help met titaniumcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om naar os1.06 te gaan moet je echt de 1.9 titanium progger gebruiken anders werkt het nooit.
 
3in1,, dat is een oude file,, volgens mij werkt die ook niet,, maar niet geprobeerd,, moetenin ieder geval wel nieuwe sleutels in gezet worden met de editor die er bij zit.
 
Originally posted by jack
Om naar os1.06 te gaan moet je echt de 1.9 titanium progger gebruiken anders werkt het nooit.

En hoe vaak moet je proberen? Als ik wil stoppen dan alleen via CNTRL-ALT-DEL omdat hij nergens meer op reageert. Is dat normaal?
Lubas
 
Originally posted by lubas
En hoe vaak moet je proberen? Als ik wil stoppen dan alleen via CNTRL-ALT-DEL omdat hij nergens meer op reageert. Is dat normaal?
Lubas

Eerste probleempje opgelost; cntrl-alt-del niet meer nodig. Hij gaat nu steeds weer naar 1.05. Ik haal de kaart er niet uit, maar click gewoon weer op erase. Is dat juist of moet ik het programma afsluiten, de kaart eruit, er weer in, het programma opstarten en dan pas weer op erase clicken?
Lubas
 
Originally posted by lubas
Eerste probleempje opgelost; cntrl-alt-del niet meer nodig. Hij gaat nu steeds weer naar 1.05. Ik haal de kaart er niet uit, maar click gewoon weer op erase. Is dat juist of moet ik het programma afsluiten, de kaart eruit, er weer in, het programma opstarten en dan pas weer op erase clicken?
Lubas

SUCCES, de 106 zit erin. Voor iedereen die met hetzelfde worstelt: als de 1.05 erin zit, dan het programma afsluiten door rechtsboven op het windowskruisje te klikken. Het programma weer opnieuw starten en dan wordt je gevraagd of je de 1.06 wil hebben. Nou en dan gaat ie. Het programma zegt je af en toe dat je geduld moet hebben maar na enige ogenblikken wordt je beloond.
Lubas
 
Ja je moet alles afsluiten en op nieuw beginnen,, maar daar was je al achter,, soms duurd het gewoon te lang voordat die hem weer erased,, dan gelijk afsluiten en opnieuw proberen,, normaal moet die dat doen in 10 seconden,, maar proggie is wat hardnekkig af en toe.
 
Zo, Alles loopt bij me perfect tot aan de laatste stap toe.

Maar als ik de volgende stappen doe

1. Disconnect the programmer
2. Connect the programmer.
3. Dan krijg ik dit
ATR : No ATR !
unsupported Titanium OS found.

Is dit wel erg ?
Zit de nieuwe update nu goed in de kaart ?


m.v.g.
Satone
 
Ja dat krijg je altijd als je op connect drukt,, nu erasen dan moet die OS vinden,, dit moet je elke keer opnieuw doen als je kaart wilt beschrijven.
 
Originally posted by jack
Ja je moet alles afsluiten en op nieuw beginnen,, maar daar was je al achter,, soms duurd het gewoon te lang voordat die hem weer erased,, dan gelijk afsluiten en opnieuw proberen,, normaal moet die dat doen in 10 seconden,, maar proggie is wat hardnekkig af en toe.

Bedankt Jack voor de support. Ik heb heel wat educatief werk verricht. Veel geleerd. Alleen is het in Polen donker. Gelukkig is het in Portugal licht. Morgen kijken of de zomer al begonnen is in het hoge noorden.

Lubas
 
Wat gebruik je dan,, met conax cam of de Mr moet je licht hebben overal
 
Originally posted by SatOne
Zo, Alles loopt bij me perfect tot aan de laatste stap toe.

Maar als ik de volgende stappen doe

1. Disconnect the programmer
2. Connect the programmer.
3. Dan krijg ik dit
ATR : No ATR !
unsupported Titanium OS found.

Is dit wel erg ?
Zit de nieuwe update nu goed in de kaart ?


m.v.g.
Satone

Ik weet er nog niet veel van maar volgens mij, als je nog niet op erase gedrukt hebt, moet je alles er nog op hebben zitten. Ik heb de kaart er niet uitgehaald maar direkt daarna de filkes geladen.
Lubas
 
Originally posted by lubas
Bedankt Jack voor de support. Ik heb heel wat educatief werk verricht. Veel geleerd. Alleen is het in Polen donker. Gelukkig is het in Portugal licht. Morgen kijken of de zomer al begonnen is in het hoge noorden.

Lubas
Verdomd, de zon is ook in Polen opgegaan. Heerlijk.
Lubas
 
Inderdaad,, dat is alles met de magic,, mocht je een Mr hebben gaat het licht ook aan in portugal.
 
oops ik bedoel natuurlijk in taqqie land lol
 
Originally posted by jack
Wat gebruik je dan,, met conax cam of de Mr moet je licht hebben overal

Ik gebruik de MM zoals netjes verteld staat op jouw zijde.
Lubas
 
Nieuwe van vandaag gebruikt,, met MM licht in portugal en polen

Met Mr,, ook licht in taqqie land.

Voor conax 4.00 conax gebruiken en dan licht op alle 3
 
Originally posted by jack
Inderdaad,, dat is alles met de magic,, mocht je een Mr hebben gaat het licht ook aan in portugal.

Nee, met de mm is het licht. Dat zeg je trouwens zelf.
Lubas
 
Hmmmmmm teveel taqs gehad ben ik bang voor en al laat :)

Kan beter gaan slapen,, morgen weer gezond op.

pfffffffffffff drukke dag,, werken,, meer licht weer op sat,, en site verhuisd naar nieuwe host. :)
 
Originally posted by jack
Nieuwe van vandaag gebruikt,, met MM licht in portugal en polen

Met Mr,, ook licht in taqqie land.

Voor conax 4.00 conax gebruiken en dan licht op alle 3

In yakkie takkie land is het met mr altijd licht, met of zonder tiet
Lubas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan