Matrix reloaded cam

Ja dus,heb ff te snel deze thread geplaatst.Als ik de berichten zo lees is ie dat geld wat ie meer moet kosten nog niet waard.Iemand een andere mening?
 
Ach de verkoopprijs ligt zo ongeveer op 99 euro en dat kost een MM ook.
Zag in een posting dat MR104 er zelfs zou zijn? misschien dat ie weer enige verbeteringen in zich heeft.
 
Kwa prijs maakt het inderdaad niets uit. Heb sinds kort me MR met 1.03 erin en het werkt gewoon, in elk geval op NL en D zonder kaart erin. Ben nog niet toegekomen aan een 6in1 test.

Zapt snel, heb nog geen hangers gehad op een toch algemeen eigenwijze deco ( echo3000IPV ). Module wordt gewoon herkent.

Blijft leuk om te hobbyen toch ?
 
Maar kan er ook een AU file in voor Via en Cabo net als bij de joker en MM? En gebruiken ze dezelfde Boxkey of is deze zelf aan te passen?

Hoop vragen, maar ik ben benieuwd.

Gr. Lagos
 
99 euro?Waar dat dan?Bij Cardwriter vragen ze 149euro voor die vernieuwde. Vandaar mijn vraag of het dan ook zoveel meer bied voor 49euro.
 
Jongens wat kunnen we nu met deze cam?

Gaarne reacties BVD

Gr. Lagos
 
Matrix cam can also be used for IRD's:
CAS Systems :

Viaccess I/II
Irdeto I/II
Mediaguard I/II (made by SECA)
Conax
Cryptoworks
Fun6in1 Working With 5?E

EMULATOR Systems :

Irdeto 1(Canal+ NL)
Viaccess 1(TPS, Multivision)
Nagravision (Hispasat 30?W)
Seca1 (ABSat)
Betacrypt(Premiere, ORF)

EMU dus zonder kaart op NL+ Irdeto volgens Beeper maar ook op Nagravision Via en Cabo?

Gr. Lagos
 
Zoveel meergeld voor een Common Interface die hardwarematig gewoonweg identiek is aan de Magic?
Schandalig dat er weer bedrijven zijn die daar dus misbruik van maken en de prijs onnodig opdrijven.
Het is de software die het maakt ,ik kan me dus niet voorstellen dat het inzetten van die MR soft bijna 50 pleuro moet kosten.
 
Ik heb gisteren even met het menu zitten prullen:

Je kunt naar het lijkt een nagra provider AU maken. De boxkey kun je aanpassen en er zijn 7 providersID's aangemaakt waarvan je de keys kunt invullen.

Verder zijn er de volgende entrys te vinden:
viaccess 1
viaccess 2
viaccess 3
seca 1
seca 2
irdeto
nagra

Met nagra heb ik nog geen enkele ervaring dus meer kan ik niet aangeven. Wellicht dat de menustructuur voor anderen meer info geeft? Ik weet dus ook niet of de 7 providers die aanwezig zijn geldige keys hebben.

Iemand anders al het menu van de MR1.03 al helemaal doorgespit?

Als ik andere gegevens moet nazoeken laat maar even weten.
 
Nagra werkt au op digital+
Nagra niet au op TV cabo, werkt wel als je goede keys invoert
Irdeto premiere AU
Irdeto Canal+ AU
Orf werkt, au weet ik niet
Multivision werkt, au???
Viaccess werkt NIET
6in1 draait niet echt lekker in de cam (mr1,03), emu werkt redelijk stabiel in topfield pvr4000

Ik denk als de nieuwe versie, iets stabieler is, je een echt goed werkende cam hebt, het zappen gaat echt super!.
 
Snel dus maar de Cas progger bestellen en mijn MM omproggen.

Met welke editor (als die er is) kan ik MR 1.03 bekijken en keys ed. verranderen?

Hoe zijn de ervaringen in combinatie met de de Humax 5400?

Gr. Lagos
 
@Lagos,

Werkt goed in de Humax 5400 een editor heb ik nog niet kunnen vinden maar met de afstandsbediening zijn de key's makkelijk te uppen.
(Ik heb het over een omgebouwde MM naar Matrix met behulp van het CAS board)
 
Bedankt crazymotha, eindelijk een paar recties die bedoeld zijn zoals de starter van dit topic het gewild had ipv waar te kopen en hoe duur.
Ik ga me eerst maar wat inlezen voor ik mijn MM omprog, moeder de vrouw kijkt graag Cabo en dus wil ik die AU houden en dat gaat op de Matrix (nog) niet

Vraag mij ook af hoe deze op Via digital AU doet, of net als bij de Pioneer en philips of toch via een boxkey als in de MM.

Eerst mijzelf maar wat meer inlezen en hopen dat er hier nog wat ervaringen vermeldt worden.

Gr. Lagos
 
Goed ff mijn verhaal van mijn ontvanger (PVR)met harde schijf dus
Allereerst heb ik de cam van 1.01 naar de 1.03 gemaakt nu heb ik
geen Premiere?s meer maar het zappen van de nederlandse zenders gaat super snel.Ik heb daarna omdat het niet wou met die premiere zenders de receiver een update gegeven via de satelliet maar ook daarna werken deze zenders niet.Toen die versie van 1.01 er in had deden de premiere?s nog wel met een funkaart nu die 1.03 er zit is het net og hij geen kaart meer wil lezen toch doen de viaacces zenders wel met een funkaart ik heb nu bij de common 1.03 en als ik naar setup ga dan staat er onder blocker nagra en irdeto emu op on en dat moet ook want anders krijgt de ontvanger geen update maar nu hoe moet ik verder zijn het misschien de keys die veranderd moeten worden of kan ik ook de ontvanger opnieuw laten zoeken.Wie heeft hier een antwoord op.

Please respond.
 
Hoi, ik heb de pvr ook ik heb hier ook de mr3 erin staan alles werkt !
de eerste keer werkte het ook maar is sommige kanalen deden het niet heb hem nog eens mr3 erop gezet goed je cam wissen en daarna de juiste files erop dan werkt alles.
 
trek de kaart maar is uit de module
want de 1.03 werkt niet samen met een kaart
het is of de kaart of de EMU en (nog) niet bijde
 
Destroyer hoe kan ik deze cam wissen en nog eens benadrukt het ligt dus niet aan de keys
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan