- Lid sinds
- 11 feb 2001
- Berichten
- 806
- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 82
- Locatie
- Niedersachsen (D)
Ik heb een pracht van een AB. Helemaal ingericht met vijf apparaten. De bedieningstoetsen in het scherm aangepast aan mijn gebruik en wensen. Ook heb ik een aantal drukknoppen aangepast met de originele AB van het betreffende apparaat, welke vrij waren.
Een paar maanden geleden heb ik er een nieuw apparaat toegevoegd. Dit ging correct.
Nu heb ik wegens een hinderlijke storing mijn VU+ DUO vervangen door een VU+ SOLO2. De VU heeft blijkbaar, in tegenstelling met de DB, voor elk apparaat zijn eigen AB. De AB van de DUO deed dus niets met de SOLO2.
Geen probleem dacht ik. Even de Harmony aanpassen. NIET DUS.
De instellingen van de Harmony staan niet op de eigen computer maar opgeslagen bij Logitech.
Nu wilde mijn AB geen contact maken met de site van Logitech. Ik wilde inloggen bij Logitech, maar ik bleek niet meer te bestaan. Ik heb een nieuw account aangemaakt met exact dezelfde gegevens als de eerste keer. Hierbij bleek dus dat mijn oude account verdwenen was en hiermee ook de instellingen van mijn Harmony.
Nu kan ik doen wat ik wil, maar ik kan geen enkele manier vinden om de gegevens uit mijn Harmony te lezen om dit weer als uitgangspunt te kunnen gebruiken.
Ik kan alleen de AB als een nieuwe AB behandelen en alles weer opnieuw inrichten met het risico dat dit nogmaals gebeurt. De instellingen moet op eigen PC opgeslagen kunnen worden. Je blijft zo te afhankelijk van Logitech.
Het is een prima AB en beviel goed, maar het bovenstaande is een grote misser. De AB ligt nu achter in de kast en de tafel weer vol met AB’s. Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn van een universele AB.
Hopelijk weet iemand of er een mogelijkheid is om de gegevens uit de Harmony te lezen en te gebruiken cq aan te passen.
Een paar maanden geleden heb ik er een nieuw apparaat toegevoegd. Dit ging correct.
Nu heb ik wegens een hinderlijke storing mijn VU+ DUO vervangen door een VU+ SOLO2. De VU heeft blijkbaar, in tegenstelling met de DB, voor elk apparaat zijn eigen AB. De AB van de DUO deed dus niets met de SOLO2.
Geen probleem dacht ik. Even de Harmony aanpassen. NIET DUS.
De instellingen van de Harmony staan niet op de eigen computer maar opgeslagen bij Logitech.
Nu wilde mijn AB geen contact maken met de site van Logitech. Ik wilde inloggen bij Logitech, maar ik bleek niet meer te bestaan. Ik heb een nieuw account aangemaakt met exact dezelfde gegevens als de eerste keer. Hierbij bleek dus dat mijn oude account verdwenen was en hiermee ook de instellingen van mijn Harmony.
Nu kan ik doen wat ik wil, maar ik kan geen enkele manier vinden om de gegevens uit mijn Harmony te lezen om dit weer als uitgangspunt te kunnen gebruiken.
Ik kan alleen de AB als een nieuwe AB behandelen en alles weer opnieuw inrichten met het risico dat dit nogmaals gebeurt. De instellingen moet op eigen PC opgeslagen kunnen worden. Je blijft zo te afhankelijk van Logitech.
Het is een prima AB en beviel goed, maar het bovenstaande is een grote misser. De AB ligt nu achter in de kast en de tafel weer vol met AB’s. Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn van een universele AB.
Hopelijk weet iemand of er een mogelijkheid is om de gegevens uit de Harmony te lezen en te gebruiken cq aan te passen.