ik betaal 30 piek voor canal digi maar weet niet waarvoor

K

knoebelejoep

wat heeft dit voor zin ik heb er nog nooit iets voor terug gezien zonde geld toch eigenlijk of niet

 
Tja, je heb toch zelf het formulier ondertekend, en ingestuurd.

Heb je de voorwaarde dan niet gelezen?

 
Reden,vooral voor irdeto is het zeker niet zonde,betaal die 30 gulden gewoon,want zolang er mensen zijn die irdeto hebben en voor het nederlandse pakket betalen moet c*nal+ dit voorlopig nog wel effe blijven ondersteunen,dit houdt op zo dra er geen betalende mensen meer zijn,dit is dan voor de mensen met irdeto en geen andere decoder erg jammer,want die hebben mocht het ophouden geen nederlands pakket meer.Ook vindt ik zelf dat het wel een hobby moet blijven,c*nal + helemaal niks meer geven omdat je het helemaal gratis wil vindt ik geen goede zaak,ook zij moeten overleven,en dat kan niet als niemand meer wat betaald,

okè het abbogeld voor het hele pakket mag wel wat omlaag en wat minder herhalingen en wat leuke uitbreidingen van het pakket maakt het wel interresanter,maar toch voor die 30 gulden per jaar en wat administratiekosten ,vindt ik voor dat nl pakket wel waard,en geen zonde geld.Ook voor seca is het geen zonde geld,waarvoor dat vertel ik niet,maar neem van mij maar aan dat het ook daarvoor geen zonde geld is,betaal het gewoon,je krijgt er geen spijt van!!!

 
En toch schiet je daar mis, tweety!

Want als jij denkt dat er niemand betaalt voor de nederlandse kanalen als niemand die 30 piek betaalt dan heb je niet helemaal door hoe het werkt.

ALLE kosten die nodig zijn om nederland 1, 2, 3 RTL 4,5 , yorin SBS6, Net 5 en Vox met het signaal mee te sturen worden gewoon doorberekend aan de betreffende zender hoor.

Wat betreft de nederland 1,2,3 zenders daar betaal je belasting voor (vroeger kijk- en luistergeld), en die andere daar moet je de reclame voor lief nemen.

En daar hoef jij die 30 piek ook niet voor te lappen.

Das voor administratieve handelingen die kennel - doet.

Want ze moeten namelijk controleren of jij wel op je opgegeven adres aan het kijken bent, en niet tijdens de overwintering in spanje.

Geloof je zelf dat ze dat ook werkelijk doen?

De enige administratie die voor die 30 piek wordt bijgehouden is inderdaad om te zien hoeveel mensen er nou een irdeto en hoeveel mensen er nou een seca ding hebben.

Zodat ze zo snel mogelijk de doorn in hun oog: irdeto eruit kunnen werken.

 
Nog geen 3 gulden per maand kom nou !

eet je maar een hamburger minder !

Robbie

 
WAT!!!!! Een hamburger minder eten?!?!?!?!

Dat had je nou niet moeten zeggen! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Op deze manier bepaald C+ ook nog mijn eetgewoontes!

 
Zo had ik het nog niet bekeken !

Ik personelijk heb het niet slecht maar als ik inderdaad een hamburger in moest leveren had je mij ook al lang gehoord

Robbie

 
Jullie zien het gewoon verkeerd.

Die 3 tientjes zijn natuurlijk voor de "perfecte" service van C+. :biggrin:

 
is ook al weer een tijdje geleden en die formulieren daar lees je ff over en dan mieter je ze weg als het een groter bedrag was dan onthou je het wel

in ieder geval bedankt voor de snelle reacties

doei

 
30 piek per jaar is nog teveel voor die zgn. "service" van C+.

Dat hele woord komt nergens in een woordenboek van dat bedrijf voor.

 
acht scheelt weer een postzegel, een hoop ellende met telefoontjes omdat ze de brief weer eens kwijt zijn en je dan op zwart zetten, 240 minuten a f1, per m, is f240??? :)

 
dit is geen eerlijke vergelijking! betaald of niet op zwart ga je toch! en dan bel minuten bereken, dit valt buiten de verglijking, als je wel betaald moet je ook telefoon kosten betalen. het enige voordeel is is dat je kaart verzekerd is, het zal je verbazen hoeveel kaarten er al door de hond zijn opgegeten.....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan