Inbraak preventie.

Ik heb een vrouw. Telt dat ook? :biggrin:

Maar even serieus, honden jagen lang niet altijd iemand weg. Ligt er ook aan welk merk en type hond dat het is en in welke buurt e.e.a. speelt (dichtbebouwd of minder bebouwd).
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Ja dat Verisure had ik ook al gezien.

Ik heb al wat rond gekeken bij ring maar wat neem ik.
Ik heb de deurbel die is geprojecteerd op mijn oprit. En met 3 buiten camera's kan ik mijn tuin goed bekijken.
Maar heb ik ook iets nodig voor wifi ondersteuning? En kan ik zelf ook beeld materiaal opslaan? Heb het niet kunnen vinden.
 
WiFi en CCTV? Dat zijn twee dingen die niet echt met elkaar stroken, ik gebruik PoE camera's, dat scheelt weer een voeding leggen.
Ik gebruik Milestone met opslag op een harddisk, alleen bij beweging in het gebied wat ik heb gemarkeerd, ik sla 2 weken op en dan gaat het er weer af, ik ruim dus echt op.

Verisure werkt met een abo, je betaald dus een maandbedrag, mijn Unii hangt aan mijn netwerk en stuurt berichten naar mijn iPhone, dat is gratis want daar heb je bij aanschaf van het product al voor betaald :)
 
1980 belde, zij willen hun CCTV camera terug!
 
ik heb buiten 4 sony cmos hangen die 24/7 opnemen en binnen 4 eufy camara die we inschakelen als we weg of naar bed gaan.
buiten hangen dan ook nog 2 eufy verdekt opgesteld die bij beweging opnemen en meldingen geven.
 
Die cctv is tedoen.

De inbrekers zullen bij mij niet meer zo gauw naar binnen gaan met mijn nieuwe warmtepomp.
De knip is plat.

Eigenlijk wil ik draadloos.
 
Bij ons zeggen ze dan 'ik heb siepels in de knip, iedere keer als ik hem lostrek springen me de tranen in de ogen'

Da's achterhoek dus je hoeft niet helemaal naar Grunn' te gaan om zoiets te horen ;)
 
Ui in de knip?
Wij hebben die ui en gewoon in de voorraad kast...
" Raar volk die achter hoekers..."

We maken er wel leer van .. van die ui dan om daar dan die knip van te maken....
;)

Maar goed @janblues is plat.. ownee z,n knip.. en hij wil draadloos
Dat wordt nog wat lol
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan