Iemand windows 10 al geinstalleerd?

Ik heb na de Update de productcode uitgelezen met Aida64 en daarna een schone installatie gedaan zonder de productcode in te voeren aan het begin. Na de volledige installatie in instellingen de uitgelezen productcode ingevuld en Windows 10 was weer keurig geactiveerd. Als je in het begin de productcode invoert, krijg je de mededeling dat de code onbekend is. Zelfde code werkte ook op mijn laptop en andere PC. Leuk om te weten.

 
Dat is raar. Want voor zover ik gelezen heb, zou je na een eerdere upgrade later geen productcode meer hoeven invoeren gezien het feit dat dit gekoppeld zou zijn aan de hardware id en aan Microsoft doorgegeven.

Door de koppeling met het hardware-id zou deze dus ook niet (meer) op andere apparatuur moeten kunnen werken.

Ik ga hier dus eens verder vragen over stellen... Niet bij MS uiteraard. ;)

 
Ik heb op de computer die geupdate was later een schone installatie gedaan en moest wel de productcode invoeren en die deed het. Mijn 2 PC's en laptop zijn van Dell. Daar werkt de productcode op. Vanmorgen heb ik het

op een oude Asus laptop ook geprobeerd en die kreeg ik met deze productcode niet geactiveerd. Er zit waarschijnlijk toch een waarheid in de afhankelijkheid met het hardware.  Maar dan alleen op producent. Ik kan dit niet verder testen, want ik heb geen meerdere computers van het zelfde merk anders dan die van Dell.

 
Ah dat zou inderdaad kunnen. Zal het eens doorgeven aan de mensen die er ook naar aan 't kijken zijn.

Bedankt voor het delen van je ervaringen!

 
Toch eens gaan stoeien met Edge, en na wat leeswerk 1 en ander ingesteld, en ik moet zeggen dat de browser als een speer loopt.

 
Hoe het met Linux gaat zou ik niet durven te zeggen, maar mijn ervaring is dat toen ik een schone installatie Windows 10 deed naast Windows 7 dat de dualboot om zeep was geholpen.

Ik kon bijvoorbeeld niet kiezen in het bootmenu welk systeem ik wilde opstarten als Windows 10 standaard was ingesteld. Alleen als ik Windows 7 standaard instelde dan werkte het bootmenu wel?

 
Kweet niet wat ik gedaan heb, maar ik heb 1 en ander ingesteld bij Edge, en ook bij Explorer, en de boel loopt bij beide browsers als een tierelier!!!  Explorer loopt niet meer vast, en Edge loopt ook als een tierelier.

Het was wel even zoeken naar hoe de werkbalk weergegeven wordt, en een startpagina ingesteld moest worden.

Nou alleen nog even opzoeken hoe ik mijn emailprogramma in de werkbalk krijg bij Edge. ( Windows Live ).

Wat die dualboot betreft daar heb ik afgelopen wekend ook al mijn maatje B voor aan de telefoon gehad, daar heeft hij ook nog een probleem mee... 

Wordt ook nog de nodige leesstof!  klik . ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat Windows 10. Mijn zoon klaagde dat W10 zomaar updates uitvoert en opnieuw opstart zonder dat je de kans krijgt om opstarten uit te stellen. Ik had dat nog nooit meegemaakt met W10.

Ik gebruik W10 op een laptop. Na gebruik klap ik de deksel dicht en open hem weer als ik hem ga gebruiken. Eenmaal in de week sluit ik hem echt af en start de volgende keer weer op. Zo heb ik meerdere malen mijn updates gehad. Ik was dus een beetje sceptisch over zijn gemopper.

Gisteravond rond 18:00 uur wilde ik op de laptop nieuws lezen. Ik had een nieuwsitem gekozen en voordat ik het lezen kon kreeg ik de tekst dat mijn computer opnieuw ging opstarten. Hij voerde dat gelijk uit.

Voordat hij down ging kreeg ik de bekende tekst met zoveel % configureren en schakel de computer niet uit. Dit duurde een kwartier.

Vervolgens startte hij op met een zwart scherm en witte letters met in het midden een cirkel waar 0% in stond. Ook de tekst dat de computer niet uitgeschakeld mocht worden en dat hij tijdens het proces meerder malen op zou starten. Dit ging tergend langzaam en heeft vijf kwartier geduurd.

Uiteindelijk kreeg ik mijn inlogpagina waarna ik inlogde. Hierna is hij nog een kwartier bezig geweest met configureren, voorzien van teksten hoe mooi en geweldig de nieuwe Windows wel is.

Bij elkaar heeft het bijna twee uur geduurd voordat ik eindelijk de laptop weer kon gebruiken. Ik heb gelijk alle instellingen nagelopen. Er blijkt ook in de privacy veranderingen te zitten. Sommige instellingen zijn gewijzigd en andere vernieuwd.

Gelijk gezocht naar de instelling om updates niet zomaar uit te voeren. Die instelling kent maar twee standen. Dit zijn "Automatisch (aanbevolen)" en "Melding om opnieuw opstarten te plannen"

Die tweede is waarschijnlijk de bekende waarbij hij na een aantal seconden opstart als je niets doet. De tijd is dan maximaal 4 uur uit te stellen.

Ik heb nog niet gevonden om updates helemaal niet uit te laten voeren. Dit zou betekenen dat een onbewaakt 24/7 systeem niet op W10 ongestoord blijft werken.

 
Je hebt de grote update binnen gekregen van W10 en die vernagelt inderdaad jouw privacy instelling. Die automatische updates kan je niet voorkomen behalve voor geïnstalleerde hardware. In principe krijg je dan een melding van de producent van de hardware dat er een update is.

Met Windows 10 Pro heb ik het nog niet meegemaakt dat Windows 10 spontaan gaat rebooten. Pas als ik mijn PC uitschakel gaat hij de updates installeren.

Maar hoe die updates nu bij W10 binnen komen en geïnstalleerd worden is inderdaad zeer irritant.

 
Voor mij al weer een reden om niet te upgraden, naast het pushen waar ik al helemaal niet van gediend ben.

Bij Windows 7 staat hier fijn aan om alleen te zoeken en te waarschuwen en dat ik zelf wel bepaal wanneer er gedownload en geupdate gaat worden. Ik kan het tijdens een CS:GO spel bijv. helemaal niet gebruiken dat de pc opeens effe gaat hakkelen omdat Windows toevallig van mening is dat het updates moet downloaden op dat moment of iets in die geest.

Zelfs mijn virusscanner staat dan in game modus.

Tsssk tsssk.... Jammer dat games niet op Linux draaien want ik denk dat het alleen maar erger gaat worden met MS. :sad:

 
De aantal updates die nu binnen komen voor W10 vallen tot nu toe best wel mee. In het begin en zeker na de eerste installatie van W10 is het wel vaak raak geweest maar nu zijn het net zoals met Windows 7 vaak de updates voor de beveiliging van de geïnstalleerde MS software.

Ik kan mij nog een geval zoals van Dirk herinneren dat Windows spontaan ging updaten. Een kennis liet haar vriendin op haar Laptop werken toen die opeens ging resetten en 2 uur W10 ging installeren, en die vriendin kreeg natuurlijk de schuld van dit alles.

Het is niet verkeerd en onverstandig om nog niet over te stappen van W7 naar W10 maar wie voor W10 kiest omdat men geen verstand heeft hoe men een besturingssysteem fatsoenlijk kan onderhouden, zoals dat toch wel wenselijk is met de meeste Windows versies, komt met W10 helemaal niet zo slecht weg.

Maar MS heeft de eerdere grote update teruggehaald o.a. omdat die privacy settings gewijzigd werden maar dat dit nog steeds niet is aangepast door MS is niet echt goed te praten.

 
Het gaat me niet er om of ze meevallen, met W7 vallen ze ook mee, maar het gaat er om dat MS je weer voorknauwelt hoe zij vinden dat je apparaat moet werken, zonder dat je daar zelf voldoende invloed op kunt uitoefenen.

komt met W10 helemaal niet zo slecht weg.
Nou daar ben ik het helaas echt niet mee eens. De ervaring met juist beginners of leken op pc gebied leert helaas te vaak dat er dingen gewoon fout gaan met W10 en het dan moeilijk of zelfs helemaal niet reparabel is.

Er zit ook geen enkel voordeel aan W10 ten op zichte van W7 dus het is inderdaad niet verkerd en niet onverstandig om nog niet over te stappen maar zelfs aan te raden om dat nog niet te doen.

Nogmaals, dit is gebaseerd op wat ik er nu al van meegemaakt heb met computers van kennissen en wat ervaringen gebaseerd op enkele forums waarbij teruggaan naar het vorige OS de enige werkende oplossing bleek te zijn.

Zelfs na de grote update van december 2015. Dus het is echt nog niet af, drivers werken nog niet hoe het moet zijn, niet alle upgrades van 7 of 8 naar 10 gaan goed waarbij sommigen gewoon crashen en niet meer terug te zetten zijn dus een backup is gewoon een must en nog wat van dat soort zaken.

Het was me nog niet bekend dat die grote update teruggehaald is. Dat van het privacy gebeuren en onvoldoende duidelijk maken dat je pc als update server gebruikt wordt en meer van dat soort dingen is sowieso niet goed te praten inderdaad.

Als het gratis zou blijven met meer info, oke dan misschien, maar over enige tijd is het gewoon een betaalversie net als W7.

Er zijn natuurlijk ook systemen waarbij het goed gaat en geen problemen zijn, maar dat had je met Windows ME ook. Overigens ook een OS waarbij er geen vernieuwing in zat t.o.v. Windows 98 se.

Met een versie installatie gaat het trouwens vaak beter dan met een upgrade, maar persoonlijk raad ik momenteel nog mensen af te upgraden en liefst eerst eens bij anderen te "gaan kijken" als ze het alleen willen doen uit nieuwsgierigheid.

 
Ik wil niet negatief zijn of te positief Black Tiger, ik weet zeker dat jij met jouw kennis en persoonlijke ervaring meer kennis in huis hebt dan ik ooit zal verkrijgen.

Maar met het besturingssysteem OS X van Apple daar heeft ook niemand enige invloed op maar het systeem blijft over het algemeen wel schoon van virussen. Dat MS nu een besturingssysteem moet gaan ontwikkelen voor honderden/duizenden verschillende configuraties, ga er maar aan staan.

Ik ben trouwens ook heel veel besmette W7 systemen tegen gekomen die voor geen meter meer draaide dus waar ik nu op hoop is dat MS dit nu met W10 eens kan gaan aanpakken zodat dat die troep geen kans meer krijgt op W10. En een garantie op een goede bescherming van onze privacygegevens die zullen wij nooit krijgen tenzij wij onze PC naar Freggel1 brengen om zijn kachel aan te steken. :)

Buiten de dingen om waarvan ik niet kan zien dat het een nadelige invloed heeft op de werking van W10 ben ik tot nu best wel tevreden. Als later blijkt dat W10 niet voldoet dan ga ook ik terug naar Windows 7. 

 
Uhhh.... pc's branden niet in mijn kachel @Parabolica, heb er enkel een stuk of 10 nodig voor het volgend corso-ontwerp, en een stuk of 100 schermen, dus kom maar op met die zooi! :biggrin: 

Dit draadje volg ik goed, en lees mee, heb hier ook wat strubbelingen met W10, maar ach dat zijn we intussen wel gewend met de mannekes van Microsoft.

We kunnen niet meer dan volgen en leren van hun, en daarom heb ik mezelf in de tijd dat 10 ontwikkeld werd mezelf aangemeld bij het team wat er achter zit, maar ik ben dom geweest om nog geen feedback te geven aan die mannen.

Ik heb 1 nadeel in mijn geval, had een legitieme versie van w8, en ben dus noodgedwongen overgestapt naar 10 die zoveel beter had moeten zijn, maar sinds dat ik mijn ouders een tip gaf van ff wachten voor dat ik jullie pc update naar 10, want er komt een grote update aan en nadat die pc 17 uur bezig geweest is met die update heb ik hem op 10 gezet, vrees ik dat ik nog vaak naar [t]huis kan fietsen....

Ik vrees allen dat ik hier een ander moederbordje of pc moet gaan kopen, want

,  loopt de boel vast hier.... Brrrrrrrrrrr/prrrrrrr over mijn koptelefoon, dus ergens gaat er hier iets met hardware of drivers iets niet goed.
Waar is verdomme die tijd gebleven dat we een 286 hadden staan met een hd van 40 mb die we nooit vol zouden krijgen???

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb twee systemen draaien op W7. Deze leveren alleen data aan internet. Er gebeurt niets anders mee. Voor deze staat de update uit. Ik kan niet hebben dat deze zomaar gaan updaten met programma onderdelen welke met deze PC's niet gebruikt worden. Ik wil zelf bepalen welke update en wanneer. Deze PC's draaien 24/7.

Ook gebruik ik een PC voor besturing van mijn modelspoor. Deze draait perfect op W7. Hij hangt aan mijn netwerk om regelmatig zijn data bij te houden op een NAS. Ook van deze staat update uit. Het loopt prima en weet niet wat de gevolgen van een update kunnen zijn. Een update vind ik voor deze PC niet nodig.

En zo zijn er meer redenen te bedenken waarom een update naar W10 niet nodig is.

Mijn laptop was geleverd met W8. Hier was ik ook al niet zo kapot van. Een update naar W10 leek mij weinig verschil te geven.

Zo is met eerdere updates telkens het gebruik van het touchpad weer anders. Ook nu is het weer anders. W10 trekt zich niets aan van instellingen, het blijft afwijkend van de instellingen werken. Ik kom wel iets tegen om het in te stellen voor het gebruik van Edge. Ik gebruik FireFox en daar wil het touchpad niet werken zoals ik gewend was.

En zo zal mijn laptop de enige blijven met W10.

 
Met een versie installatie gaat het trouwens vaak beter dan met een upgrade' date=' maar persoonlijk raad ik momenteel nog mensen af te upgraden en liefst eerst eens bij anderen te "gaan kijken" als ze het alleen willen doen uit nieuwsgierigheid.[/quote']
@BT is gewoon gek op ouwe meuk van XP kon hij ook maar moeilijk afscheid nemen. :biggrin:

Hier heb ik op alles 1 computers en 2 laptops W10 draaien en nog geen problemen mee gehad toen ik op de laptop waar ik op zat de grote update kreeg die inderdaad een dik uur duurde heb ik daarna dezelfde avond de rest ook gedaan zo kan het dus ook heb je geen last dat ze ongewenst zelf gaan opstarten.

Ja ik kan wel begrijpen dat MS dat doet de meeste gebruikers weten vaak weinig van het besturings systeem dat je de updates niet meer uit kunt zetten en dat je dan toch altijd een bijgewerkt systeem hebt.

Dat mensen die meer dan normale kennis hebben van besturings systemen dat niet leuk vinden begrijp ik dan ook wel weer dat die zoiets zelf willen beslissen.

Maar we zullen toch een beetje met de tijd mee moeten gaan ook IE8-9 en 10 zijn afgeschreven geen updates meer.

http://nos.nl/artikel/2079975-internet-explorer-8-9-en-10-zijn-na-vandaag-afgeschreven.html
 
ik weet zeker dat jij met jouw kennis en persoonlijke ervaring meer kennis in huis hebt dan ik ooit zal verkrijgen.
Nee dat geloof ik niet zo. Volgens mij zitten we toch redelijk op hetzelfde niveau hoor. Maar het zal misschien wel zo zijn dat ik op enkele forums met wat meer problemen te maken krijg die men normaliter bij de familie- en/of kennissenkring minder snel zal tegen komen. Gewoon omdat internet wat groter is dan de algemene bekenden kring en we leren allemaal nog elke dag bij.

V.w.b. besmetting, dat is een ander verhaal weer. OS X heeft ook een paar hele leipe gehad. Maar net als Linux is de structuur anders en heb je niet voor alles wat je wilt perse root rechten nodig. Een fatsoenlijke trojan maken is dan ook een stuk moeilijker. Er blijkt wel een behoorlijke stijging te zitten in de productie van Malware voor Linux. Heeft ook met de stijgende populariteit daarvan te maken (zoals bijv. Ubuntu), alleen is dat gelukkig nog niet gelukt.

In de meeste gevallen komt de besmetting, overigens net als bij Windows, via applicaties. Bij Windows is dat al vaker flash en java gebleken, bij Linux bijv. via slecht geprogrammeerde php dingetjes, ik noem maar iets.

Hoe populairder het OS, hoe meer de hackers zich er op gaan richten. Wat dat betreft zal er weinig verschil zijn tussen de verschillende Windows versies.

@Aart44

@BT is gewoon gek op ouwe meuk van XP kon hij ook maar moeilijk afscheid nemen. :biggrin:
Hahaha, ja afscheid nemen vind ik ook wel wat lastig, heb je helemaal gelijk in.:biggrin:

Maar alle gekheid op een stokje, de stabiliteit en goede werking van XP was voor mij ook een reden om later over te stappen naar W7. Omdat XP ook lekker liep, er geen noodzaak was om naar W7 over te gaan en er op dat moment ook het geld niet voor was. En ik werk niet graag met loaders. Je zult van mij echter weinig berichten zien over een "slechte" W7 of afraders om over te stappen.

Daarnaast was er dan nog het afscheid nemen van enkele applicaties omdat ik toch over wilde naar 64-bit en die draaiden alleen nog op 32-bit.

Maar W8 heb ik overgeslagen gelukkig (heb 'm wel liggen) en ik wil ze toch de kost niet geven die liever W7 hadden, daar naar teruggegaan zijn of om van het gepush met die desktop van Microsoft af te komen maar Classic Shell zijn gaan draaien.

Het is een totale verandering, niet bepalad gebruikersvriendelijker. Het onnodig wijzigen van allerlei zaken wat het wennen weer een stuk lastiger maakt. Maar qua werking niet echt slechter. Maar ook niet beter. Dus daar lag m'n protest met name op de desktop en de startknop en het apps gebeuren.

Je ziet ook dat ze diverse veranderingen na druk van de gebruikers in W10 weer fijn teruggedraaid hebben. Met name de desktop en de start knop.

W10 heeft allerlei andere zaken, veel meer pushen, veel meer privacy aspecten en ongewenste dingen die je zelf niet meer in controle hebt en dat is iets wat toch voor de nodige mensen, waaronder ik zelf, een schier onoverkomelijk probleem is. Bepaalde zaken moet je als gevorderde gewoon zelf kunnen instellen of regelen. Microsoft moet zich daar niet mee bemoeien.

Met W7 kun je nog prima met de tijd mee. Zoals gezegd gaat dit nog tot 2020 ondersteund worden. Trek daar een paar jaar vanaf zit je aan 2018. Dat zijn nog ruim twee jaar. Tegen die tijd is het vermoedelijk al weer tijd voor een nieuwe pc, dan is W10 ook uit zijn kinderschoenen.

IE 8, 9 en 10 zitten in XP en Vista en die zijn afgeschreven of Vista is dat nu in elk geval ook, inclusief de IE's die ik toch al niet meer gebruik. W7 heeft gewoon 11 en blijft ondersteund.

Maar wat ik feitelijk nog echt tegenover de nadelen van W10 mis, zijn echte voordelen van W10 t.o.v. W7. Waarom zou je overstappen op 10? Wat is er fijner aan dan van W7? Wat heeft W10 wat W7 niet heeft en ook handig is om te gebruiken?

Voor de gewone gebruiker is het misschien leuk, weer wat nieuws. Maar als je een goed werkend stabiel OS moet hebben, waarbij je zeker moet zijn dat diverse applicaties die je hebt ook goed en stabiel draaien (incl. wifi), dan vraag ik me echt af wat een goed argument is om over te stappen..... op dit moment tenminste. Dat kan altijd nog veranderen, zoals al vaker gebeurt is.

 
Toen ik XP gebruikte kon je veel makkelijker de bestanden herkennen en kwam er iets op wat er niet op hoorde dan was dat zo gevonden.

Ik zie W10 als een compromis tussen de eerdere MS besturingssystemen. Er zit iets van NT in (beveiliging en toegangsbeheer) en software matig is W10 minder belastend voor het systeem waardoor het toch sneller is dan W7 als dat systeem in de loop der tijd wat voller is geworden met geïnstalleerde programma's.

Eén van mijn grootste ergernissen was dat als je programma's verwijderde er heel wat bleef op de HD achter bleef. Bij veel installeren en weer verwijderen liep de HD gewoon vol. Maar met W10 is het ook niet misselijk, in de Windows map zitten nu al 123.146 bestanden en 25.334 mappen en dit gebruikt totaal 21,8 GB aan schijfruimte?

Ik werk met W10 vrijwel hetzelfde nu als met W7 wat betreft de desktop functie. Apps daar werk ik helemaal niet mee hoewel MS alles nu wat je installeert 'apps' noemt. Veel functie zijn lijkt het minder toegankelijker maar na een tijdje W10 gebruikt te hebben vind ik het ook wel weer terug.  Die Godmode functie is ook een uitkomst die ik echt kan aanraden voor W10 gebruikers.

 
Ik zie W10 als een compromis tussen de eerdere MS besturingssystemen.
Ben ik het helemal met je over eens. Toch het vernieuwende van W8 maar met de W7 wensen (zoals startknop en bureaublad) van de gebruikers.

Dat W10 minder belastend voor het systeem is daar moet ik nog de eerste bewijzen (onderzoeken) van zien. Dat wordt altijd gezegd van nieuwere Windows versies maar al te vaak blijkt dat dit niet het geval is en de zaak sneller draait omdat het systeem nog leeg is of van een snellere cpu en meer of sneller geheugen gebruik maakt.

Het verwijderen is in elke Windows versie een crime v.w.b. het schoonmaken. Daarom maak ik nu standaard gebruik van Your Uninstaller. Dat is echter een betaalversie. Maar volgens mij is Revo Uninstaller (een soortgelijk programma) gratis.

En dat soort programma's helpt echt goed een hoop onnodig achtergebleven handel van je HD af te halen.

Ondergetekende doet dit bij elk programma dus met YU en daarna wordt er gecontroleerd of er nog wat van in de program files directory achter gebleven is anders gaat dat er nog handmatig vanaf.

De God mode kan inderdaad een uitkomst zijn, W7 heeft dat ook maar feitelijk zou dat niet nodig moeten zijn. In W7 is dat ook niet nodig.

Handig is als je meerdere pc's hebt of een laptop die je weinig gebruikt, dan kan men daar W10 op uitproberen en er alvast aan wennen als men wenst over te gaan. Zonder dat je dan het risico hebt dat er dingen de soep in gaat of bij een dual boot opeens je W7 of wat dan ook verdwenen is of andere risico's.

Het zal in de loop van de tijd zeker nog wel verbeteren.

 
Daar zit nu precies het probleem dat de snelheidswinst die W10 zou moeten opleveren voor mij moeilijk was te bepalen aangezien ik net voor de installatie van W10 er een andere processor in moest zetten. Nu werk ik met een AMD Athlon X3 450 processor 3,20 GHz en die werkt sneller dan mijn oude AMD Athlon met 2,6 GHz.

Het geheugengebruik is als de PC in rust is zo rond de 1.7 GB van de 4 GB die is geïnstalleerd. In W7 was dat soms 2.5 GB afhankelijk wat er in de achtergrond draaide. In W7 moest ik regelmatig achtergrondtaken uitschakelen om geheugen vrij te maken. Dit heb ik tot nu toe nog niet hoeven doen al zal dit over een jaar wel noodzakelijk zijn want W10 gaat doorgroeien is mijn vermoeden. Dan maar een moederbord aanschaffen met meer geheugen om dan van 4GB naar zo'n 8GB te gaan.

In W10 draaien voor zo ver ik het kan zien wel meer achtergrondtaken dan in W7 maar deze worden wijselijk uitgeschakeld als ze overbodig zijn. Begon W10 enigszins traag na de update, een week later liep het steeds beter en dat heb ik zelf ook zo ondervonden op mijn PC.

Ik heb op diverse (ook oudere) Pc's Windows 7 geüpgraded naar W10 en ik zag het snelheidsverschil met W7. Enkele Pc's hadden al W8.0 maar daar ben ik zelf ook nooit ondersteboven van geweest en daar liep ik dus alleen maar op te schelden als ik er achter zat.

Maar gisteren zat ik op een vrij nieuwe HP Laptop te werken met W10 al standaard op geïnstalleerd en daar werkte W10 wel minder snel op gek genoeg. Ook dat irritante gedoe dat als je met de muis naar een icon gaat en effe stopt en dat het programma dan opstart zonder dit te bevestigen, dat zou ik als eerste uitzetten.

W10 moet je met de tijd zo aanpassen zodat jij als gebruiker er fijn mee kan werken maar niet iedereen zal daar voor kiezen of dat ook kunnen/willen instellen met de reden dat men eenvoudig weg niet anders gewend is zoals W10 standaard voor is geïnstalleerd.

En waarschijnlijk zou ook ik nooit van W7 naar W10 zijn overgestapt als die startknop en de desktop niet was aangepast door MS want inderdaad W8.0 was misschien leuk voor een laptop met een Touch screen maar niet voor op een PC.

Inderdaad Black Tiger, eerst testen op een PC en de handleiding en fora lezen voordat je besluit om definitief over te gaan stappen op W10. Maar niets is verplicht tot 2020. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan