Jirka Back? New IMG like Jirka!

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Is Jirka terug?

Als ik de laatste ?MisterX? image bekijk denk ik toch sterk dat Jirka hier achter zit.
De Image is van prima kwaliteit en zoals we van Jirka gewent waren ?over?compleet.

Voor de Jirka liefhebbers geldt even uit proberen!

P.s. de Image is te downloaden bij Digsat.net
 
dreamflash 1,2 zit al standaard in de image gebakken.
 
Ik Heb 'm er vanmiddag ook even in gezet. Er lijkt veel in te zitten en er is veel bij te installeren maar het wil niet echt lukken daarmee. (ben pas lid van de dreamclub dus geen expert)
Voor 30W heb je gbox nodig maar ook die wil niet echt lekker lopen. De laatste Bitch of PP werken daar wel goed mee.
Ik mis ook onze taal en, vanuit het menu, toevoegen werkt ook niet omdat de link niet bestaat. Naar mijn idee een beetje rommelig geheel. Draait ie bij jou wel lekker Crazy M? Waar moet ik die Ad-On's starten? Normaal blauw of geel maar wat ik met deze image erbij laadt is spoorloos...?

Kun je overigens al wat over die Hydra vertellen?

Groet,
Atraxx
 
Ik heb nog niet echt de tijd gehad om de nieuwe image te kunnen testen.
Heb hem even opgestart en moet zeggen het zag er goed en veel belovend uit.
En zeker nu er van verschillende kanten de bevestiging komt dat de Image van Jirka is ga ik zodra ik tijd heb deze uitvoerig bekijken.

De Hydra heb ik nog niet op mijn box gehad dit is ook voor mij geheel nieuw.
Maar wat let je? Gewoon er even opzetten, niet vergeten een flash erase te doen dat is heel belangrijk voor de stabiliteit.

Suc6.
 
Nee sorry, kan het niet met je eens zijn. De Jirka images draaiden heel erg stabiel hier en konden zowat alles wat een ander image ook kon.

De MisterX heb ik er hier in gehad en gaf problemen soms bij herstarten, ook bij het echt helemaal uitzetten van de ontvanger bleek dat ie hem niet altijd helemaal uitzette, dat zag ik aan het feit dat mijn vbox aan bleef staan en nog in het donker wat op het display van de dream bleef staan.
Kreeg hem dan ook niet meer aan met de a/b.

Daarnaast had ie wel opties voor de hd na 3 minuten uit te zetten, maar dat gebeurde niet, terwijl dat bij Jirka images wel gebeurde.

Dus nee.... het lijkt me erg sterk als deze van Jirka zouden komen, misschien wel gebaseerd op Jirka images, maar zeker niet van zijn hand, daarvoor is de kwaliteit onvoldoende.
Ondanks flash erase (2x gedaan).
 
En ik krijg met geen mogelijkheid beeld met deze image ook niet nadat de EMU met GBOX en zo was geinstalleerd en nieuwe keys had geplaatst.
Mischien komt het omdat ik met 1.07.3 van Dream en met dreamflash draait of zo en dat het een conflict geeft omdat in de X image ook dreamflash zit.
 
Helaas werken die Mister-X images niet erg stabiel. Dus wij zijn teruggegaan naar de vertrouwde stabiele image.

Overigens zijn wij van mening dat het niet goed is al die images. Het wordt een aardige wirwar zo en straks zie je door de bomen het bos niet meer.

Laten ze nu eerst maar eens zorgen voor een stabiele image die continu dagen, weken foutloos draait, zeg maar: holiday-proof
 
Hmmmm Duck,

Welke Image draai jij dan?

De sf team image van 07-12 draait anders erg stabiel kan ik zeggen.
Enige wat je niet moet doen is de mario skin erin planten, dan zet ie nl alles terug na elke reboot. (de emu's)

G
 
Mister X is van Jirka, zie zijn uitspraken op DreamSatSoft.
Loopt hIer als vanouds. (Jirka) Veel stabieker dan alle andere
die sinds zeg maar de laatste mnd zijn uitgekomen.
JIRKA IS BACK AGAIN, THANKZZZ JIRKA!!!

PS Heb hier wel de 1.06 versie lopen want sinds het 1.07 tijdperk is het er niet stabieler op geworden.
 
Het lijken er met de week meer te worden in image-land. Ik vind het wel wat griezelig als er een nieuwe naam opduikt. Wel valt me op dat er velen op basis van RuDream zijn uitgebouwd.
Ik heb zelf nu de Ronaldd, RuDream, PP, Bitch en de misterX getest maar zeker bij de misterX zie je dat ie niet echt af is. toevoegingen werken niet altijd, links voor add-on's werken niet of deze laatste zijn na install, nergens meer te vinden. Oude PicVieuw erin en dat soort dingen.
Weet iemand welke makers standaard de NL-Taal geimplementeerd hebben?
Verder petje af hoor voor die jongens die telkens hun best doen om er weer een toppertje van te maken. Een favoriet heb ik op dit moment nog niet gevonden.
Ik ben wel benieuwd wie van jullie nu welke software draaien en om welke reden.
Laten we eens een 'Kieskeuring.nl' onderzoekje doen zoals de zgn. 'Reviews' aldaar. Ook leuk als de makers dit lezen zodat ze daar op in kunnen springen. Misschien zijn er wel speciale wensen van de echte experts onder ons.

Gegroet,
Atraxx
 
Ok, dan heb je hier mijn lijstje:

Ik draai SF image's mostly (ik vind die het meest stabiel)

Wensen:
Ondersteuning Flashcards in samenwerking met hdd (nu alleen de 1 of de ander, niet tegelijk)

Ondersteuning ELK toetsenbord op USB in combi met webbrowser.

Mogelijkheid om op de hdd van de dream de .ts files met een klik op de knop om te zetten naar divx.... (voordeel: veel kleinere files op je hdd)

Ondersteuning van digicam op USB....

Dit zijn ze nu wel even...

G
 
Ik ben het eens met het eendenteam dat men zich wat meer moet gaan focussen op stabliteit i.p.v wedstrijdje houden wie weer het eerst een nieuwe image uitbrengt.
Ik vind het echt niet erg als er een officiele image is van 1.08 of zo en dat ik dan b.v met een stabiele alternatieve versie op basis van 1.06 kan draaien want als het echt beter word dan hoor je het vanzelf wel.

Zelf was ik eerst heel blij met Rudream(de laatste) maar daar kreeg ik ook ineens allemaal vreemde fouten mee zoals overslaaan van mijn harddisk wat ik nog op geen 1 image had meegemaakt.

Dus zoals altijd ben ik weer terug bij de SF image want daar gaat alles mee open en loopt lekker en bijna alles kun je direct downloaden.
 
Er is een internet update voor deze image zodat dreamflash 1.2 nu ook goed draait met deze image als flash-image
 
De sf team image van 07-12 draait anders erg stabiel kan ik zeggen.
En zo blijkt maar weer dat de diverse images op de diverse ontvangers anders draaien.
Jirka heeft hier altijd stabiel gedraait, behalve die 07-12 versie dat is echt een crime.
Derhalve ben ik teruggegaan naar de 21-11 van Jirkas die wel stabiel liep.

Inderdaad begint het de spuigaten uit te lopen met die images, niet dat het erg is, maar je kunt dat niet vergelijken met de funfiles die iedereen maar kan uitbrengen.

Het zou inderdaad verstandiger zijn als de makers zich eens gingen focussen op een stabiele, goed werkende image die ook op alle Dreambox 7000S ontvangers die nu in de markt staan.
Daarmee bouw je een betere naam op dan elke 3 dagen een nieuwe image op de download te zetten.
 
Hallo,

MisterX image 1.07

+ Radegast v2.2final
+ gbox v1.00 pre11
+ Ucas 25.10.03
+ Camd 3 v.334

+ internet keyupdate
+ internet addonupdate
+ ssh tunnel
+ netpilot
+ Dreamflash 1.2 Head plugins
+ Dreamflash 1.2 Head vers. USB plugins
Ohne Free-X TV


MisterX image 1.65

Radegast v2.2final
+ gbox v1.00 pre11
+ Ucas 25.10.03
+ Camd 3 v.334

+ internet keyupdate
+ internet addonupdate
+ ssh tunnel
+ netpilot
+ Dreamflash 1.2 Head plugins
+ Dreamflash 1.2 Head vers. USB plugins
Mit Free-X TV

mehr zum Thema
http://dreambox-images.ath.cx/wbb2/thread.php?threadid=3007&sid=

Das Dreambox Team
 
Ik heb MisterX 1.07 er net opgezet...
Op dit moment loopt hij wel aardig eens kijken hoe die het uithoud.

G
 
Hij is inderdaad van Jirka en met de laatse update werkt alles 100%.
In de eerste versie werkte Gbox niet lekker op de NL kanalen.

Dus Jirka is back!
 
Dan ben ik van mening dat jirka nu echt prulwerk aflevert.
Van wanneer is die laatste update?
Als ie van 11-1-2004 18:34 is, dan is het wat de 1.06 versie betreft die wat ik erin gehad heb.
En die vind ik persoonlijk kwalitatief niet te vergelijken met een jirka image.
Of het moet zijn dat iemand anders in het SF-Team de stabielere kennis had om die images zo goed te krijgen.

Daar stond toen ook bij:
Radegast v2.2final
+ gbox v1.00 pre11
+ Ucas 25.10.03
+ Camd 3 v.334
Wat dus niet blijkt te kloppen want er zit uitsluitend Radegast 2.2finalp1 in en de rest moet je via de ontvanger downloaden en installeren.
 
Als je even naar de online update in het menu gaat dan vind je daar de laatste versie.
Hier werkt het in iedergeval prima :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan