D
D-SQUAD
Beste allemaal die kunnen helpen
ik kijk even ook naar BT gezien die mij mischien wel wat info kan geven:
het gaat om het volgende:
ik woon op een gemeentelijk geheimhoudend adres
dus je kan mijn naam wel weten maar adres krijg je niet bij gemeente of justitie zonder mijn toestemming.
nu het volgende,
ik ben eigenaar van een chatsite en ook daar sta ik met de naam D-SQUAD
daar zitten dagelijks tussen de 30 a 40 chatters waarvan ik het grotendeel goed en personelijk ken
maar vanavond kwam er iemand de chat op en vroeg wie de eigenaar kon van de chat
daar werdt meteen op gereageerd
is geen probleem
maar die persoon vroeg dus of ik online was (ik was online met nick D-SQUAD|weg) dus die persoon had ook even in mijn prive kunnen komen)
hij gooide open in de chat even vrolijk neer van die D-SQUAD die woond toch in ...... (plaats) en .......... (straat)
kijk en hier ben ik dus niet blij mee
ik was op dat moment zelf even niet achter de pc dus kon niet reageren
ik heb wel zijn/haar ip adres en al zijn/haar provider gebeld
verder heb ik in de logs gekeken van de server en is vandaag voor het eerst geweest (met dat ip adres)
de provider geeft niet al te veel info en na lang zeuren kreeg ik het wel voor elkaar dat ik de provincie heb .. maar ik zou graag verder willen zoals plaatsnaam en het liefste natuurlijk een adres
ik zal ip hier niet neerzetten omdat ik vind dat ook een ip niet zomaar openlijk vrijgegeven moet worden
wie kan mij een beetje verder helpen (let wel op ik heb geen kwaade zin hoor dus niet van plan om te hacken ofzo maar meer de persoon zelf duidelijk kunnen maken dat ik hiervan niet gediend ben)
Dan de vraag aan BT wat kan ik hier aan doen ???
heb geheim adres en adres wordt door een persoon bekend gemaakt.
sorry voor het mischien wat lang en onbegrijpelijk verhaal
maar jongens ik ben een beetje radeloos.
thnx
ik kijk even ook naar BT gezien die mij mischien wel wat info kan geven:
het gaat om het volgende:
ik woon op een gemeentelijk geheimhoudend adres
dus je kan mijn naam wel weten maar adres krijg je niet bij gemeente of justitie zonder mijn toestemming.
nu het volgende,
ik ben eigenaar van een chatsite en ook daar sta ik met de naam D-SQUAD
daar zitten dagelijks tussen de 30 a 40 chatters waarvan ik het grotendeel goed en personelijk ken
maar vanavond kwam er iemand de chat op en vroeg wie de eigenaar kon van de chat
daar werdt meteen op gereageerd
maar die persoon vroeg dus of ik online was (ik was online met nick D-SQUAD|weg) dus die persoon had ook even in mijn prive kunnen komen)
hij gooide open in de chat even vrolijk neer van die D-SQUAD die woond toch in ...... (plaats) en .......... (straat)
kijk en hier ben ik dus niet blij mee
ik was op dat moment zelf even niet achter de pc dus kon niet reageren
ik heb wel zijn/haar ip adres en al zijn/haar provider gebeld
verder heb ik in de logs gekeken van de server en is vandaag voor het eerst geweest (met dat ip adres)
de provider geeft niet al te veel info en na lang zeuren kreeg ik het wel voor elkaar dat ik de provincie heb .. maar ik zou graag verder willen zoals plaatsnaam en het liefste natuurlijk een adres
ik zal ip hier niet neerzetten omdat ik vind dat ook een ip niet zomaar openlijk vrijgegeven moet worden
wie kan mij een beetje verder helpen (let wel op ik heb geen kwaade zin hoor dus niet van plan om te hacken ofzo maar meer de persoon zelf duidelijk kunnen maken dat ik hiervan niet gediend ben)
Dan de vraag aan BT wat kan ik hier aan doen ???
heb geheim adres en adres wordt door een persoon bekend gemaakt.
sorry voor het mischien wat lang en onbegrijpelijk verhaal
maar jongens ik ben een beetje radeloos.
thnx