kan geen verbinding krijgen

H

henni

Met duckfiles?
Licht het probleem aan mijn Kant (dns? )
Of hebben jullie een uptime probleem?
henni
 
wij hebben geen probleem met de dns we kunnen duck gewoon bereiken
 
He komt me bekent voor,
Ik kan ook vaak niet op Duck komen ,is de enige die problemen geef raar???



Gr.Nollie
 
Geen idee, ik heb er nooit last van, maar misschien is het handig om de volgende keer dan even datum en exact tijdstip op te schrijven dat je er niet op komt, dan zou ik eventueel kunnen proberen na te kijken of er op dat moment wellicht de webserver herstart is geworden ofzo.
 
Ik heb de laatste tijd ook heel vaak de grootste moeite om op het board te komen (al eens bij Huts over geschreven).
ik probeer het met Netscape en met Explorer en beide lukken vaak niet.
Soms laat ik Explorer open staan, gaat wat anders doen, kom 'n kwartier later terug, klik op de vernieuwen en hoppa, geen probleem.
Er zijn ook wel momenten, dat het de hele dag niet lukt.
Als het dan eindelijk wel lukt, zie ik aan de reacties op draadjes, dat er die dag driftig op los is gepost door andere leden, dus het probleem moet dan blijkbaar toch bij mij(n provider) liggen.
IK heb sinds enige tijd Quicknet, dat dan weer wel.
Maar ik ben wel blij, dat ik bijval heb, want er is er een die aan mijn geestelijke toestand twijfelt.
 
Ik weet niet of er problemen zijn, maar met de IE7 die ik gebruik en Chello heb ik toch geen problemen om Duckie te vinden.

Zoals de meeste weten is DNS zeer belangrijk, dus geef ik mijn DNS door, misschien helpt dat bij de anderen die wel problemen hebben.

DNS Servers . . . . . . . . . . . : 212.142.28.68
62.108.1.69

Deze werken bij mij goed.
Je hoeft de DNS server van je provider niet te gebruiken.

Groetjes Bert
 
Er zijn ook wel momenten, dat het de hele dag niet lukt.
Als het dan eindelijk wel lukt, zie ik aan de reacties op draadjes, dat er die dag driftig op los is gepost door andere leden, dus het probleem moet dan blijkbaar toch bij mij(n provider) liggen.
Kijk, dat vind ik dus wel een eerlijke reactie, ook een reactie waar men iets aan heeft want zo kun je de problemen deduceren tot waar het ergens moet zitten.

Als blijkt dat ondertussen dat de 1 storing heeft, een hoop anderen duchtig zitten te posten ligt het probleem dus niet aan Duck.
Het kan dan een provider zijn, maar als er mensen van verschillende providers last van hebben, dan zou het ook wel eens een router onderweg kunnen zijn die hickups heeft en voor de problemen zorgt.

En in zo'n geval is het jammer als de problemen dan maar bij 1 site zijn, want als er meerdere zijn, dan kun je beter klagen en kan men er onderzoek naar gaan doen. Voor 1 site gaan ze meestal niet wakker worden bij de technische diensten van providers.
 
ik had het kunnen weten,
het licht vast aan m'n provider (casema)
ik ging gewoon weer op de prijs af
en had al problemen met ze voor dat ik
al was aangesloten
 
Nou da's dus wat ik zeg, het kan een router onderweg zijn, quicknet heeft het dus ook en als er bij meer providers last is, dan lijkt het er meer op dat een router niet 100% lekker is waar die providers net overheen gaan met hun signaal.
 
Ik zat bij Demon maar die heeft het particulieren deel verkocht aan XS4ALL vanaf Januari zijn ze bezig met over schakelen en van af dat moment heb ik er last van, KUT zit ik bij KPN en kan er niets aan doen ,
Ja weg gaan maar Demon was goed
Maar toen ik Demon belde dat ik wilde opzeggen kreeg ik wel 7 euro per maand korting als ik bleef.

Gr.Nollie
 
goeie die annonimizer
ik had t vanavond weer en deze link help dus wel
 
Ik heb misschien de oplossing van het probleem. Proberen jullie soms duckfiles te bereiken via www.duckfiles.nl? Zoja, dan is dat het probleem want het ip adres daarvan is niet juist.
Deze moet nog aangepast worden, dat zullen we eens vragen of dat gedaan kan worden.

Als je gewoon via www.duckfiles.org komt bezoeken moet het lukken.
 
Black Tiger Ik heb Duckfiles.org


Aart1944 Ik heb hem op geslagen maar dit weekend kom ik er steeds op, maar als het niet lukt probeer ik hem Bedankt


Gr.Nollie
 
Black Tiger nu Maandag 22 jan. 13.03 uur kon ik er niet op komen.

Aart1944 via de link van jou wel ,maar het laden duurt wel lang.
maar kom er wel .

Gr. Nollie
 
Ik heb met kpn nergens last van
gr frans
 
Het laden diuurt langer maar je komt er op, als je nu kijkt hoe ik het met de link gedaan hebt dan heb je weer wat geleerd.
 
Nee, ik heb ook de .org link.
Die andere link werkt inderdaad, maar ik ben nu op de .org binnen gekomen.
Is overigens de eerste poging van vandaag en het lukte meteen.
Ik had voorheen Planet ADSL en daar nog nooit tegen dit probleem opgelopen.
Toen ik overstapte naar Quicknet (ergens afgelopen zomer) had ik ook nergens last van.
Tis echt 'n probleem van pak 'm beet de laatste 4 weken of zoiets.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan