Het einde der tijden komt eraan!!

Hehehe, die Red, dat doet mij denken aan mijn opa die mij vroeger als kleine jongen 10 gulden beloofde die ik dan 'morgen' zou krijgen.

Het heeft lang geduurt voor dat ik dat 'morgen' eindelijk begreep.

Nu 25 jaar later krijg ik nog steeds datzelfde antwoord als ik hem nog eens aan zijn belofte herriner.

(hij houd zich nog steeds aan zijn belofte)

 
Nou jongens het ziet er naar uit dat de wereld toch niet vergaat.

27 December zou de tweede datum zijn waarop de wereld aan zijn einde zou komen, dus als dat morgen niet is gebeurd dan kan dit topic wél aan zijn einde komen.

Wat een rare kwiebussen zeg die zogenoemde "einde der tijden" voorspellers.

Die geloof ik voortaan ook niet meer. :biggrin:

Ik zal mij nog eens een keertje ergens op verheugen..........(mopperdemopper)

In ieder geval hebben we wat te vieren op oudjaarsnacht, en dat is dat we 2001 hebben overleeft!

Als je buitenshuis gaat feesten/drinken, zorg dan voor een overnachtingsplaats omdat het volgens het weerbericht behoorlijk glad kan worden!

(gelukkig zijn die berichten beter te vertrouwen)

 
Wat hou jij dat goed in de gaten.Ik was allang vergeten dat het ook voor 27 dec gold.Volgens mij verwacht je dat er nog wat in petto is :)

ILYA

 
Haha, dan lever ik nu maar vast mijn laatste bijdrage aan dit board. En voor het geval we het overleven: gelukkig nieuw jaar en dat de wereld maar weer volgend jaar vergaat -:)

 
Denk ik...

Of staat de klok niet goed...

Kalender niet op tijd bescheurd..

Board is er nog dus...

Er is nog leven!!!!

 
Ik heb me ook eens extra in mijn arm geknepen.

Ondanks mijn naam ben ik nog springlevend

gr Ghost

 
@Ilya, het schoot mij toevallig weer even in de gedachten toen ik een nieuwe kalender kreeg en op dat moment ook nog eens over het board surfde op de afdeling 'kletspraat'.

Je hebt wel eens van die momenten dat je even een moment van verveling krijgt. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan