minister verdonk @mail,wie heeft er ook een gekregen?

Met mijn niveau is echt niks mis.
Ik denk dat je de feiten niet kunt of wilt weerleggen.
Als sommige mensen geen argumenten meer hebben worden tegensprekers meestal voor dom uitgemaakt.

Niet doen Kerst Konijn; Netjes blijven, we hebben alleen een verschil van mening en dat mag toch noch wel hoop ik.

Met vriendelijke groet: Oane!!

Originally posted by Oane
Niet doen Kerst Konijn; Netjes blijven

Mmm, even kijken...

Als mevr. Verdonk er eerst eens een paar honderdduizend ongenode gasten uit heeft geknikkerd
Subtiel...
Ze deinsden werkelijk nergens voor terug.
Niet generaliserend...
zoals al die lieden van het geitenwollensokken bataljon die hun goed betaalde hobby dreigen te verliezen.
Objectief...
dat de regering de lieden die toch geen vergunning zouden kunnen krijgen zoals hier boven beschreven, niet beter hebben aangepakt.
Respectvol...
Een armoedzaaier komt hier niet alleen de rijken.
Tuurlijk...

Ik heb ze hier 5 jaar om de deur gehad daar word je niet milder van Sorry!!

Ik heb ze hier 5 jaar om de deur gehad daar word je niet milder van Sorry!!
Zeg dan gewoon dat je een behoorlijk slechte ervaring hebt met de oude asielwetgeving van voor Cohen.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het inderdaad een frustrerende ellende is geweest, zo vlak voor je deur. Zou ik ook niet gehad willen hebben.

Ookal is het verleidelijk, is het niet fair al de asielzoekers de schuld te geven van ons trage politieke systeem. Ik wordt er ook af en toe moedeloos van, dat de regelende wetgeving vaak jaren te laat te laat komt.

En wat dat betreft heeft mw. Verdonk wel iets knaps laten zien. De tijd die zij nodig had om deze wet voor te bereiden en in de kamer te brengen, was politiek gezien ongekend snel.

Wat altijd moeilijk zal blijven, zijn de mensen die heel goed kunnen liegen. Vaak zitten die ook met een of beide benen in de criminaliteit. (Waarom zou je anders zo getraind zijn in liegen?) Het is heel vervelend dat die tussen de echte asielzoekers terecht komen. En ze zijn zo goed in liegen, dat ze procentueel een behoorlijk grote kans hebben in asielcentra te komen. En daar kan jij als geen ander over meepraten.

Daarom is het een heel goede zet, te controleren op strafblad, bij de besluitneming of iemand mag blijven. Zo worden de meeste, inderdaad ongewenste, personen eruit gefilterd. Jaren wachten is om knetter gek van te worden. Dat iemand iets uithaalt wat niet door de beugel kan uit frustratie, is toch iets heel anders dan iemand die een strafblad heeft weten op te bouwen.

Ik denk dat we het in de grote lijnen grotendeels met elkaar eens zijn. Maar als het in ongenuanceerde superlatieven ingeklopt wordt, komt de werkelijke boodschap niet over. Dan irriteert het alleen. En persoonlijk vind ik dat jammer.

Ik ben blij met je laatste posting.

Bij mij zit inderdaad een hele grote hoeveelheid frustratie en boosheid.
De Buurt hier dacht ook; toen ze kwamen,"Het zal wel wat mee vallen" en eerst wil het ook nog vergoeilijken.
Maar dat houdt al gauw op en ga je je ergeren, en zeker als een leuk buurmeisje van 12 jaar om niks wordt afgetuigd.

Met vriendelijke groet: Oane!!

Veel buitenlandse mensen werken ook op de Wallen, dan zijn ze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wel welkom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit loopt toch weer op niks uit.
Let maar op.
Veel woorden,en geen daden.
Net zoals altijd.
ach ja,zo heeft de media weer een goed politiek onderwerp.
zoals ze dat al jaren doen.

en zeker als een leuk buurmeisje van 12 jaar om niks wordt afgetuigd.
Jah, maar dat is niet typerend voor asielzoekers, hoeveel stille tochten zijn er inmiddels in NL gehouden voor diverse zaken, hoeveel conducteurs worden er afgetuigt, bedreigt etc.

Criminaliteit is niet in hoofdzaak iets van asielzoekers.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand er slechte ervaringen mee heeft.
Wij hebben er ook in de buurt wonen gehad, maar wij hadden er goede ervaringen mee.
In deze buurt zijn er meer problemen met Marokkanen, vooral de jongere generatie, die de buurt op stelten zet.

dat geloof ik ook best,dat is hier het zelfde.
in de het speeltuintje bij ons achter zitten meer turkse kinderen en marokaanse kinderen dan nederlandse kinderen.
(het zal vast ook wel eens goed gaan samen)
maar meestal zoekt soort zijn soort.

jammer dat het vaak niet samen kan.
we zijn tenslotte allemaal maar van vlees en bloed.

op school zijn de kinderen ook steedts harder tegen elkaar.

jammer dat het zo moet,en het wordt steedts maar erger.

dit heft de politiek gewild,en de kiezer.

"Oane"

"Maar dat houdt al gauw op en ga je je ergeren, en zeker als een leuk buurmeisje van 12 jaar om niks wordt afgetuigd."

Je liegt hierover als het zo was geweest was het open en breed in de media behandeld.

"Ik denk dat ze helemaal niet zo zielig zijn dan die lui het doen voorkomen.
De Dames werden hier 'savonds om 21.00 uur met een nieuwe Mercedes afgehaald en 'smorgens om 06.00 uur weer keurig bij asielcentrum afgeleverd. En een plezier dat ze hadden!!"

Wat denk je,Denk je dat die dames voor de party time in die mercedes stapte.Die werden gewoon misbruikt in de prostitutie op een van die vele sexboerderijen daar bij jou in friesland.

"En een plezier dat ze hadden!!"

@satsat
Als je het draadje helemaal had gelezen had je geweten dat deze uiting misplaatst is. Oane heeft deze posting al verduidelijkt. Daarop wil ik een reactie lezen!

Oane heeft deze posting al verduidelijkt. Daarop wil ik een reactie lezen!

Waar dan welke zin welke regel Motieveer.

@satsat: Denk je even aan de ethiek a.u.b.? Het is mogelijk ook voor kinderen om hier mee te lezen, die laatste uitspraak ging me toch iets te ver en is onnodig als je een discussie fatsoenlijk wilt houden, daarom is betreffende uitspraak ook aangepast.

je mag hier niet babbelen over ***&*****, maar wel enge rechtse kreten plaatsen, was het maar andersom.
mozes, abraham, jezus, spinoza, de voorouders van de oranjes, gullit, rijkaard, tahamata, davids, waren allen asielzoekers

Ik zie het zo:

Degenen die hard moeten werken voor hun geld, zien die asiezoekers liever verdwijnen.

Diegenen die het geld krijgen beschermen de asielzoekers.

Asielzoekers kosten bakken en bakken vol met geld. Als ik dan zie dat er op rollators bezuinigd moet worden, dan bezuinig ik liever op asielzoekers. De meeste asielzoekers hebben toch al bakken met geld, anders konden ze hier niet eens komen.

Dus kan je diegenen die de asielzoekers weg willen hebben wel rechts noemen, diegenen die dat het hardst roepen zijn zelf de parasieten van de nederlandse maatschappij.

Keessie, als je in de tweede wereldoorlog een verkeerd geloof had zou je dan ook als azielzoeker naar land van herkomst terug gestuurd willen worden ??

Flip

je moet de soep eens uit je ogen wrijven dan zie je misschien wat beter!

@keessie

Als je deze onzin kunt hard maken, wil misschien nog iemand er iets van geloven.

Dat zou echter wel betekenen, dat ik in mijn omgeving ongelooflijke bedriegers heb. Niet echt aannemelijk, wat zij hebben zelf bewijs zat van het tegenover gestelde.

Daarnaast zijn het asielzoekers, waarvan is aangetoond, die een veel grotere motivatie en inzet hebben om te werken, dan jouw soort.

Bovendien worden de rollators weer vergoed.

Originally posted by flip
Keessie, als je in de tweede wereldoorlog een verkeerd geloof had zou je dan ook als azielzoeker naar land van herkomst terug gestuurd willen worden ??

Flip

Jongen, als het zo doorgaat met al die verschillende culturen, wordt het erger dan WO2, geloof me. Maar de meesten zien dit als ver van mijn bed, totdat er een naast hun komt wonen...

Originally posted by dreojs
je moet de soep eens uit je ogen wrijven dan zie je misschien wat beter!

Lijkt mij verstandiger dat jij dat bij jezelf doet.

Originally posted by Kerstkonijn
Daarnaast zijn het asielzoekers, waarvan is aangetoond, die een veel grotere motivatie en inzet hebben om te werken, dan jouw soort.

En wat als ze jouw werk overnemen en jij op straat komt te staan?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan