaniumcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

achie

is mij kaart dood ik krijg dit op titaniumcard prog
wat moet ik doen ?

ATR : No ATR !
unsupported Titanium OS found
 
je moet de kaart eerst wissen voor je hem weer kan gebruiken

Peter
 
dit krijg ik met erase meer dan 1 uur

resetting card...

-> sending TRAPCODE..
 
Verkeerde softwareversie in gebruik denken we

eerst 1.16 dan 1.80/1.81 dan 1.9.0

probeer het eens
 
@achie

Probeer, als je gaat proggen met een titanium, om alle lopende processen zoveel mogelijk uit te schakelen.
Ik haal ook wel eens de kaart uit mijn progger en stop em er weer in. Vaak is ie dan ineens binnen de minuut klaar.

Maar teveel lopende processen zorgen ervoor dat het erasen naar "virgin state" moeilijk verloopt, vandaar mijn tip.
 
Wat ook wil helpen is als je erase aan klikt en hij doet verder niks dan even ctrl-alt-del doen,, even wachten,, dan gaat die vaak wel verder dan kan je venster weer sluiten.

Wel goed updaten,, zoals eendenteam zei.

Mocht je probleem hebben om van 1.04 naar 1.05 te gaan dan heb ik nog wel een filetje waar het wel mee gaat,, staat ook wel op de verschillende andere boards.

En binnenkort waarschijnlijk een nieuwe file die gaat werken in een conax cam voor hispa.
 
he je gebruikt die kaart toch niet om naar ilegaal zenders te kijken he ??
 
nee alleen als je over een bepaalde cam wat post of vraagt dan is het illegaal
 
Als je nu software 1.04 op je kaart hebt staan, dan kun je problemen krijgen. In dat geval eerst versie 1.61 van het loader prg zien te krijgen en dan de softwarefiles 1.03. Dan dus die software 1.03 op je kaart zetten.

We snappen alleen niet waarom je zo moeilijk doet. Je kunt toch ook een goldkaart nemen voor de toegang tot je garage, dat gaat goed hoor.
 
bedankt jonges maar dit is een duure kaart maar dat klote kaart doet niks
bij erase knipert de lamje bij mastra 1.2.3. uur en nog niks
 
Heb ik net een heeeeeeeel lang PM aan het eendenteam zitten typen waarin ik m'n standpunt over het onterecht verwijderen van m'n posting uit een zet, zie ik nu hoe het eendenteam met raad komt hoe een titaniumcard te proggen, een item dat volgens mij toch echt alleen gebruikt wordt om ongelooooooflijk illegaal naar satellietuitzednigen te kijken zonder te betalen?

Eendenteam, zet m'n postings terug en kom op met die excuses, dit slaat toch echt nergens meer op! :))
 
Raar.... Gods wegen zijn ondoorgrondelijk: Met een mastera2 in de phoenix-mode en met Jacks Cardprogger 1.9 een nieuwe kaart ge-erased. En wat zie ik na ee n paar minuten:
Titanium 1 Smartkey Card OS Version 1.05 found

Eronder staat: resetting card > sending trap code > reading ATR en achter Card ATR staat een heel lang "verhaal" .
Is mijn kaart nu klaar en kan ik proberen er iets in te zetten of moet ik nu wachten tot er weer wat gebeurt. De hele materie is n ieuw voor mij, heb alle threads wel gelezen maar het begrip gaat iets langzaam.

lubas
 
Nee hij moet OS 1.06 geven voordat die echt klaar is,, dus nogmaals erasen met de titanium progger.

En mocht je van cadeautjes houden en een conax cam hebben kijk dan maar eens op mijn homepage.
 
ik heb hem op 1.05 staan en werkt prima op de knackebrod kanalen waarom moet ie op 1.06 heeft dat een reden jack
 
Is alleen nodig als je de sleutels van mijn site gebruikt voor de tit kaart,
 
Net nog blij dat ik het een keer geschopt had tot OS 1.05 en een ingevulde ATR en nu niks meer. Toen de 1.81 van stal gehaald en de kaart in de mastera2, Phoenix mode, gedaan. En ja hoor, daar ging die weer, Het lampje van de mastera flikkerde weer zachtjes en na enige ogenblikken de OS 1.05. Daarna de tit3in1 van jack erin gebrand, de diseqmotor zijn werk laten doen, mijn ogen de kost gegeven maar die hoefden niet te werken. Alles bleef bij het oude. Ik denk: dan nog maar weer eens erasen met 1.81. Maar niks meer, het lampje van de mastera ging niet eens aan; dus nu sta ik weer bij punt zero. Ik heb waarschijnlijk dezelfde opstartmoeilijkheden als ACHIE. Wie kan op dit verhaal reageren

Lubas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan