hoe o hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een allkam is veel beter, die kun je gebruiken voor zowel zeekoeien als voor fantjes en ook nog voor meerminnetjes.

Het enigste is je moet de tandjes anders zetten maar het werkt dan ook perfect.

Wat de meeste gebruikers niet weten is dat als je de kam omdraait je hem ook nog kan gebruiken om je glas bier af te strijken.

Nou zijn er nog veel meer mogelijkheden met een allkam maar daar zal ik verder niet over uitwijden want dan krijg ik de mod's weer in m'n nek.

groeten,

Zeeman.

p.s. als het goed is, is dit de honderdste.

 
Hi

Jongens, koeien allemaal uitgevlogen, koffers gepakt, heerlijk op vakantie, naar turkije, tot over 14 dagen.

Boets

 
prettige vakantie! enne, denk aan de kiplocomokachelfantjes !!!

 
Hoi allemaal, Ik ben samen met fant op vakantie geweest en ja hoor we zijn weer heel thuis. Het was wel een gesleur van hier naar italy maar goed je moet wat over hebben voor je huisdier he.

Was erg leuk aan het gardameer. Ik moest haar der elke keer uit halen. Ze is gek op water dus blijkbaar maar goed we zijn der weer. Ze wil nu ook wel weer graag in de koelkast hoor, ach ik begrijp het wel want na drie weken was ik ook blij weer thuis te zijn

 
Hé Smurf, welcome back.

Boets

 
En daar dan ook goede vakantie gehad en vertel dieren in pension of had je ze mee

 
Ik zag op de weg richting Italië wel een moderne uitvoering van de ark van noach rijden.

Een grote caravan volgepropt met dieren ,was één van jullie dat?

 
Kijk ik zei al tegen mijn vrouw ,, mischien zien we nog wel een bekende'' nou blijkt maar weer dat men ons toch heeft ondekt he. En dat nog wel zo ver weg.

uhhhhhhhhhh heb je ook wel gezien dat we te zwaar beladen waren? Fantje is maar liefst 130 kilo aangekomen in de vakantie. Dat komt van al dat gezuip en gevreet dacht ik maar de dokter zei ze groeit ook nog iets dus ja wat het nu geweest is weet ik dus nog niet.

Het uitlaten was ook wel wat minder hoor want ik liep altijd samen met de buurman op die een hondje had. Echter na een dag of vier komt de camping eigenaar met de opmerking of ik het hondetwalet ff schoon wilde maken want anders werd het daar zo vol, en dat wanneer hij de boel iets op wilde hogen dan zou hij dat met zand doen en niet met uitwerpselen van mijn fantje

uhhhhhh ik dacht ,,heb ik weer''

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan