hoe o hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi zzmurfff, hahaha dat drinken bevalt wel weer goed hoor, heb ook meteen een zster bij gehad, zjongenzs ik ben nu wel een beetje zatjes hoor, 'k heb mijn vrouw naar de winkel gestuurd voor nog meer flezzen,heb ik morgen weer een zster bij, wil ook dat recept van zeeman hebben ga ik zelf ook zo'n fabriekje opzetten hahaha. Heb trouwens mijn zzchotel vast gezet op astra kan tie niet meer draaien hoef ik ook het dak niet meer op om de batterijen te verwisselen zlim he

Boetzzzzzzzzzzzz

 
Da's een goeie hoor laat me dat recept maar weten en stuur me maar een borrel via de mail.

Ik ben direct begonnen met zuipen toen ik je bericht las en heb hem nu al aardig zitten hoor dat wel maar fantje zegt drink maar hoor ik zal je wel in bed leggen.

Maar ja ik ben bang dat ze der bij inkruipt, en dat je dan meer wil he als alleen slapen dan het ik dat weer.

Maar goed, Ik moet toch wat of niet dan. laten we samen een keer iets afspreken dan laten we gezamelijk onze dieren uit is misschien wel leuk. een strandwandeling of zo kunnen we ook ff bijpraten. ja toch

Zeeman moet dan eigenlijk ook mee of niet

 
Hi smurf, heb inmiddels toch maar wat koffie op en ben maar even gestopt met de drank( dan maar een sterretje minder), kon namelijk niet meer zien of alleen mijn sterretje knipperde of heel het board, leuk idee van jou om eens een strandwandeling te maken met onze beestjes, we spreken af.

Boets

 
Dat is ook wat zit ik op zee zonder telefoon,hik en wat denk je??

Dramatische wendingen. Ik ben er helemaal door van m'n apropos. Gelukkig had ik, hik stiekum wat van m'n levenselixer meegenomen.

Smurf het fantje in de koelkast tesamen met de zeekoeien van boets en die goudgele rakkers eruit,wurp.

Vandaag nog even ondergedoken en gekeken of m'n meerminnetje nog niet besmet is, nou ze maakt het uitstekend en ze wordt,hik, mooier met het uur, zelden zo'n schoonheid gezien en ach zo mooi gebouwd,huk, krijg het er helemaal warm van, die welvingen wat zal ze daar een golven mee kunnen trekken als ze boven komt.

Het is jammer dat jullie daar niet bij kunnen zijn dan zouden jullie kunnen genieten van dat prachtig stukje natuur,blup.

Ik ga maar gauw m'n medicijn innemen zodat m'n koeieogen wat waziger worden.

Nou had ik gelezen dat Denktank interresse had in het recept voor m'n drankje maar daar zal ik eerst es met m'n advokaatje over spreken waarna ik die lekker ga oplepelen met een toefje slagroom. U hoort nog, gut wat is ze mooi.

Zeeman.

 
Hi zeeman welkom terug, goede vaart gehad? zo te zien wel he. Ja ja weer heel wat gebeurd in de tussentijd met de fant en de waterkoeien en misschien krijgen we straks ook nog wel waterfanten ook maar daar moeten smurf en ik het nog maar eens goed overhebben want ik verwacht daar toch wel de nodige problemen mee niet zozeer met de fanten maar wel met de voedingssupplementen want zoals je weet zijn de orginele pakketten flink aan de prijs en zijn er nu al alternatieve pakketten op de markt. Kijk de verkoop van waterfanten zal straks toch niet tegentegaan zijn, hindert ook niet, een bonafide dierenwinkel verkoopt zo'n fant natuurlijk met de orginele voedingssupplementenmaar wat doet zal ik het voorzichtig zeggen de iets minder bonafide handelaar? juist ja die biedt zo'n fant aan met de illegale supplementen.Nou dan heb je nog de hackers die dit pakket voor de sport ontleden, en wees eerlijk er hoeft maar een beetje goede dierenarts op dit topic mee te kijken en het is gebeurt want na lang studeren is het mij toch ook gelukt en dan ben ik toch echt geen dierenarts maar meer een eenvoudige hobbyist.nou dan zijn de poppen aan het dansen kijk je een week later op marktplaats.nl zie je staan voedingssupplementen voor diversen fanten geldigheidsdatum 1 maand maar door toevoeging van bepaalde supplementen minimaal 1 jaar goed te houden prijs 250 gulden, ja jongens en dan begint het gedonder pas goed, inkomstenderving voor de bonafide dierenwinkels, spannen die een proces aan enz enz. zoiets is nu geloof ik ook gaande met een of andere provider van betaal t.v. heb ik ergens gelezen dus dat moeten wij in iedergeval zien te voorkomen. Nou jongens dat was het weer

Boets

 
Boets en Smurf,

jullie zijn bang voor akties en wat gebeurt er?????????

Ik dacht dat ik aardig veilig was op zee met m'n meerminnetje.

Niets is minder waar!!!!!!!!!!

Ik had ze dit weekend aan m'n brugdek hangen. Wat een leuk gedonder zeg.

http://www.greenpeace.nl kijk hier maar eens en het wordt je duidelijk.

Gelukkig mocht ik m'n meerminnetje houden maar ik moest deftig beloven om haar netjes lief te hebben, daar zal dan maar eens aan beginnen.

Zeeman.

 
ja man dan heb je dus weer mazzel gehad he of niet dan? maar uhhh wanner krijg ik nu dat recept voor die heerlijke borrel want ik wil dat wel een proberen. trouwens ook helemaal nieuw he dat jij de wiskey gehackt hebt of niet dan. Stuur me de bin er maar voor op dan ga ik dat ook eens proberen.

Mischien zitten we dan wel samen dronken achter de pc

 
Kijk man je moet toch wel goed voor de diertjes zorgen laten we eerlijk zijn he maar dat je niet eerder op het idee van de marktplaats bent gekomen man ze verkopen daar echt alles hoor maar goed je hebt je toch gered

 
Smurf en Zeeman

Hi

Jongens wat denk je? plaats ik in een andere rubriek een serieuze vraag, begint deze topic daar door te lopen, zal denktenk blij mee zijn, maar smurf als de topics toch door elkaar gaan lopen, edde gij dieje kam nog zoja meel me ff !!!!

Boets

 
Ome denktenk heeft het al ff opgelost. Heb de te koop threat naar kletspraat gemoved met een redirect in te koop (dit is modblabla). Moet voor deze ene keer kunnen ;-)))))

Misschien wil iemand een cam ruilen tegen een zeekoe?

 
Hi

Ja denktenk ik weet het onderhand ook niet meer hoor was toch echt een serieuze vraag !!!! Nou ja we zien wel, mocht iemand dan willen ruilen, ook goed maar ze krijgen er geen nachthok bij hoor, anders wordt het echt te gek.

Boets

 
we hebben het al weer teruggezet;-)))

 
Hi

O.k. denktenk ik heb het gezien, Black tiger ook bedankt. Weet je ik heb deze topic nogeens helemaal doorgelezen en ja..........wat kon ik anders verwachten???, maar laten we vooropstellen dat er ergens zo'n cam op dit board rondzwerft dan maakt het niet uit onder welke rubriek dit staat. ( Het doel heiligt de middelen).

b.t.w. Denktenk nu ik deze topic nogeens helemaal doorgelezen heb dan vindt ik dat je Smurf en mij toch zwaar te kort doet met 10 sterren had minimaal het dubbele kunnen zijn!!!!!!

Boets

p.s. Zeeman echt humor

 
Hi

O.k. denktenk ik heb het gezien, Black tiger ook bedankt. Weet je ik heb deze topic nogeens helemaal doorgelezen en ja..........wat kon ik anders verwachten???, maar laten we vooropstellen dat er ergens zo'n cam op dit board rondzwerft dan maakt het niet uit onder welke rubriek dit staat. ( Het doel heiligt de middelen).

b.t.w. Denktenk nu ik deze topic nogeens helemaal doorgelezen heb dan vindt ik dat je Smurf en mij toch zwaar te kort doet met 10 sterren had minimaal het dubbele kunnen zijn!!!!!!

Boets

p.s. Zeeman echt humor

 
Oeps dubbele posting

Stop weer met drinken, komt niks goeds van, laadt alvast de batterijen op en ga morgen weer het dak op!!!!

Boets

 
Spijt me kerel maar de kam is vertrokken, maar wat moet je toch de hele tijd op dat dak man. Jeetje wordt het niet eens tijd dat je daar wat anders neerzet? want dit is zwaar klote zo elke keer het dak op en dan kan je geen borrel nemen. Nou doe mij ook zo'n spulletje zeg.

Haa, je hebt wel door als je al te veel drinkt dat het minder wordt, dubbelle postings en zo, maar daarom moet je ook eigenlijk met 1 fles wiskye per dag ophouden. Smeer het over een hele dag uit en maak er gewoon genoeg aan man doe ik ook.

Nu weet ik wel er zijn beleggers die zeggen je kan beter wiskey kopen als het wannner je je geld op de bank zet want voor de drank krijg je 35 % en op de bank maar 4,7 % Dus kwa investment is drank gewoon beter.

Ik gaat er ff uit hoor want ze moet alweer scheiten en ze was net ook al geweest. en echt waar gewoon oppers maken van 12 kilo en zo he. Ze is nu echter weer een beetje grieperig je kent het he dun op de mest. Voordeel is wel dat je het kan gorgelen maar goed ben straks weer terug hoor

 
@boets: stop toch eens met die draad loze onzin, bind gewoon een draadje aan je schotel en haal het batterijen bakje naar binnen. zet ze op een plaats naast de drankfles of zo.

@smurf:heb je de deur van de koelkast gisteren wel goed dicht gedaan nadat je het fantje er in gedaan hebt? het kan anders behoorlijk tochten en dan zijn ze zo ziek of heeft ze toch stiekum de sokjes uitgedaan?

 
nee hoor ik stop der altijd lekker in als ze gaat slapen dat wel maar ze komt tegenwoordig gewoon tussen mij en mijn vrouw inliggen en dan krijg ik de opmerkig dat ik rouwe handen heb maar goed na enige uitleg vond mijn vrouw ook dat dit niet kon dus stoppen we haar weer gewoon lekker in de eigen koelkast , Maar wel met de sokken aan hoor dat wel

 
@Vlovlo, draad loze onzin...... hmmmmmm, ik weet dat mijn systeempje niet één van de jongste is maar het werkt nog wel als een speer hoor. O.k. ik weet dat er inmiddels wat modernere varianten zijn en misschien moet ik daar binnenkort maar eens aan geloven maar toen ik in 1968 begon met het decoderen van heel het canal+ gebeuren was dit systeem echt helemaal up to down. @smurf, jammer dat de kam weg is want ik had begrepen dat ik mijn waterkoeien beter met een irdetokam dan met een secakam kan borstelen maarja ik zoek verder, maar wat lees ik is de fant weer een beetje grieperig? Klote is dat he, maar wat een jetsers he, 12 kilo zo'n hoopje, moet me toch eens vertellen wat voor voedingssupplementen dat je er geeft? Orginele..... of zo'n pakketje van de marktplaats.nl.

Boets

 
68? dan heb je het systeem al omgebouwd van knijpkat naar batterijen. en na een paarjaar wordt het toch wel eens tijd om het systeem op te waarderen. kijk een op een hobby board voor schotel ontvangst. op zo`n board staat alerlei leuke info om je set optewaarderen. voordat je het weet heb je er weer een leuke hobby bij, gewoon eens proberen. als dit niet lukt kan je altijd nog op de markt kijken.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan