ik heb het gezien

Ik lees het alweer nou ga maar weer dwergwerpen en dan lekker met mijn abo en cloontje natuur films kijken

Ja en straks niet teveel aan je nicknaam rukken...welterusten.

Gr Fred.

Jawel want ik heb mijn toppie 5000 brengt wel geen koffie maar zeurt niet lol

Woutje kennende deelt ie ook wel informatie, maar net als SW zegt heeft ie zijn rust nodig.
Hij kient het zich helemaal goed uit, zodat als hij informatie verstrekt, hij ook zeker van zijn zaken is en er uitleg over kan geven. Althans zo ken ik woutje.:)

Stille wateren hebben diepe gronden........

tja ik wil niet eigewijs zijn maar een kloon kan alleen als je weet wat voor chip er op de echte kaart zit.

en dan moet je nog met een electronenmicroscoop de enen en de nullen laten uitlezen en deze op eenzelfde chip laten proggen.

dan heb je een werkende cloon, zonder dat je weet hoe seca2 werkt en zonder dat het echt gekraakt is.

maar met de seca1 dscp kaarten was dat niet en ik gok met die van nu ook niet.

maar dat is wel te controleren als je een spaanse dscp hebt en het is een cloon zou hij ook moeten reageren op de 38 bug.

maar goed de toekomst zal het leren.

Zullen we is gissen?
Het zou dan betekenen dat het een MII een Titanium of een PentaVR3 card is toch, al het andere valt dan toch af?
Nou een VR3 is stervensduur,een titanium ziet er heel anders uit.
Wat blijft er over dan ? Ik hou het op een MII (50Hrz 512K moet kunnen dacht ik)als DSCP maar het blijft gissen!
Wat denken jullie ?

Cya ...

Nu nog even wachten wie de Software brengt of schrijft om de DPSC te Kopieeren en dan ben je er volgens mij (Kan toch nooit zo lang meer duren)of denken jullie ook dat dat er al is.

Cya ...

wha gebeurt er echt wat op s2 front ?

dan zal ik toch eens uit me winterslaap moeten komen :)

gr djazzy aka djazzie aka ask4iT aka S5

Originally posted by blokker1
tja ik wil niet eigewijs zijn maar een kloon kan alleen als je weet wat voor chip er op de echte kaart zit.

en dan moet je nog met een electronenmicroscoop de enen en de nullen laten uitlezen en deze op eenzelfde chip laten proggen.

dan heb je een werkende cloon, zonder dat je weet hoe seca2 werkt en zonder dat het echt gekraakt is.

maar met de seca1 dscp kaarten was dat niet en ik gok met die van nu ook niet.

maar dat is wel te controleren als je een spaanse dscp hebt en het is een cloon zou hij ook moeten reageren op de 38 bug.

maar goed de toekomst zal het leren.

Deze jongens weten heus wel de weg om achter de echte chip op de orginele kaart te komen. Nogmaals dit heeft niets met hacken of hobby te maken maar met pure commercie. Het product wordt ontwikkeld voor bedrag x... daar worden een x-aantal kaarten gemaakt die verkocht worden voor een bedrag y en de winst is altijd het bedrag z. Het is pure laberatoria werk.

Als dit een echte hack zou wezen waarom verkoopt de goede man dan niet kaarten met meerdere providers. Dit is commercieel helemaal niet echt super aantrekkelijk. Alles op 1 kaart is veel beter voor de verkoop voor deze mannen.

Dus gissen jullie niet mee,jammer.
Ik zou wel eens willen weten van jullie wat je denkt wat voor kaart het is ,toch niet geheel onbelangrijk in de toekomst denk ik.
Ik hou het op een MII.

Cya ... of is het Ciao ... Eehhh ... Nah ...

sat-empire.
heb je een email gestuurd dat ik ook geiintresseerd ben, wil best iets meer betalen,als jij de kaart kunt leveren.
sky italia.
kom maar op.
o, en de groeten aan Ahmed.

ik zal even vragen of ik je het nummer mag geven via p.m
je hoeft in ieder geval niet je stadje er voor uit :)
@penthe niks vaag bericht als je het board een beetje volgt dan zie je dat ik niet de enige ben die het of gezien heeft of zelfs het kaartje al in bezit heeft en het pakket is volledig

Originally posted by sat-empire
ik zal even vragen of ik je het nummer mag geven via p.m
je hoeft in ieder geval niet je stadje er voor uit :)
@penthe niks vaag bericht als je het board een beetje volgt dan zie je dat ik niet de enige ben die het of gezien heeft of zelfs het kaartje al in bezit heeft en het pakket is volledig

Daarom krijg ik ook PM dat het franse pakket open is op dat kaartje, maar dat staat bij mij open op fun al zo'n 2 jaar behalve de kiosken en paar andere kanaaltjes waar je niet naar kijkt, ik zie liever goh joh heb alle nederlandse kanaaltjes op mijn aangekochte kaartje open.

Pas ook hier weer 1 jaaaaaaaaaaaaaahh nederlandse kanaaltjes zijn gekraakt kan kijken, blijkt het later gewoon weer irdeto te zijn, franse kanaaltjes behalve kiosk en paar andere zijn TPSCrypt dus gewoon open op je funkaartje met bijna elke 6in1 funfile te bekijken. Pas als men met kiosken begint te smijten of eurosport nl, nationaal geo , bbc-prime, x-zone, ok dan word het wat interresanter, zien wij dat NOPE, want wij hebben kaartje met kanaaltjes open, tja ik ook C+ france , C+ nl, en duitse zenders op die astra1 op de seca2 kanaaltjes na die we willen, of cryptoworks wat ook nog niet open is op astra1.

In princiepe zie je niets dan wat er al was. Kortom geen concreet bewijs is vaag.

iet uit buiten.//,, duck laat zowiso niks los(omkoping),seca2 is open Heb geduld en ga niet op deze politiek in (want dat is wat verwacht wordt) ........................................................................................... ,,soms is geduld een mooi? om geld te besparen,,als het voor nop kan...
Ieder op dit board wil............................................................................................
(althans) de samemenhangende cr`eche.
will
natuurlijk dit jullie aan de hand doen en er eventueel veel verdienen.
Agnieszka(ha)
+cnl+cpl+cdl+I@LOVE You

Ik ga toch mee met Blokker1 , 100 % clonen kan alleen als je weet wat er in de cpu zit ...nu hebben ze misschien een of andere dump gedaan (laatst een knappe theorie over hitte en CPU gelezen ) ...

Kan ook een hack zijn alle sky van enkele jaren geleden ... => de org. chip eruit weken en ergens anders inplakken .. en misschien nog wat blokker dingetjes erbij zetten .... dan zou je ook een leuke kaart krijgen :)

Kingkong

Wat een onzin zeg...

Wat voor processor er in de originele kaart zit is totaal! onbelangrijk voor een clone...

Wanneer je het algorithme hebt plus de hash tables (die MOET!!! je hebben) plus de juiste gegevens UA/PPUA keys enz enz.
dan kun je een 100% clone maken.

Welke processor je daarna gebruikt om de juiste CW antwoorden uit te rekenen is totaal onbelangrijk.

1+1=2 :) of je deze rekensom nou met een Atmel/PIC/Pentium of zelfs uit je hoofd uitrekend maakt niet uit het antwoord zal steeds 2 blijven.

Maw. als de kaart die nu steeds beschreven worden echt! een dpsc is, dan is het algorithme plus de hash tables bekend (en dat dan voor ALLE! Europese seca providers) dat alleen al lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Voorlopig ga ik er vanuit dat het een dood normale mosc is waar ze mee gerommeld hebben...:)
(al helemaal omdat er maar ??n provider op de kaart staat)

Even uitlezen met SCE/MKfind oid kan hier uitsluitsel over geven.

Grtzz FranX

Originally posted by FranX
Wat een onzin zeg...

Wat voor processor er in de originele kaart zit is totaal! onbelangrijk voor een clone...

Wanneer je het algorithme hebt plus de hash tables (die MOET!!! je hebben) plus de juiste gegevens UA/PPUA keys enz enz.
dan kun je een 100% clone maken.

Welke processor je daarna gebruikt om de juiste CW antwoorden uit te rekenen is totaal onbelangrijk.

1+1=2 :) of je deze rekensom nou met een Atmel/PIC/Pentium of zelfs uit je hoofd uitrekend maakt niet uit het antwoord zal steeds 2 blijven.

Maw. als de kaart die nu steeds beschreven worden echt! een dpsc is, dan is het algorithme plus de hash tables bekend (en dat dan voor ALLE! Europese seca providers) dat alleen al lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Voorlopig ga ik er vanuit dat het een dood normale mosc is waar ze mee gerommeld hebben...:)
(al helemaal omdat er maar ??n provider op de kaart staat)

Even uitlezen met SCE/MKfind oid kan hier uitsluitsel over geven.

Grtzz FranX

Hoi,
Nou dan is het voor jou toch makkelijk om de orginele anal+ crd even te kopieren hihihihi.
Dus een makkie niks geen last veel sterkte er mee...
Maar voorlopig draait de witte al weer 31/2 maand ;)
Wat het is kan me geen reet schelen als die het maar doet .
Groeten Ben bye bye..
ps ik zal er wel eens een keer mee naar buiten komen hoe en of wat .......want eeens ........hihihi, zie dus nog wel atr...... in me d-box2 ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan