Kattestront

ik weet nog een optie !!!!

gewoon effe BiG-G bellen !!!!
en effe ouderwets melkbus Karbiet schieten

zeker weten dat er geen kat meer in buurt komt

Wat een ophef..

Pak eens een emmertje en loop daarmee in een willekeurige wijk in Nederland.

Raap dan vervolgens ieder papiertje sigarettenpeuk, blikje plastic zakje Macdonalds bekers plastic fles en ga zo maar door.

Dat vind ik pas ergelijk , zwerfvuil neergeflikkerd door een weldenkende volwassen Nederlander die ook belasting betaald.
En dan hier lopen te zeiken over een hoopje van 20 gram

Trouwens het is "katteNstront"

Geedit vanwege vergeten Smiley--> toegevoegd !!

Grrrrrrrrr twilight en roufa................lol

Goed gezegd matrix helemaal mee eens.....

Wacht maar tot ik mijn kater stuur.............12 kilo schoon aan de haak vreet alle kattenhaters op lol.................

Taalkundige puinhoop... Was het Nederlands maar zo logisch als het Fries. Dan konden we allemaal foutloos schrijven:
Trouwens het is "katteNstront"
Was dat maar waar, dat er meerdere katten gezamelijk een hoopje van 20gram produceren. Voor mij is het nog steeds kattestront, omdat elke kat individueel een hoopje ellende produceert.

Volgens het Fries: gooi al die poeha van die wel/niet tussen n er nou uit. Gewoon weglaten dus. Dat is stap 1 om weer zonder wordprocessors met spellingscontroles te kunnen schrijven. ;)

Maar kattestront of katteNstront, het blijft vies en ongelooflijk stinken! :p

Zeddine,ik ben nu druk hier met kattestront scheppen.
Het vliegt nu over de schutting waar die schijt kat thuis hoort.
We zullen eens zien wat er gebeurt als je er met je schoenen intrapt,het kan haast niet missen nu.
Buurvrouw boos,ik blij whoehahahaha.

Het heeft volgens mij weinig nut de kat in kwestie kwaad te doen. Het baasje moet weten dat hij het gedrag van zijn kat moet corrigeren.

De oplossingen van Twilight vind ik wel leuk. Een kat onder het behangplaksel lijkt me wel wat. kan geen kwaad voor het beestje. Kan wel kwaad voor het baasje :) Ik zie die kat al helemaal besmeurd naar huis "afdruipen" en daar zichzelf gaan proberen schoon te likken op het bankstel :))
Strakke actie.

Iets over de kat heengieten dat 'ie stinkt als een beer lijkt me ook wel wat. Iets wat het beestje er niet zo gemakkelijk aflikt en dat 'ie dus mee naar huis neemt.

Tijger, leeuwen, of wolvenstront helpt trouwens maar zeer tijdelijk. Na een paar weken gaan ze erin liggen rollen. Voor honden werkt dit trouwens ook.

groeten,
Peter.

Originally posted by HENHIEPENKIE
Het vliegt nu over de schutting waar die schijt kat thuis hoort. [...] Buurvrouw boos,ik blij whoehahahaha.
:biggrin::biggrin: Dit geeft een leuke wending! Goedzo Henkiepenkie! Laat ons meer van deze soap horen!

Ik ben benieuwd na hoeveel postings die buuv' haar kat op jouw lnb laat scheiten.

Kan je niet een heel klein speakertje nemen en op de plaats van je lnb monteren? Zorg dat je een cdtje vol hebt met noodkreten van katten, en speel het af. Richt je schotel op kat, en kijk hoe die gaat reageren. Voer langzaam het volume op, en monteer in later stadium je Bose accoustimas op de plek van de lnb.

Leuke hobbie, dat klooien met schotels! ;)

Tip: Geen noodkreten van katten? Neem dan het geluid op van het legen van emmers water, en klaterende brandslangen tegen een golfplaat.

Maar misschien ook wel een tip voor een eventuele oplossing.

Allereerst moet ik zeggen dat ik hier totaal geen last heb van katte(n)stront, ze lopen dan wel door mijn tuin maar schijten doen ze er echt niet!!!

Ik heb het in het begin aan aangehaald, bij mijn achtertuin heb ik over de hele omtrek van mijn schutting en dak van mijn garage een stroomdraadje gespannen, hiervan krijgen de katten als ze proberen bij mijn vogels te komen een lichte schok, en bedenken zich dan wel voor dat ze nogmaals proberen om mijn vogels te vangen!! Het is toch zo'n kleine 5000 volt wat daar opstaat, 60 tikken per minuut.

Dus probleem in mijn achtertuin is opgelost, het apparaatje hiervoor kostte trouwens bij aanschaf in guldens toen een kleine 300,- en een rolletje ijzerdraad en wat voetjes om de draad in te spannen.

In mijn voortuin ook echt geen last, reden : Toen ik mijn tuin heb aangelegd heb ik eerst de grond voorzien van antiworteldoek, en daarna de planten erin geplant door in de antiworteldoek kleine sneetjes te maken waar ik de plantjes heb geplant, daarover heb ik een dunne laag kiezel gestrooid ongeveer 3 centimeter, zo dun mogelijk want anders cre?er je nog een perfecte kattenbak!

Het voordeel van antiworteldoek is trouwens dat de grond die hieronder zit lekker vochtig blijft en dat je zomers je tuin niet of nauwelijks hoeft te sproeien.

De katten die dan wel door de tuin lopen worden door mijn keffer weggejaagd of ik leg in de gang waar ze altijd door lopen, takjes weg van de zogenaamde "Berberis juli?ne"of beter gezegd piekelplanten, waardoor hun pootjes lekker gaan prikkelen en ze dan besluiten om daar niet meer langs te lopen, je loopt zelf ook niet graag over een spijkerbed! ;)

Is er dan toch nog een kat die besluit om het eens te proberen, dan krijgt de eigenaar een bezoekje, want mijn trouwe viervoeter "schijt" bij mij ook achter op de plaats.... Om daar trouwens verder maar niet over te praten, want daar heb ik bij mij v??l meer last van!

Eigenlijk ben ik stapelgek om hiervoor zoveel kosten te maken, maar mijn vogels zijn me lief maar mijn tuin ook.

Originally posted by Kerstkonijn
Taalkundige puinhoop...Volgens het Fries: gooi al die poeha van die wel/niet tussen n er nou uit. Gewoon weglaten dus. Dat is stap 1 om weer zonder wordprocessors met spellingscontroles te kunnen schrijven. ;)

Maar kattestront of katteNstront, het blijft vies en ongelooflijk stinken! :p

Jahoor maar dan wel WORDPROCESSOR en SPELLINGCONTROLE he.
Avensis

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan