Reden,vooral voor irdeto is het zeker niet zonde,betaal die 30 gulden gewoon,want zolang er mensen zijn die irdeto hebben en voor het nederlandse pakket betalen moet c*nal+ dit voorlopig nog wel effe blijven ondersteunen,dit houdt op zo dra er geen betalende mensen meer zijn,dit is dan voor de mensen met irdeto en geen andere decoder erg jammer,want die hebben mocht het ophouden geen nederlands pakket meer.Ook vindt ik zelf dat het wel een hobby moet blijven,c*nal + helemaal niks meer geven omdat je het helemaal gratis wil vindt ik geen goede zaak,ook zij moeten overleven,en dat kan niet als niemand meer wat betaald,
okè het abbogeld voor het hele pakket mag wel wat omlaag en wat minder herhalingen en wat leuke uitbreidingen van het pakket maakt het wel interresanter,maar toch voor die 30 gulden per jaar en wat administratiekosten ,vindt ik voor dat nl pakket wel waard,en geen zonde geld.Ook voor seca is het geen zonde geld,waarvoor dat vertel ik niet,maar neem van mij maar aan dat het ook daarvoor geen zonde geld is,betaal het gewoon,je krijgt er geen spijt van!!!