Het einde der tijden komt eraan!!

Maar ook aan deze kleuren-tijd komt een einde..;-))

 
He wat jammer nou.

Ik vond deze kleuren wel geinig, en als we dan toch moeten gaan is het in ieder geval een kleurig einde.

 
Originally posted by Black Tiger (...)


Als ik me niet vergis was het 23 of 25 december (ik dacht 23) maar ik meen me te herinneren dat dit in 2002 zou zijn en niet in 2001.



Er was ook een voorspelling van dezelfde datum in 2012, dus we hebben nog even.
:)
Kijk, die 23e dat komt dan mooi uit. Is net mijn vader jarig en kunnen we het einde der tijden meteen met een mooi feestje beginnen !

 
Helaas heren het is nog veel erger.

Het schijnt dat de "goede" mensen op 21 November van de aarde af gehaald worden om een aantal jaren in het hiernamaals te vertoeven en daarna weer terug geplaatst worden als alle ellende (nare mensen) van de aardbol verdwenen zijn.

Dat wil dus zeggen dat alle ongelovige mensen en criminelen en ga zo maar door niet opgehaald worden en vergaan met de wereld.

Dan zit ik even verder te denken dat discriminatie ook een zonde is en dat is nu juist wat de gelovigen doen.

Alle goede mensen blijven en de slechte gaan dood even zwart/wit gezien.

Maar wie zijn de goede en wie zijn de slechte? Ik ken zat ongelovige mensen die goed zijn en veel meer gelovigen mensen die slecht zijn.

Pff, nu maak ik het zelfs mijzelf moeilijk.

Volgens mij komt er geen bal van terecht van dat zogenaamde einde der tijden en als dat wel zo is wil ik bij de slechterikken horen die achterblijven.

Stel dat je nou een jaar of wat omhoog gestraald word ("beam me up scotty") dan heb je totaal niets meer aan je sathobby omdat alle schotels van de satellieten de verkeerde kant op stralen, namelijk richting aarde.

En dan vraag ik mijn beurt weer af wat nou de hel is... :) :)

 
Van de andere kant.... wat moet je nu met satellieten als je daarboven omringt bent met vrouwelijk elfenschoon.:biggrin:

 
Tja BT, je moet tussen de elfen door toch ook wat te doen hebben?

 
Trouwens, wie zegt dat er elfen aanwezig zijn?

Volgens mij zwermt daar gewoon die oude meuk van de aarde die van vroomheid zo heet als een voordeelpak vanille ijs zijn en waar dus geen r*k mee te beginnen valt.

Dan denk ik meer aan de orgies die op aarde georganiseerd worden omdat het einde toch al in zicht is.

Maar misschien heb je wel gelijk BT, en helpen de elfen ons met onze behoeftes. (tijdens het zappen de AB vasthouden ofzo)

 
Wat is eigenlijk tijd?

slaaptijd, werktijd, sextijd, vrijetijd, of hobby tijd,

het is zo beperkt deze tijd, ik denkt het lieft zo als beschreven in de geschrifften aan SE*tijd en dat maar liefst 500 keer per dag

dus wat is nu tijd bedenktijd of doetijd.

G.R Pecari

 
Ik heb zojuist een klokkie gekocht zonder batterietjes maar met de mogelijkheid om deze door de satelitte laten lopen.Heerlijk. De zomer tijd werd automatisch naar dde winter tijd gezet.Nooit meer eraan hoeven te draaien.@Marciemarc ook als een satje via nuts wordt gelanceerd blijf je altijd bij de tiet.

ILYA

 
Wanneer je vreest dat het nooit meer morgen wordt, besef dan dat het op dat ogenblik in Tokio al morgen is ...

 
als het einde der tijden naabij is, hoop ik wel dat er wat meer te beleven is dan alleen mooie elfen. potje bier wil ik toch ook niet missen. rokertje ook al niet. en hoop ook dat ze daar al in het digitale tijdperk zijn aangeland, lijkt me anders maar een saaie boel. Moet toch mijn verslavingen wel bot kunnen vieren. de hele dag sex is ook zo nutteloos. ik weet het wel, iemand moet het vuile werk opknappen:) maar toch.

zien het wel.

Peter.

 
Nou..we zijn een week of drie verder. Ik leef nog, de Wereld is er ook nog en Het Funboard ook!

Groeten, Simon.

 
Ze schijnen het een dag uitgesteld te hebben

Kunnen we vanavond nog 1 keer hobbyen !

Robbie

 
@ simon:

Doe daar nog maar een dag bij hoor, nog steeds niets gebeurt,

nog een dagje hobbyen, yippieeeee, laten we er een leuke tijd van maken.

Laterzz,

Flup jr

 
Vreemd heren, het is vandaag de 21ste en de wereld zou nu toch wel zo langzamerhand moeten vergaan.

Maar de dag is nog niet voorbij, er kan dus nog van alles gebeuren.

Ik heb ook nog niet gezien dat er mensen omhoog gestraald worden ofzo, en ik heb zelf nog geen schriftelijke of mondelinge bevestiging gehad dat ik mag blijven of mee mag gaan.

Het journaal vertrouw ik ook niet meer..................... :)

 
Ik kan het nu bevestigen, want uit een betrouwbare bron, MORGEN vergaat de wereld.

Denk daar maar eens over na ...

Kzal het maar direct uitleggen, want in mijn lichtelijk beschonken toestand van deze avond werken mijn hersenkronkels weer anders dan de gemiddelde medemens, of zoals mijn vriend Scott Adams ze noemt InDUHviduals ...

Toen ik als kind rondliep gekleed in patte d'elefant en mouton retourné (toen dat spul oorspronkelijk mode was) werd ook al verteld dat MORGEN de wereld zou vergaan. De Flower Power was nog in volle swung en er was nog Free Sex for everyone. Wel, ze hadden gelijk, MORGEN vergaat de wereld ...

CU

Red

 
Als morgen de wereld verga ga ik vanavond mijn 82 cm breedbeeld van 13 hoog gooien

Heb ik altijd willen doen lijkt me een gigantische gezicht !

En owee als morgen de wereld niet verga !

Waarschijnlijk zit ik dan minstens een week in de bak !!

Robbie

 
Kan het zijn dat hier de term "flatte screen" vandaan komt? ;)

Groeten, Sat4me2.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan