Jirka Back? New IMG like Jirka!

Het werkt beter om effe naar de datum van het nieuwe image te kijken, dat scheelt weer een hoop werk.:)
Toen ik dat met mijn versie probeerde namelijk gaf ie aan "older image".
 
Ik heb inmiddels mijn bestaande image's gewist en Mister X erop gezet en op Hispa en Thor gewoon beeld maar ik had net alleen even een probleempje dat mijn rotor ineens bleef doordraaien toen ik aan het zoeken was en toen heb ik maar gauw alle 3 de knoppen ingedrukt om te resetten.
Voorlopig gaat het aardig maar ik heb hem er net op staan.
 
Originally posted by Black Tiger
Het werkt beter om effe naar de datum van het nieuwe image te kijken, dat scheelt weer een hoop werk.:)
Toen ik dat met mijn versie probeerde namelijk gaf ie aan "older image".

Je moet de versie hebben van 12/01/04 met de omschrijving FIX deze is er uitsluitend voor de 107 kernel.
Als je de 107 in je deco hebt staan kan je ook de fix online via de deco ophalen.
 
De ogg Vorbis player werkt in deze image en is via het addon menu te downloaden,ben gelijk bij kazaa-lite een zooitje ogg bestandjes aan het ophalen(zoek op ogg),je moet in de setup van de Vorbis wel een pad maken b.v /hdd/ogg en op de hdd zelf ook en dan ogg bestanden FTP'en naar de box en spelen maar.
EPG 10d werkt ook goed met deze image maar als ik Drtic(ondertitel) wil openen dan crasht de box dus die ga ik eraf flikkeren.
 
@Crazy thanks, maar ik had er de 1.06 in staan. Als ik je goed begrijpt is daar dus nog geen fix voor uit, dan blijf ik er lekker vanaf.:)

Mijn rughiero die er nu in zit (een fixed rudream24-12) werkt momenteel prima.
Helaas ook wel gebaseerd op 1.07 maarja, ik was toch al niet kapot van de MisterX versie.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan