Matrix reloaded cam

Originally posted by sinot000
Destroyer hoe kan ik deze cam wissen en nog eens benadrukt het ligt dus niet aan de keys

Ja moet je wel de cas interface hebben dan kan je hem volledig wissen heb ik net ook gedaan daarna de file's er weer op gezet alles werkt, voorheen had ik dat de premiere even weg viel dat is nu verleden tijd.
en het ligt niet aan de key's dat dacht ik eerst ook maar nu voor de 2e keer werkt het nu perfecto ik heb alleen de fun nog nodig voor de tickets en tv1000.
 
@sinot000: Als de blokker aanstaat krijg je volgens mij geen update binnen, de blokker is bedoeld om fake updates te blokkeren.

Op mijn echo3000IPV/V800 ook op de Duiters soms ff stoppen en dan weer verder. Ben niet begonnen met een kale CAM maar ben van ucas3.0 met 3 maal fun5 naar MR1.03 gegaan.

Via werkt wel met Jack zijn kaartje, maar zonder kaart: nogo. De keys in de emu zullen wel verlopen zijn. Moet dit nog testen.

Zapt inderdaad lekker snel. Hoor wel dat menigeen met MR1.02 geen problemen heeft met de duitsers.

Betacr*pt zou dus beter moeten worden in MR1.04
 
Ik heb de cam ereased en de boel er op nieuw op gezet maar het mocht niet baten of heb jij ook nog nieuwe software in je ontvanger gezet in de pvr.

als dat niet zo is wat voor files heb jij er dan op en waar heb jij die weg.
 
Ik begrijp dus dat je met MR1.03 ook een AU kaart kan gebruiken voor Via en Cabo, zoals we gebruiken in de MM en Joker, correct?

Gebruikt MR 1.03 dan dezelfde boxkey en/of is deze te verranderen in het MR1.03 menu?

Voor ik een CAS progger ga bestellen en mijn MM naar matrix prog wil ik eerst de voor en nadelen weten.

Vast bedankt, Lagos
 
Heb mijn Axas2 omgeprogt naar Mr103 ,alles werkt na behoren en snel in mijn topfield 4000pvr,jammer is eigenlijk dat de tickets 1t/m8 niet open willen zonder kaart terwijl de rest van de sirius met de juiste key's gewoon opengaan.
Ook viadigital+ zonder problemen open en auto.
Kan dus alleen maar zeggen dat de boy's toch een leuk stukkie software aan onze hobby hebben toegevoegd.

cheers Johnsat
 
Originally posted by sinot000
Ik heb de cam ereased en de boel er op nieuw op gezet maar het mocht niet baten of heb jij ook nog nieuwe software in je ontvanger gezet in de pvr.

als dat niet zo is wat voor files heb jij er dan op en waar heb jij die weg.

ik heb gewoon nog de orginele firmaware erop staan welke versie heb jij er dan op ?
ik denk dat je zelfde files gebruik als die van mij,Mischien iets anders heb als jij de file erin zet heb jij fouten met het weg schrijven?
 
Originally posted by Lagos
Ik begrijp dus dat je met MR1.03 ook een AU kaart kan gebruiken voor Via en Cabo, zoals we gebruiken in de MM en Joker, correct?

Gebruikt MR 1.03 dan dezelfde boxkey en/of is deze te verranderen in het MR1.03 menu?

Voor ik een CAS progger ga bestellen en mijn MM naar matrix prog wil ik eerst de voor en nadelen weten.

Vast bedankt, Lagos

lagos je kan de boxkey zelf instellen in het menu naar keuze.
En de voordelen ja wat moet ik daarover zeggen werkt echt goed voor mijn idee is deze sneller dan gewoon de penta software deze zapt lekker snel beeld springt gelijk aan en je hoeft geen funkaart meer te gebruiken kan wel ,nadelen die weet ik niet alleen dat je voor de tickets en tv1ooo wel een kaart moet gebruiken had al de key's erin gezet maar het mocht niet baten jammer.
 
Foutje sorry dubbelpost verkeerde knop gebruikt

Originally posted by Destroyer
lagos je kan de boxkey zelf instellen in het menu naar keuze.
En de voordelen ja wat moet ik daarover zeggen werkt echt goed voor mijn idee is deze sneller dan gewoon de penta software deze zapt lekker snel beeld springt gelijk aan en je hoeft geen funkaart meer te gebruiken kan wel ,nadelen die weet ik niet alleen dat je voor de tickets en tv1ooo wel een kaart moet gebruiken had al de key's erin gezet maar het mocht niet baten jammer. En je orginele c+ kaart werkt er ook op !
 
Destroyer ik heb het eerst zo geprobeert met de orginele software en toen dit niet wou heb ik receiver upgrade gedaan dat wou ook niet en op die andere vraag door te gaan hij gaf geen fout aan bij het schrijven en mijn files heten funkaartfiles 1.03 als ik deze cam meeneem naar m?n collega die een schotel winkel heeft en hij doet hem in de Topfield 4000 pvr dan doet alles het ook op hispa.

Heb ik nu een probleem met m?n PVR of ????????
 
Originally posted by sinot000
Destroyer ik heb het eerst zo geprobeert met de orginele software en toen dit niet wou heb ik receiver upgrade gedaan dat wou ook niet en op die andere vraag door te gaan hij gaf geen fout aan bij het schrijven en mijn files heten funkaartfiles 1.03 als ik deze cam meeneem naar m?n collega die een schotel winkel heeft en hij doet hem in de Topfield 4000 pvr dan doet alles het ook op hispa.

Heb ik nu een probleem met m?n PVR of ????????

Ik weet het niet maar welke versie heb je er nu in dan ?

bij werkt het gewoon goed alles werkt ook hispa !
 
ik ben per ongeleuk de loader v3.0 weg gedaan , probeer de loader weer in doen maar leuk helemaal niet met de casinterface,ik kan nu maxmaal de mr 1.02 in gooier meer niet ,wie kan mij vertellen wat moet ik dent , ik heb wel erder een mm 1.04 naar mr 1.03 omgedaan!!
alvast bedankt
 
Ticket,

Is er reeds bekend waarom ticket 1 t/m niet wil ondanks het toevoegen van nieuwe sleutels in de cam bij "0d"

M.vr.gr

Hugow
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan