kan geen verbinding krijgen

Vandaag kunnen er wat probleempjes zijn geweest met duckfiles.nl dat lag echt geheel bij de provider waar het domein op dit moment nog staat, er waren dos aanvallen op dat domein en op die server geweest.
 
Ja, strange, nietwaar? Ook vreemd dat het dan wel werkt met die anonymizer via de .org en zonder die anonymizer dan weer niet.
Dan is dat toch echt een probleem wat bij de internet provider zit volgens mij, hier is namelijk voor zover ik weet niks gewijzigd.
En bij Planet en Orange geen problemen ermee.
 
Hier heb ik er ook problemen mee , ik had dit hier nog niet gelezen , maar deze middag kon ik via .org weeral de site niet op , nochthans is Telenet waarschijnlijk niet de oorzaak
Indien ik nogmaals niet op de site raak ga ik eens proberen met Hide ip platinium , indien dat lukt laat ik het hier wel weten
Ik moet wel zeggen dat het de laatste twee weken toch regelmatig voorkomt
 
Klopt, hoorde het al van je, en duidelijk dus ook via het .org domein.
Geen idee wat de oorzaak hiervan is.

Maar vreemd is het wel, misschien heb ik dan geluk dat ik hier tussen 07.00 en 16.00 zo goed als nooit aanwezig ben en er daarom geen last van heb.
 
Het lukt mij nu wel elke keer
En ik zit er vaak rond 12.00 uur op en dan tot 24.00 uur dus in de drukke tijd.


Gr. Nollie
 
Nu lukt het dus weer niet
Donderdag 25 jan 12.48 uur

wel via anonymouse.

Gr. Nollie
 
Tja, betreffende connectieproblemen die ontstaan bij gebruik via anonymizers en proxy's etc. kunnen we niks doen.

Alleen rechtstreekse normale verbindingsproblemen worden in behandeling genomen.:)
 
Nu op het ogenblik van dit schrijven kan ik terug niet meer op de site komen via mijn provider Telenet.be
ib ben nu zoals reeds gemeld binnen met Hide ip om dit te kunnen melden
 
het werkt terug
 
Dus bij jou werkte het even op de normale manier niet en via hide-ip wel, en daarna werkte het via de normale manier weer wel?

Ik vind het maar erg vreemd. Blijf toch echt het idee hebben dat er ergens een router niet lekker werkt.
 
BT heb vandaag ook wat probleempjes gehad met de .org ik heb natuurlijk wat gepingt en een paarkeer kwam ik niet op de server uit heel vreemd hij bleef ergens onderweg steken.
 
Ik kwam er zowat de hele dag niet op.
Pas eind in de middag lukte het voor de eerste keer, daarna weer probleemloos.
Ik stop met dit te melden, anders wordt het zo'n oeverloos lang draadje.
Ik zal er maar mee moeten leren leven, zolang ik blijkbaar bij Quicknet ben.
 
Mr Blue Sky;173433 zei:
Ik stop met dit te melden, anders wordt het zo'n oeverloos lang draadje.
Ik zal er maar mee moeten leren leven, zolang ik blijkbaar bij Quicknet ben.


Nou nee ik denk niet dat je moet stoppen met melden, want dan is er dus iets aan de hand, want ik kon er deze week dus voor heel even ook niet op..
 
Het melden hoeft wat mij betreft niet meer, maar het is misschien wel handig om verder te zoeken v.w.b. mensen die wat meer verstand van zaken hebben aangezien ik ook al eerder aangaf het vermoeden te hebben dat ergens een router niet lekker werkt.

heel vreemd hij bleef ergens onderweg steken.
Juist, misschien dus een router.

Misschien kunnen degenen met wat meer verstand van zaken hier verder helpen middels een tracert, voor degenen met minder verstand van zaken wil ik de procedure wel graag uitleggen.

Indien de verbinding weer eens niet werkt, doe dan eens het volgende:
Start->uitvoeren en type daarin CMD en klik op OK, dan krijg je een command prompt.
Type daarin het volgende commando:
tracert www.duckfiles.org

Je krijgt dan een aantal gegevens te zien. Als het klopt dat het een router is, dan krijgt hij op een gegeven moment niks als time-outs, da's belangrijk.
Kopiëer en plak deze gegevens even hier in een posting.

Hoe doe je kopiëren en plakken vanuit die command prompt?
1.) Scroll zo dat je in elk geval de laatste hops in beeld hebt.
2.) In de linker bovenhoek van de statusbalk bovenaan heb je een kleine zwarte c:\ staan, klik daarop en kies dan "bewerken" en dan "markeren".
3.) Ga nu met de muis naar waar je wilt beginnen, klik daar op de linker muisknop en houdt deze ingedrukt en selecteer het gewenste stuk tekst. Denk er aan om ver genoeg naar rechts te gaan met je muis zodat je ook alles hebt.
4.) Heb je het stuk gemarkeerd is het wit, dan laat je de muisknop los en klikt weer op dat c:\ tekentje, dan weer naar bewerken en dan selecteer je "kopiëren".
5.) Klik op het forum hier op "post reply" of gebruik gewoon het quickreply vakje, ga er in staan met je cursor en klik er met de rechtermuisknop op en kies dan plakken.

Nu staan de tracer gegevens in de post en hoef je alleen nog maar op het "post quickreply" knopje te klikken.

Mocht je heel erg bang zijn voor je gegevens (wat nergens voor nodig is) begin je met markeren bij de 2de of derde hop, dan staan je eigen gegevens er niet in.

Op die manier kunnen we beter zien waar precies de zaak blijft steken en bepalen of het een router verder weg is, of een router die wellicht eigendom is van de provider waar de Duck server gehost is.
 
Ik geraak weer niet gewoon binnen heb nu een ip uit saoudi arabie en dat lukt
nu test met cmd prompt

---eerste poging (tracert)

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Ludovicus>tracert www.duckfiles.org
Unable to resolve target system name www.duckfiles.org.

---tweede poging (ping)

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Ludovicus>ping www.duckfiles.org
Ping request could not find host www.duckfiles.org. Please check the name and try again.
 
nu raak ik nog steeds niet binnen
 
Je geraakt nog steeds niet binnen en je schrijft dat je niet binnen raakt? Da's knap.:biggrin:

Bedankt voor je andere test, in jouw geval wijst dat op een DNS probleem van je provider.
 
Vanmorgen twee maal zonder problemen, maar vanmiddag was het weer bal.
En nu is het wel weer mogelijk (maar dat had je natuurlijk al begrepen)
Wat die test betreft; ik krijg: Poging m?t en zonder spatie

Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Kees>tracert www.duckfiles.org
tracert wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

C:\Documents and Settings\Kees>tracertwww.duckfiles.org
tracertwww.duckfiles.org wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.


Ook nog in alleen dir C:\ geprobeerd, doch kreeg daar hetzelfde resultaat.
 
Ik ben pas terug binnengeraakt op normale wijze , en hier nog een trace

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Ludovicus>tracert www.duckfiles.org

Tracing route to duckfiles.org [85.17.60.183]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.123.254
2 10 ms 12 ms 10 ms 10.60.128.1
3 12 ms 9 ms 10 ms dD5E0FB21.access.telenet.be [213.224.251.33]
4 10 ms 13 ms 10 ms dD5E0FD49.access.telenet.be [213.224.253.73]
5 25 ms 11 ms 14 ms dD5E0FD15.access.telenet.be [213.224.253.21]
6 * * * Request timed out.
7 27 ms 12 ms 26 ms 213.224.126.174
8 20 ms 22 ms 23 ms mrg005.dalocom.nl [85.17.60.183]
 
@Luca: Ik neem aan dat die trace is van als het wel werkt, daar kunnen we helaas weinig mee, we moeten weten waar hij precies stopt als het niet werkt. In het eerste geval was dat in jouw geval bij je provider.

@Mr BlueSky:
tracert wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.
Je XP versie is niet in orde als er geen tracert in zit, of zit dat alleen bij de Pro versie erbij en niet bij de Home? Kan ik me namelijk niet voorstellen.
Ik stuur je wel effe tracert via email.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan