Bedankt voor de koffie, en de gezellige babbel, we zien mekaar weer, lebber, lebber... 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nummer10;183583 zei:eens kijken.Hoe blauw me ogen worden.
Nr.10
Black Tiger;183676 zei:laat ik de papegaai wel los ofzo.![]()
Anders kom je maar gewoon zolang bij mij op zolder onderduiken ofzo hoor, dat kan ook.ik duik maar weer onder ergens bij een boer ofzo.
Black Tiger;183687 zei:Pikkie:
Anders kom je maar gewoon zolang bij mij op zolder onderduiken ofzo hoor, dat kan ook.
Black Tiger;183687 zei:@Freggel1: Let maar op dat het paard het niet hoord, anders kunnen we binnenkort een foto maken van een freggel met een pan op zijn kop.![]()
Black Tiger;183687 zei:@Nummer10:
Ben maar blij dat je dat niet weet, je zou je misschien anders wel 2x bedenken.![]()
Ja maar jij weet niet dat Pikkie daar dan verstopt zit, trouwens ik heb nog ouwe freggelvallen op zolder, dus geen probleem.want ik ben erg klein en ben zo boven hoor.![]()
Hahaha, ze was nu al aan het vragen wie je was toen ik zei dat je kwam. Wie? Ja maar die is al twee keer hier geweest hoor... die brabander.... Antwoord: Hmmz.. ken ik niet.ben benieuwd naar de derde,