Lonewolf, je moet geen uitvluchten verzinnen maar gewoon eens antwoord geven op de vragen.
Ik schreef later boven jouw kunnen, omdat je in mijn voorbeeld het vereiste hbo diploma niet hebt. Punt is hier de wetgeving die gewoonterecht bepaald en dat weet je drommels goed.
Idem moet je er van uit gaan dat je dus wel een acceptgiro krijgt maar veel te laat.
Je bent dus nu gewoon om de brei heen aan het draaien zonder antwoord te geven, daarmee neem ik dus aan dat je geen argumenten hebt om fatsoenlijk discussie te voeren.
Oke, ik wist het niet zeker, ik schreef ook "volgens mij is die toen niet doorgegaan" waaruit men al kan opmaken dat ik het niet zeker weet.
Maar oke, doorgegaan, des te schandaliger is het.
Dan heb je eens iemand die bewijst een bijdrage te leveren aan de maatschappij, die zelf voorziet in zijn onderhoud en meebetaald aan alle ellende (hij moet immers ook belasting afdragen) en dan nog het land uit, dat kan gewoon niet.
Wat ook de das om doet zijn de TV uitzendingen, is er wat crimineels gebeurt dan kan je er een wortel op innemen dat het voor 90% kleurlingen zijn.
Ik begrijp het gevoel ook wel. Men mag het hier in dit land niet zeggen (ook dat is belachelijk overigens, het is de keerzijde van het verhaal maar dat is ook te gek voor woorden) maar 2/3 van onze gevangenissen zit vol met kleurlingen.
Maar ga nu ook eens kijken WIE die kleurlingen zijn. Dan zul je zien dat het heel veel Surinamers, Antillianen en Marokanen zijn.
Vluchtelingen, mensen uit Afghanistan, Irak, Iran kom je daar echt maar miniem tegen.
Natuurlijk zijn er ook gelukzoekers en goede liegers, en het filteren zal zeker moeilijk zijn.
Maar het gaat nu even om de mensen die al 8 jaar hier zitten en een bestaan hebben opgebouwd, daarvan blijf ik zeggen laat die mensen hier, geef ze een generaal pardon met uitzonderingen van mensen die willens en wetens gelogen hebben over hun verleden en/of hun identiteit en criminelen.
Start daarna met een schone lei met alles wat nu binnen is gekomen en binnen komt, en zorg dat het niet meer voor kan komen dat mensen hier een bestaan kunnen opbouwen en hier zo lang kunnen zitten als het niet de bedoeling is dat ze niet hier blijven.
En da's een taak voor de regering.