Kattestront

ik heb zelf ok een week lang last van katte schijten in mijn tuin ik heb nu een betere oplossing een schit geweer gaan kopen en kijkens of dat werkt
grtz roufa!

Voor de kat of diens eigenaar?

Mag hopen voor de eigenaar,, wou me eigenlijk hier niet mee bemoeien,, maar toch maar effe reactie.

Honden en katten kunnen daar zelf niks aan doen.

Ligt altijd bij de eigenaar dus die moet je aanpakken.

Heb zelf ook een hond en die zal echt niet bij iemand voor de deur zijn boodschap doen.

Gewoon aangeleerd als puppy,, dat die het langs de stoeprand moet doen,, en gaat die nu ook vanzelf heen.

Wat betrefd de belasting,, ja zouden ook voor katten moeten zijn,, is alleen jammer dat dat geld niet word gebruikt waar het voor zou moeten.

Als ik hiwer naar het zogenaamde honden uitlaat weidje kijkt is het droevig gesteld.

Omheining kapot dus honden kunnen zo weglopen en de weg op met alle gevolgen van dien.

Grasmaaien,, nou niet echt,, soms staat het zo hoog dat je je hond daar dus ook niet meer loslaat.

maar goed katten in je tuin is shit,, maar daar kunnen die beesten niks aan doen,, die volgen gewoon hun instinct.

Koffieprut tussen je planten daar houden die beestjes ook niet van.

Originally posted by Sandokan
Koffieprut tussen je planten daar houden die beestjes ook niet van.

Nou dan mag ik wel veeeeeeel koffie drinken,het helpt net zo niks als de rest

Originally posted by HENHIEPENKIE
helpt net zo niks als de rest
Aha! Je wilt helemaal geen oplossing. Je komt hier alleen maar wat klagen! :biggrin:

Koop nou eerst eens een baal koemestkorrels, en meld hier met groot enthousiasme het resultaat. :gaap:

Zo'n catwatch is een leuk bedacht apparaatje. Maar voor dat geld kan je heel veel koemestkorrels halen. En dat apparaat werkt alleen in het deel waar de catwatch met z'n irbewegingsmelder kan 'kijken'. En als het waait, gaat dat ding de hele dag af. Lekker hoor, de hele dag een kei hard alarm laten loeien wat aleen voor mensen boven de gehoorgrens ligt. Leuk, voor vleermuizen en vele andere beestjes waarvan je eerder trots moet zijn als ze langs komen. :(

Klagers geen nood...

Tijgerstront wil helpen, kan je bij de betere dierentuin gewoon per emmertje kopen, ik meende dat het een ? 5,00 kost voor een emmer van een liter of 5.

Originally posted by Nummer10
Voor de kat of diens eigenaar?

voor allebij alles ik de katte mis dan richt ik op de eigenaar zo ben ik snel vanaf
grtz roufa!

je kunt de kat ook laten blaffen

flinke scheut benzine er over Aansteeken

en .... WOOOOEEEFFFF zegt het poesje.:biggrin:

je kunt de hond ook laten miauwen

Stop de hond een etmaal in een 3*** vriezer. Zaag 'em daarna door met de circelzaag

en .... MIEAAAAAUUUWWWW zegt het hondje. :biggrin:

Kerstkonijn kijk jij maar uit dat je niet op de bakplaat terecht komt.
Voor je het weet is het December.
Maar wie nog KATTESTRONT wil hebben ik heb nog genoeg,ruilen tegen koemest korrels of tijgerstront !!!

er is maar een oplossing als het baasje niet wil luisteren en dat is bij het baasje zelf voor zijn voordeur gaan pissen en schijten.

Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar ik ken er ook nog een paar...

Leg een pvc buis PLAT in de tuin, met aan 1 zijde een dop, strijk deze pijp van binnen helemaal in met wagenvet, of andere zwarte pikkende troep, en leg aan het uiteinde tegen de dop een vis, of vissekop.

De kat gaat vervolgens de buis in, pakt de vis, en trekt met zijn vacht op de weg terug al het smeer uit de buis, en gaat daarna vrolijk naar huis, bij het baasje op de bank zitten...hehehehe lache!

Optie 2 plaats een vangkooi, doe er wat lekkers in, en wacht tot Je beet hebt.

Maak nu een emmer met stijfsel aan neem pattex of zo, en giet dit rustig over de kat die in de kooi zit, half uurtje wachten tot het stijfsel wat gehard is en vervolgens de kat weer loslaten, de kat likt zich de pleuris, en komt nooit weer...

Sorry pikkie, ik kon het niet laten...

GR Fred, met een katloze tuin....

Een probaat middel!!

Het probleem is; mensen gaan naar bed en laten nachts de kat er uit want anders miauwt hij hun wakker,of het beruchte kattenluikje, deze katten maken 's nachts alle laag broedende vogels zoals lijsters en hun jongen af.
En ze scheiten bij jouw in de tuin.
Oplossing; maak de katten liefhebbers hierop attent zodat ze hun kat vast houden. willen ze niet luisteren!!
Vang de poes in een Rattenval Kattenval of Bunzingval (kun je zelf maken) Laat hem er vriendelijk uit en zet hem even tot z'n buikje in de afgewerkte olie en laat hem los.
Als hij even bij moeders over het bankstel heeft gelopen of boven op bed heeft geslapen,zie hem niet weer terug. Nu luisteren ze echt wel.

Groetjes: Oane!!

Twillicht!!

Leuke poesjes!! zijn die echt allemaal van jou??
'k Ben wel wat jaloers.

Groetjes:Oane!!

ik meen het echt mijn schit geweer komt morgen binnen en we zullen zien wie zin ideetje beter helpt tegen katte stront joo!!hoe!! een katten jacht :biggrin:
grtz roufa!

Cewl.... ik wil wel de centrifuge's leveren voor erbij. Hoeveel moet je er hebben? :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan