klantgegevens XTRASAT

Het kan natuurlijk ook om een mosc gaan , wat betreft de mosc is de omschrijving ,wat illegaal is ,heel duidelijk vastgelegd

 
Mensen, we gaan ons toch niet bang zitten maken om de klantgegevens van een sat handelaar. Justitie gaat toch echt geen invallen doen bij privé personen, die "misschien" een illegaal kaartje hebben.

Ze hebben nu al geen tijd om veel zwaardere zaken ter hand te nemen.

Het enige wat C+ probeert te doen, is angst zaaien en verder de zaak bij de bron aanpakken (Internet sites en Sat handelaren). Zonder sat handelaren geen kaartjes en zonder Internet sites geen keys. Dit laatste, mits goed uitgevoerd, is veel effectiever dan privé personen aanpakken. Daar zijn er veel te veel van en daardoor kost het te veel tijd en geld.

 
@BT: Ik vind de discussie over wel/niet illegaal verreweg het interessantst. Als ik nu vanmiddag een programma schrijf dat Seca kan decoderen, is dat dan illegaal? Met het programma alleen kan je geen C+ kijken, daar horen toch ook nog keys bij, en een kaartje. Ben ik dus strafbaar bezig als ik een emulator schrijf? Zo nee, dan kan er niets gedaan worden aan het verspreiden van GW-files e.d., zolang er maar niet direct keys bijzitten. Het verweer van Xsat dat je met een GW-file zonder keys op een Seca-bak ook naar FTA kan kijken spreekt me wel aan - dan hebben we een gelegitimeerd doel voor GW-files, en dan zijn deze dus toegoestaan.

Is een kaartje met verlopen keys illegaal? Daar kan je immers niets mee kijken. Dan zou je deze ook mogen verspreiden. Kunnen de boards gewoon open blijven.

Is een ascii-lijstje van actuele keys illegaal? Het zijn toch gewoon nummers, daar is toch niets illegaals aan?

Kortom, nog een hoop vragen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan