Kattestront

H

HENHIEPENKIE

Het barst hier v/d katte in de buurt,en die komen dan hier schijten.lekker h?
Wat is de beste oplossing hiervoor,ik word er zooo ziek van.
Schijt zelf ook thuis,en nie bij een ander !!!!!!

Geperste koemestkorrels strooien. Komen ze later weer? Dan weer strooien.

Ik koop die zakken in balen van 25 kg. Alles bloeit prachtig en het gras is schitterend groen. Dus uiteindelijk krijg je er dubbel plezier van.

Die beesten schijten bij jou in de tuin omdat dat zo'n fijne kattebak is.
Dat betekent dat je mooie stukken losse grond of zand hebt, das de ideale kattebak.
Zeker wanneer dat stukkie verder ook nog beschermd is tegen regen, want dan blijft het lekker droog daar.
Een kat gebruikt zijn afval ook om ff te laten weten dat het daar zijn gebied is, en dat anderen daar dus lekker weg moeten blijven.
Een andere kat die het daar niet mee eens is gaat kijken of ie dat kan overstemmen door zelf nog meer rotzooi te dumpen.

De truuk is dus dat je zelf je gebied terugclaimt, door de stank van die kat te overtreffen.
Je kunt dat op verschillende manieren doen, 1 ervan is kerstkonijn's verhaal.
Maar ik vraag me af of koemest wel afschikwekkend genoeg is voor een kat.

Wat bekend is dat het echt werkt, is gedroogde urine van dieren als vossen en andere roofdieren die hoger op de trap staan als de huiskat.
Wanneer die denkt dat zo'n hogere rang jouw tuin claimt, bedenkt ie zich wel om daar tegen in te gaan.
Dat soort middeltjes kun je gewoon in de tuincentra kopen, maar heeft dus als nadeel dat het na verlop van tijd vergaat, en je dan opnieuw moet gaan aanbrengen.

En waar je losse stukken grond hebt, wil je dus niet dat het gras er gaat groeien.
Overigens is de kat er ook niet van gediend als er van alles groeit, en al helemaal niet wanneer er allemaal steentjes liggen.
Dan kan ie daar zijn kuiltje niet graven, en die steentjes voelen niet fijn onder de kattepootjes.
En als het er nat is, is het dus geen lekkere droge grond, en slaat ie het die keer ook over.
Pas geharkte zand mooi glad maken met de sproeier helpt ook, want dan word het (meestal) ook wat harder.

Je ziet het al, je bent niet de enige met schijtkatten in de buurt.

Hoezo offtopic....

Je kan ook gewoon zelf een kat nemen, is het over, die van mij slaat gewoon iedere kat de tuin uit en is nog een leuk beestje ook veel plezier en liefde van betere vriend kan je niet hebben..

I Love Cats They Taste Like Chicken

ook een oplossen,gewoon door nasi < LoL >

Oplossing: een centrifuge.

Je kunt echter ook de dieren-ambulance bellen en zeggen dat ze vangkooien komen plaatsen voor wilde katten.

je zou maar een buur hebben met een zooitje duiven!!

Een kat die "begraaft" zijn uitwerpselen.
Die duiven schijten alles onder en dan die tering herrie die ze maken.

De hele dag "roekoe roekoetoe"

Dan prijs je je gelukkig dat er een kat in de buurt is dan blijven die tering fladderaars tenminste uit de buurt.

ik heb een goede oplosing

bind een stukie visdraad met vis haakjes over de schutting

het haakje om de meeter sukses verzeekerd

kijk of je de volgende dag beet hebt

Als er katten in je tuin schijten dan heb je inderdaad een goede kattenbak, en dat komt vaak doordat je tuin wekelijks hakt of schoffelt, je houd dan je grond lekker los en je houd ook de grond die er onder zit lekker vochtig.

De middelen die tegen een kat helpen:

Eerst de vriendelijke middelen, die zijn er maar weinig...

1: aan de mensen vragen waar de kat van is of ze deze bij hun op hun erf willen houden!

2: doen ze dat niet na diverse malen vriendelijk vragen dan komen de wat radicale middelen...

1: Een emmer water als je ze kunt raken werkt eventjes

2: Een pvc pijp in de grond met daarin een vissekop werkt heel erg goed omdat ze er wel in kunnen maar niet meer er uit.

3: is wat ik hier zelf heb tegen de kattenbestrijding en wat bij mij heel erg goed werkt: een schrikapparaat, en wel als volgt je spant op je schutting en hier en daar in je tuin een draadje waar de katten als ze er tegen aan lopen een optater krijgen, het gevolg is dat de katten van schrik hun behoefte doen op de plaats waar het gebeurd, met daarbij als waarschuwing een geur achter laten dat andere katten zo'n 6 weken niet meer in je tuin komen.

De beste oplossing is volgens mij nog gewoon net als bij honden een "kattenbelasting"want ze vervuilen meer als onze honden die we wel op ons erf houden.

Jongens kijk uit met het neerschrijven van afschuwelijke oplossingen.

Diertenhaters zijn soms tot de meest wreedste dingen in staat.

Het zou jammer zijn dat dierenvrienden onder ons zich gekrenkt voelen

Originally posted by the matrix
Jongens kijk uit met het neerschrijven van afschuwelijke oplossingen.

Diertenhaters zijn soms tot de meest wreedste dingen in staat.

Het zou jammer zijn dat dierenvrienden onder ons zich gekrenkt voelen

Je hebt volkomen gelijk @Matrix, maar het is ook een groot probleem die katten, en als zo vaak dat het een probleem is ligt het niet aan het beestje maar wel aan het baasje, en het probleem om het op te lossen met het baasje is vaak moeilijk te vinden.

Daarom ben ik gewoon voor een soort van kattenbelasting, zodat deze beesten geregistreerd staan en wellicht beter binnen worden gehouden.

Kattenbelasting oke dan voor de honden die voor mijn deur schijten het dubbelle......

Oja en een kat zit tenminste niet de hele dag te blaffen omdat de baasjes er niet zijn, dit is pas overlast...

Inderdaad denk ik dat dit een gevaarlijke topic kan worden, ik denk dat je eindeloos kan door discuseren en nooit tot een oplossing komt, omdat we te weinig ruimte hebben voor de dieren om ons heen, we moeten namelijk ieder stukje groen volbouwen met dure kantoren en penthouses die niemand kan betalen....

Nou ik heb hier onder beschreven toestanden allemaal al eens geprobeerd,zelf als het regent dan nog schijte ze.
van koeiestront tot pvc toe,misschien dat ik er zelf eens een hoopje bij moet gaan leggen.
Tsja van andere hoor je dan Gemeentezweet,maarja waar the fuck haal je dat,ook nergens.
De GOUWE TIP zit er nog steeds niet bij.
Beter een blaffende hond,dan een tuin VOL KATTESTRONT.

Ik heb de oplossing voor je. Kijk even op internet bij catguard dit is een apparaat die een hoge toon geeft als er iets door zijn sensor loopt, deze toon vind de kat zo erg dat hij omhoog springt van schrik en nooit meer terug komt. Het werkt echt. Het kost je wel wat, maar je heb geen shit meer.

Originally posted by pikkie
Inderdaad denk ik dat dit een gevaarlijke topic kan worden, ik denk dat je eindeloos kan door discuseren en nooit tot een oplossing komt, omdat we te weinig ruimte hebben voor de dieren om ons heen, we moeten namelijk ieder stukje groen volbouwen met dure kantoren en penthouses die niemand kan betalen....

Daar ben ik het dus pertinent niet mee eens.
Ik zit hier in een nieuwbouwwijk, dat was eerst een stuk weilend (ofzo).
Ook hier lopen katten in de tuin te schijten.
En dat zijn echt geen wilde katten hoor.
Dat zijn gewoon de katten van de buren.
En dat heeft dus geen fluit te maken met geen ruimte hebben voor de dieren om ons heen.
Wel met een leuke huisvriend nemen maar er geen ruimte en geen zin in een fatsoenlijke verzorging ervoor hebben.
En dat beest dus maar door de wijk laten zwerven zodat ie het huis niet afbreekt en in de eigen tuin gaat zeiken en schijten.
Dat vind ik nogal ASO.

Iedereen die huisdieren heeft moet zorgen dat ie zijn beesten bij zich houdt.
En niet een ander daarmee opschepen.
Dat is precies waar de hondenbelasting voor bedoeld is (of zou moeten zijn).

Originally posted by Nummer10
http://www.green-garden.nl/catwatch.htm

Hier kan je zo'n ding kopen. Hij werkt echt maar is prijzig.

Reactie: Catwatch werk dit of niet ???? 04-05-04

Het lijkt allemaal zo leuk, maar kijk eens naar de opmaak van de site en zo. Het lijkt mee een uitvinding van een of andere hobbyist en omdat hij z'n apparaat niet aan de groothandel kan slijten probeert 'ie 't zo. Niet intrappen mensen. (maar ja, dat roepen ze ook altijd bij die reclame van de duitse lotto e.d.)

Tsja het is maar dat je het weet h?.
Ik geloof er niet zo in,die vent heeft er gewoon een handeltje bij,zelfs bij KASSA kwam het niet goed uit de verf,dat zegd mij al genoeg.

Kijk hier maar eens: http://www.google.com/search?hl=nl&lr=lang_nl&ie=UTF-8&q=+site:kassa.vara.nl+CATWATCH

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat hij echt werkt

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan