Kanaal Digitaal Vlaanderen

R

redneck eyeball

Zijn hier nog mensen die behalve de schotel ook Kanaal Digitaal Vlaanderen hebben ?

Dat zijn ook gewone Seca kaartjes.

Werkt prima, enkel nog geen AU kunnen vinden :-(

CU

Red

 
Op site van freeseka staan de key's

en dat werkt natuurlijk prachtig

nu heb ik gehoord dat een strong satreciever vrij snel om te bouwen is naar een kabeltuner, hopelijk meer info later.

En dat er in Duitsland nokiaboxen op de markt geweest zijn met een kabeltuner...

Meer weet ik er ook niet van,...

 
de key heb ik wel maar de hex file voor de kabeltuner niet

groetjes

 
thanks voor de files.

en ja die ci5100c ziet er goed uit maar werkt deze wel,

op de c*nal vl**nderen,en waar is die te vinden in belgie

groeten

 
Julien,

Als je kan helpen om die files AU te krijgen ...

Ik heb nog steeds geen PPUA gevonden voor provider 14.

Eventueel private exchange via humax@pandora.be

In ieder geval, plezier er mee !

CU

Red

 
wie is de invoerder van humax in belgie ?? anders daar eens aankloppen...

 
ik denk dat ik de 5100 al zien staan heb in de straat achter het noordstation, de straat die parrallel loopt met die van de hoerenkoten ...

Maar die zal wel iets meer kosten dan een originele ontvanger van Anal+ ... mijn ontvanger heeft me maar 3000Bef gekost.

Ik heb die in de walen gevonden ... pas vergeten en decoder is voor mijn buurman ... ok, meneer, 3000fr waarborg betalen, bedankt en tot ziens ;-)

Da's veel goedkoper dan den Humax ...

CU

Red

 
een vraagje aan redneck eyeball

heb je dat toestel werkende gekregen op kanaal+VLAAND

de softw is toch niet hetzelfde of deze van de waalse

gr prutserjo

 
wie van de belgen heeft er een CI5100C werken,heb daarstraks naar A*el gebeld en men zij daar dat dit een afwijkend seca systeem was (zou niet werken)is dit waar ?

groeten

 
ik kan in ieder geval melden dat een waalse decoder in vlaanderen perfect werkt hoor.

Enkel de EPG en andere snufjes doen het niet, maar alle kanalen kan je zonder problemen bekijken ...

CU

Red

 
Naar wie heb je gebeld??

In ieder geval bij http://www.satarmy.de/ verkopen ze die dingen zie ik juist....

Maarja, 15000Bef voor een reciever, als die niet werkt is dat natuurlijk weggesmeten geld.

Mischien kunnen we de kosten verdelen....

 
Bij Anal+ vertelden ze mij ook dat een Waalse decoder onmogelijk kon werken in Vlaanderen, impossible messieur. Dat is een ander systeem in Vlaanderen, dat KAN NOOIT werken.

Awel, het werkt dus wel ...

Dat wil natuurlijk niks zeggen over die Humax decoders, ik kan je wel vertellen dat de pic kaartjes juist hetzelfde zijn als mijn seca kaartjes ...

CU

Red

 
@redneck eyeball

mail me even in verband met c+vl

bvdank

gr prutserjo

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan