Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by blokker1
tja ik wil niet eigewijs zijn maar een kloon kan alleen als je weet wat voor chip er op de echte kaart zit.
en dan moet je nog met een electronenmicroscoop de enen en de nullen laten uitlezen en deze op eenzelfde chip laten proggen.
dan heb je een werkende cloon, zonder dat je weet hoe seca2 werkt en zonder dat het echt gekraakt is.
maar met de seca1 dscp kaarten was dat niet en ik gok met die van nu ook niet.
maar dat is wel te controleren als je een spaanse dscp hebt en het is een cloon zou hij ook moeten reageren op de 38 bug.
maar goed de toekomst zal het leren.
Originally posted by sat-empire
ik zal even vragen of ik je het nummer mag geven via p.m
je hoeft in ieder geval niet je stadje er voor uit
@penthe niks vaag bericht als je het board een beetje volgt dan zie je dat ik niet de enige ben die het of gezien heeft of zelfs het kaartje al in bezit heeft en het pakket is volledig
Pas als men met kiosken begint te smijten of eurosport nl, nationaal geo , bbc-prime, x-zone, ok dan word het wat interresanter, zien wij dat NOPE,
Originally posted by FranX
Wat een onzin zeg...
Wat voor processor er in de originele kaart zit is totaal! onbelangrijk voor een clone...
Wanneer je het algorithme hebt plus de hash tables (die MOET!!! je hebben) plus de juiste gegevens UA/PPUA keys enz enz.
dan kun je een 100% clone maken.
Welke processor je daarna gebruikt om de juiste CW antwoorden uit te rekenen is totaal onbelangrijk.
1+1=2of je deze rekensom nou met een Atmel/PIC/Pentium of zelfs uit je hoofd uitrekend maakt niet uit het antwoord zal steeds 2 blijven.
Maw. als de kaart die nu steeds beschreven worden echt! een dpsc is, dan is het algorithme plus de hash tables bekend (en dat dan voor ALLE! Europese seca providers) dat alleen al lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Voorlopig ga ik er vanuit dat het een dood normale mosc is waar ze mee gerommeld hebben...
(al helemaal omdat er maar ??n provider op de kaart staat)
Even uitlezen met SCE/MKfind oid kan hier uitsluitsel over geven.
Grtzz FranX