Humax Irdeto licensie kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
@satwatcher,

Daar heb je gedeeltelijk gelijk in, maar ik denk eerder dat het dan de nieuwe HD ontvanger van humax wordt (is nog in ontwikkeling) of een andere vergelijkbare ontvanger met harddisk.

Twin tuner receivers met Harddisk recording wordt toch de nieuwe trend, en op dit moment loopt humax daar helaas een beetje mee achter.

Katrein, Hyundai, Micronik (helaas slechte software) en zelfs Nokia (om maar een paar voorbeeelden te noemen) hebben reeds zo'n ontvanger.

Vooral die hyundai CI 820 met 20GB HD is echt heel erg aardig geprijst ook nog!

---

 
Originally posted by Bocky Wocky Ik ben zelf ook een fanatieke Humax gebruiker.


Ben zeer onder de indruk van z'n prestaties.



Echter moet ik wel één ding opmerken waar ik nog weinig mensen over heb gehoord.



Heb je de Humax al eens goed bekeken op een "echte" breedbeeld tv van zo'n 82cm?



Een vriend van me had ook een Humax 5400.



Echter na de aanschaf van z'n 82cm breedbeeld tv kon je de digitale opbouw van het beeld volgen.



Juist met de wat oudere films was dit erg iritant!


 


(...)


 


Zijn er nog meer mensen die dit hebben opgemerkt?


 


Groet,



B.W.



Zo'n breedbeeld beest heb ik hier ook staan (niet te tillen !) Bij mij is dat de Philips 32PW9515 /12. En ik kan je zeggen: nergens een probleem met de opbouw van het beeld hoor. Of het is een fout in het type ontvanger of er iets iets bij 1 van de gebruikte apparaten stuk vrees ik.

 
heb hier ook de hyundai geprobeerd en ook de Mc ZAP van Galaxis, ( zeer laag geprijsd!) en inderdaad, natuurlijk is er wel leven na de 5400. Beide ontvangers bevallen zeer goed. Toch heb ik met de 5400 net zoiets als bij de MM.

Je hebt het gevoel dat je iets bijzonders in huis hebt.

Ondanks de aanwezigheid van een 4.6 se moduul in de lade, gebruik ik gewoon de bovenste gleuf voor de rest van het mooie aanbod op astra en eutel.

Voor de grote massa is het ontbreken van de se moduul toch een probleem, vooral die mensen die dicht tegen de oostgrens aanwonen. Dus al met al hoop ik toch echt dat het een gerucht is. Toch, waar rook is, is .......

 
Goed. Maar dit wordt te zeer off-topic, er mag best over de Humax en zijn kwaliteiten gediscussieerd worden, niets op tegen, maar wel graag in het Humax forum.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan