Ik zeg 1 woord....

Nou ik was anders sprakeloos laatste 10 rondjes aan de bank gekleefd. Toen kwam de ontlading

YESSSSSSSSS in the pocket.
 
Spanning ten top! Op naar de volgende! Het gaat spannend worden.
 
Ja dat klopt, dat viel me inderdaad ook al op. Zo gauw hij niet wint gooit ie complimenten naar het publiek.
Dan heeft ie niets beters te vertellen.

Maar wat een verschil he, vroeger echter coureurs en nu kerels in vage rokken. :biggrin:
 
Wellicht zie je Pa Hamilton daarom nauwelijks meer, die schaamt zich misschien ook kapot.... :biggrin2:
 
Alleen nou al dat gezever weer na deze race, men vraagt zich nu af waarom Max een drs kreeg tijdens het inhalen van Mick.

Gewoon uit de weg, en doorgaan met die hap.

Hamilton, en ook Mercedes wringen zich in allerlei bochten om het wk te winnen, helaas.
Ik was voorheen geen sportkijker, maar door het overbod van vrije tijd ben ik dit, en nog meer sporten gaan volgen, en beleef er plezier aan.
 
Ik kijk al wat langer F1, een jaar of 7, en wat ik weet is dat die Hamilton een showmannetje is die met ellebogen werkt. Toto is een vreselijke vent met teveel invloed in de F1. ..en hij is een vreemdganger. :biggrin:
 
Red Bull geeft je .......:applaus:
 
..... Champagne. :biggrin:

Jammer dat het Perez net niet lukte om Hamilton voorbij te komen. Maar een puike race gereden! (Y)
 
Nog 2 races en dan weten wie er wereldkampioen wordt.

Ik denk dat volgende week Max nog maar 1 punt voorsprong heeft maar de GP Abu Dhabi 2021 op 12 december wel wint en deze :eerste: mag ontvangen.
 
Hamilton kegelt tegen de muur...Max kampioen!
 
We gaan het zien, mogelijk krijgt Hamilton nog een straf morgen.
 
We gaan het zien, mogelijk krijgt Hamilton nog een straf morgen.

Ik denk dat je doelt op dat moment wegens hinderen @Maxstar? Er werden geen witte vlagen gezwaaid waardoor Hamilton geen idee had wie er aan kwam. Maar elk foutje wordt onmiddellijk afgestraft en dat kan morgen wat worden, ik denk 99% kans op een safety car.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je doelt op dat moment wegens hinderen
Yep in de vrije training 3, Hamilton krijgt echter geen gridstraf maar wel een boete van 25K begreep ik.. Morgen gaat het heel spannend worden. Maar dit circuit is wel onwijs gaaf, snel en tricky..... 😎
 
25K boete? Ik had hem een halve tank met brandstof gegeven en de rest wat ie nodig heeft mag hij tanken tijdens de race maar wel buiten het circuit.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan