Ja dag, doei, het was weer gezellig!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Bedankt voor de koffie, en de gezellige babbel, we zien mekaar weer, lebber, lebber... :stupid:

Ik was nog niet klaar.

:sex:
Nr.10

Woeaargh! Zo wil ik ook wel op bezoek zo hier en daar.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik ga as. zondag ook ergens op bezoek, eens kijken.;) Hoe blauw me ogen worden.:biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Nummer10;183583 zei:
eens kijken.;) Hoe blauw me ogen worden.:biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Je ogen zullen wellicht blauw worden, maar jijzelf niet, want dan rij ik niet mee! :biggrin:

Trek maar een kuisheidsgordel aan, want als die 3 wilde meiden op jou afstormen...:biggrin:

Hahaha, om de hond niet te vergeten, niet die ouwe maar die nieuwe want die is nu een jaar oud en stapelgek op bezoek, ik zal hem dan ook nog wat opstangen.:biggrin:

Goedzo Bt en flink op die kleine freggels laten jagen en stop de vrouwen weg want bij het zien en plaatsen van zulke gedachtes mmmmmmmmmm heb ik toch wel mijn twijfels , wil niet stoken maar ja

Je solliciteert echt he! naar een kaart...

Nou zijn we overal de complete quotes aan het weghalen?
En wat doe jij?

afijn die keffer t mag komen als we koffie gaan drinken. ;) ( BT weet wel beter... :biggrin: )

Duh... het maakt niet uit, als de keffer buiten spel gezet wordt laat ik de papegaai wel los ofzo.:biggrin:

Gaaf zo'n papegaai BT ik hou me nu maar in de bedreigingen worden nu echt serieus ik duik maar weer onder ergens bij een boer ofzo.

Black Tiger;183676 zei:
laat ik de papegaai wel los ofzo.:biggrin:

Als je het paard maar in de bank laat zitten... :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik weet niet waar ik terecht ga komen, maar ik pas me gewoon aan.

;)
Nr.10

Pikkie:
ik duik maar weer onder ergens bij een boer ofzo.
Anders kom je maar gewoon zolang bij mij op zolder onderduiken ofzo hoor, dat kan ook.

@Freggel1: Let maar op dat het paard het niet hoord, anders kunnen we binnenkort een foto maken van een freggel met een pan op zijn kop.;)

@Nummer10:
Ben maar blij dat je dat niet weet, je zou je misschien anders wel 2x bedenken.:biggrin:

Black Tiger;183687 zei:
Pikkie:

Anders kom je maar gewoon zolang bij mij op zolder onderduiken ofzo hoor, dat kan ook.

Niemand weet zo stilletjes meer waar dit over gaat denk ik... als pikkie bij jou op zolder kruipt, zet dan maar een flinke blokkade op de trap, want ik ben erg klein en ben zo boven hoor. :biggrin:

Black Tiger;183687 zei:
@Freggel1: Let maar op dat het paard het niet hoord, anders kunnen we binnenkort een foto maken van een freggel met een pan op zijn kop.;)

Iets in mij gelooft dit niet, want ik het het "paard" nu al 2 keer mogen ontmoeten, eerste keer was wat onwennig, maar tweede keer ging al stukken beter, ben benieuwd naar de derde, of leest ze nu mee? Wacht maar tot ik in de oren begin te fluisteren. ;)

Black Tiger;183687 zei:
@Nummer10:
Ben maar blij dat je dat niet weet, je zou je misschien anders wel 2x bedenken.:biggrin:

Ik krijg de gedachte dat je hem weg wil jagen, net nu ik hem van alles wijsgemaakt heb, hij brengt speciaal zijn testset mee voor het zwembad, want hij gelooft niet dat zo'n grote hoeveelheid water die in jou bad zit onder die constante temperatuur van 26 graden nog aan de gegeven waardes kan komen???

want ik ben erg klein en ben zo boven hoor.:biggrin:
Ja maar jij weet niet dat Pikkie daar dan verstopt zit, trouwens ik heb nog ouwe freggelvallen op zolder, dus geen probleem.:biggrin:

ben benieuwd naar de derde,
Hahaha, ze was nu al aan het vragen wie je was toen ik zei dat je kwam. Wie? Ja maar die is al twee keer hier geweest hoor... die brabander.... Antwoord: Hmmz.. ken ik niet. :biggrin:

Wat heb je hem wijsgemaakt over mijn zwembad? Zo groot is dat niet, er zit nog ongeveer 400 liter water in en de temperatuur ligt nu onder de 18 graden zelfs.;)

Godzijdank iemand die me begrijpt, ben vol van emotie nu iemand die me helpt onderduiken en me beschermt tegen freggels...dank dank dank...lol

En ik mocht niet quote van hem en wat doet die zelf juist.......

Ja erg he? Meer quote dan eigen tekst in zijn reply... de bekende pot en de ketel... dat krijg je met mensen die je iets aan willen doen.:)
Maar zoals je al zegt... goed dat er mensen zijn die helpen met onderduiken enzo, en dat doe ik graag voor je!:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan