S
sat@wish
Nadat ik de nieuwe firm en ram.bin in de humax gezet hebt bij een kennis krijg ik de seca kaart haast niet aan de gang moet de ontvanger van de spanning halen en na veel moeite, loopt hij weer op seca.
Als ik naar Taq wil kijken moet ik mijn seca kaart uit mijn Aston halen en een funkaart in de embedded irdeto stoppen en is er beeld, maar zodra ik weer terug naar Nederland haal ik de fun er uit en plaats de seca kaart weer terug maar dan loopt de zaak wel eens vast of moet de humax uitzetten met de knop achterop, na het weer aanzetten is er weer beeld op NL.
Heb alle instellinen gehad card-emu card+s+emu etc
heb de hot 7.4 en de rambin er in zitten
en wat ik niet kan volgen is dat als ik de seca kaart terug in de aston stop, dat ik dan de humax moet resetten (harde)
Lekker omslachtig.
Zelf heb ik er geen last van heb namelijk een irdeto kaart.
Is er ook een andere manier om dit goed te laten draaien.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.
Als ik naar Taq wil kijken moet ik mijn seca kaart uit mijn Aston halen en een funkaart in de embedded irdeto stoppen en is er beeld, maar zodra ik weer terug naar Nederland haal ik de fun er uit en plaats de seca kaart weer terug maar dan loopt de zaak wel eens vast of moet de humax uitzetten met de knop achterop, na het weer aanzetten is er weer beeld op NL.
Heb alle instellinen gehad card-emu card+s+emu etc
heb de hot 7.4 en de rambin er in zitten
en wat ik niet kan volgen is dat als ik de seca kaart terug in de aston stop, dat ik dan de humax moet resetten (harde)
Lekker omslachtig.
Zelf heb ik er geen last van heb namelijk een irdeto kaart.
Is er ook een andere manier om dit goed te laten draaien.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.