Maar ok? enige uitleg hoe ik het doe:
Allereerst heb je een aantal programma's nodig om de gewenste bestanden te kunnen downloaden, de zogenaamde "Cli?nts"
Als je zo'n Cli?nt op je pc hebt ge?nstalleerd, dan ga je naar een site die "Torrents" aanbiedt, download op 1 van die site de betreffende torrent van het bestand dat je wenst te downloaden, en open dit of sla dit op in een map naar keuze...
Na het downloaden van de torrent, klik je op dat bestand, en dan wordt automatisch de door jou ge?nstalleerde "cli?nt" geopend...
Je zult zien dat je zowel gaat uploaden als gaat downloaden, dat is overigens wat men ook verlangt op de torrentsites waar je gaat downloaden, je moet dit 1:1 doen, dit is goed voor de torrent, dan blijft hij bestaan, en goed voor jou ratio... Dus net zoveel uploaden als dat je gedownload hebt, dit heet "seeden en leechen" dit is wel zo netjes...
Ratio is weer iets waar we het wel een andere keer over kunnen hebben....
Sites zijn er zat te vinden waar 1 en ander heel erg goed uitgelegd wordt, en bij alle sites zit ook een forum, waar evnetuele vragen die je hebt ook kunt stellen, zelf zit ik nu het meeste op "Extremepowertorrents, en op Bcrelease ( Privesite. )
Een leuk linkje waar een hoop van deze sites opstaan is
deze
Ik geef er nog wel een tip bij, op alle forums waar je download houdt men aan dat als je niet voor je ratio zorgt dat je dan binnen afzienbare tijd en "ipban" krijgt!
Dus registreer jezelf niet op teveel sites in 1 keer.