minister verdonk @mail,wie heeft er ook een gekregen?

Originally posted by Keessie
Jongen, als het zo doorgaat met al die verschillende culturen, wordt het erger dan WO2, geloof me.
Wat doe je nou eigenlijk op dit forum? Hier komen van die lui die satelieten (en vooral zoveelmogelijk ervan ontvangen) leuk vinden. En er komen daar een boel culturen mee de woonkamer binnen! (Oei, wat eng...)

En wat als ze jouw werk overnemen en jij op straat komt te staan?
Als ze het beter kunnen dan ik, neemt mijn baas een wijs besluit. Voor jou idem. :)

"Keessie"

diegenen die dat het hardst roepen zijn zelf de parasieten van de nederlandse maatschappij.

"Keessie"

De meeste asielzoekers hebben toch al bakken met geld, anders konden ze hier niet eens komen.

C:Geloof je jezelf nog.

Jullie zitten nu te schreeuwen, maar neem van mij aan dat dit niet goed komt. Overal ter wereld ontstaan oorlogen vanwege botsende culturen. Dat zie je aan de Hutu's en de Tutsi's, honderduizenden doden vanwege verschillende culturen. Nou zal het in Nederland misschien niet zo'n vaart lopen, maar als die andere culturen een te grote vinger in de pap krijgen is het snel afgelopen met het land wat door onze voorouders is opgebouwd. Dan krijg je hoge werkloosheid, kijk maar 's in Duitsland. Daardoor gaan de uitkeringen naar beneden omdat die niet meer te betalen zullen zijn, en daardoor zullen velen aan de grond raken. Dan is Nederland geen luilekkerland meer. Als je op de wachtlijst staat voor een operatie, zul je steeds langer moeten wachten, omdat meneer Couscous net voor je staat, en dat terwijl ie geen cent aan de zorg heeft betaald en omdat ie geen cent heeft betaald, wordt de zorg voor de gewone man onbetaalbaar, want het geld moet toch ergens vandaan komen. DAAR zou ik nog maar 's goed over nadenken.

Jullie zijn veel te kort door de bocht, denk nou 's na. Natuurlijk moeten er mensen geholpen maar niet tegen elke prijs.

Keessy. die Hutu,s en Tutsi,s zwaaien nog met van die lange broodmessen.
Zie jij je al lopen door de warmoestraat met zo,n mes ????

je mag hier niet babbelen over ***&*****, maar wel enge rechtse kreten plaatsen
Ja, omdat het uiten van je mening grondwettelijk nog altijd legaal is en het verspreiden van keys bijv. niet.
En enge rechtse uitspraken, ach.... Keessie heeft deels wel gelijk wat dat betreft.
We moeten niet de asielzoekers de schuld geven vind ik, maar het is wel verstandig om waakzaam te blijven in deze maatschappij.
Goedkope arbeidskrachten en hard willen werken is mooi, totdat de werkgevers maar allemaal van die mensen aannemen die al blij zijn dat ze werk hebben en verder niet zeuren.

Daar gaan dan de rechten die we de afgelopen 50 of 100 jaar verworven hebben, of liever gezegd eerder onze voorouders en grootouders en ouders etc. in die harde tijden.
Dat wil ook niemand, dus waakzaamheid is geboden, terugsturen is bij heel veel mensen gewoon mogelijk en ook noodzakelijk.

Maar er moet wel beter, eerder en sneller naar gekeken worden dan nu gebeurd.
Na 8 jaar mensen terugsturen is je reinste belachelijkheid.

OK, keessie snijdt wel een onderwerp aan, maar het ging hier over asielzoekers. De groep waar de interesse in de Nederlandse cultuur erg hoog is. Wat niet wil zeggen dat het onmenselijk en onmogelijk is van iemand te eisen, dat de eigen cultuur er niet meer mag zijn.

De relatief zeer kleine groep asielzoekers waar het hier om gaat, zal nauwelijks enig effect kunnen hebben op veranderingen in de arbeidsmarkt.

Voorstel voor nieuw draadje "Welke grenzen aan Oost-Europese arbeiders"
Wat ik wel een hele leuke discussie vind, is hoe open of gesloten we de grenzen zouden willen hebben voor arbeidskrachten uit de aankomende nieuwe Europese lidstaten.

Bouwfraude, Poolse visinpakkers, Asiatische hoeren, buitenlandese voetballers, Chinese hashkokers, Hongaarse chauffeurs, wij willen toch leven in een:

!!!!!!!!!!!!!!! Multie sociaal NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!!!!

WAARDEN en NORMEN het devies van onze Leermeester van die 149 leden die hem gedeeltelijk nalopen - eentje die de SP-kas niet wil spekken.

Normen en waardenverbetering zou ook al een heel goed begin zijn ja, want daar is nauwelijks meer iets van terug te vinden, ook niet binnen de politiek, justitie-apparaat etc. etc.

Er wordt niks aan gedaan let maar op.........
Alleen maar bla bla bla .en als ze weer met een idee komen zoals Verdonk dat heeft,wordt het weer snel afgewezen.
Nee dit wordt nooit niks zo.
Als we er echt voor willen gaan,dan moeten we de straat op met zijn allen,en de buiten wereld laten zien dat we het zat zijn,met al die politiek.

maar dan durven die nederlanders niet,als het erop aan komt.
nee tuurlijk niet,het gaat ons dan schijnbaar nog veel te goed om te demonstreren tegen dat tuig.
Maar besef wel dat het steedts maar slechter gaat met ons allen.

nogmaals geen woorden maar daden.

en nee ik ben niet voor feyenoord.

Maar wat ik schrijf meen ik uit mijn hart.

we moeten nu eens langsaam wakker worden.

dan maar vechten voor onze mening.

maar dan wordt politiek nederland eens goed wakker.

en ook( Harry potter. balkenzwijn,) en zijn maatjes.

Originally posted by Black Tiger
Maar er moet wel beter, eerder en sneller naar gekeken worden dan nu gebeurd.
Na 8 jaar mensen terugsturen is je reinste belachelijkheid.

Helemaal gelijk BT.
Neem mij nou, ik keek jaren schotel met een zelf in elkaar geknutseld kaartje naar c+. Nu kan dat niet meer, Ook ik vind dat belachelijk, na al die jaren kunnen ze mij daar toch wel van vrijstellen??

Ik wil hier maar mee zeggen, deze groep mensen zijn uitgeprocedeerd, en niet 1 keer, maar meerdere keren. Deze mensen wisten al heel lang dat ze er op een keer uitgezet zouden worden. Dat het zolang heeft geduurd is niet goed te praten, maar zij wisten het.

Grappige vergelijking, alleen ga jij er niet dood van als je nu een officieel abo zou moeten nemen en word er ook niet voor mishandeld.
Maar wat mij betreft mag jij rustig vrijstelling van betaling krijgen inzake C+. :biggrin:

Ken jij die kleermaker nog die er een tijd geleden uit gezet is? Zou hij al dood zijn????

Volgens mij is die uitzetting toen niet doorgegaan.
En die man had hier een eigen zaak, eigen inkomen, droeg belasting af, een extra reden dus om hem niet uit te hoeven zetten.

Doen we het even anders.
Iemand met een leidinggevende funktie bij het bedrijf waar je werkt wordt ziek.
Nu ben jij kundig genoeg om die funktie over te nemen, maar je hebt geen hbo diploma wat voor die funktie vereist is.
Jij mag die funktie overnemen wegens ziekte van die collega, maar er worden verder geen afspraken gemaakt.

Nu is het zo dat na een bepaalde tijd (aantal maanden) jij recht hebt op salarisverhoging, omdat jij een funktie uitoefent die boven jouw kunnen ligt.
Ga jij nu ook zeggen van "nee dank je, dat hoef ik niet?".

Als jij een fikse bekeuring krijgt, en de regering verzuimt je de acceptgiro binnen een jaar toe te sturen waardoor je niet meer hoeft te betalen omdat het te lang geduurt heeft, ga jij dan toch maar die bekeuring betalen?

Zoiets noemen ze "gewoonterecht" en daar geeft het zich dus ook wetgeving over.
Daarom dat ik ook niet inzie dat mensen die hier al 8 jaar zouden zitten eruit moeten. Ongeacht of ze nu dood gaan of niet.
Voorbeeld nr. 2 gaat over termijnen waaraan de regering zich dient te houden.

Ik ben ook voor terugsturen, maar dan wel op die manier dat de regering zich aan termijnen houdt en duidelijke afspraken maakt.
Niet zoals het nu gegaan is, eerst valse hoop kweken en na vele jaren zeggen van "ohja, sorry, waren we even niet aan toegekomen maar je moet nu wel ophoepelen".

25000 asielzoekers eruit meppen en dan 22000 nieuw ingezetenen EU er voor terugnemen als nieuwe werknemers. Komt bijna op hetzelfde neer betreffende de huidige problemen, maar verziekt wel het leven van het merendeel van de asielzoekers. De asielzoekers zijn in de gelegenheid gesteld door ons allen om de wettelijke mogelijkheden, die wij met zijn allen hebben bepaald, volledig te gebruiken. Wij hebben dus met zijn allen( met name de oudere generatie ) de tegenwoordige situatie gecre?erd. Als het al iemands schuld is, hoe alles tegenwoordig is, is het onze eigen schuld.
Gewoon iedereen laten blijven, die goed bezig is. Het merendeel wil werken, studeren en integreren, maar ze krijgen geen kans.
Duizenden hoogopgeleiden mogen alleen maar pingpongen of sjoelen, terwijl ze staan te tetsen bijdragen te leveren aan onze maatschappij. Hun kinderen gaan naar school en wij met zijn allen zorgen ervoor dat zij Nederlanders worden. Dan zijn ze het en moeten ze eruit.
Schofterig beleid, geleid door mensen die zich Christen durven te noemen.
Ik ben zelf ondernemer met een aantal winkels, betaal me redelijk blauw aan belasting, maar zou graag nog meer betalen, als ik wist dat men er goed mee om zou gaan.
HSL, Betuweroute en JSF, 3 zwarte gaten, kosten vele malen meer dan alle asielzoekers, rollators en benodigde speelpleintjes.

FUUUUK dit lijkt wel Dallas, met ook wel mooie buitenlandse vrouwt(jes) ze zijn ietje pietsje kleiner van stuk.

Originally posted by Black Tiger
Volgens mij is die uitzetting toen niet doorgegaan.
En die man had hier een eigen zaak, eigen inkomen, droeg belasting af, een extra reden dus om hem niet uit te hoeven zetten.
------------------------------------------------------------------------------------
Antwoord:
Hij is wel uitgezet.
------------------------------------------------------------------------------------

Doen we het even anders.
Iemand met een leidinggevende funktie bij het bedrijf waar je werkt wordt ziek.
Nu ben jij kundig genoeg om die funktie over te nemen, maar je hebt geen hbo diploma wat voor die funktie vereist is.
Jij mag die funktie overnemen wegens ziekte van die collega, maar er worden verder geen afspraken gemaakt.

Nu is het zo dat na een bepaalde tijd (aantal maanden) jij recht hebt op salarisverhoging, omdat jij een funktie uitoefent die boven jouw kunnen ligt.
Ga jij nu ook zeggen van "nee dank je, dat hoef ik niet?".
Antwoord:
In de eerste alinea zeg je dat ik kundig genoeg ben, om daarna te vertellen dat de funktie boven mijn kunnen ligt.
Als ik kundig genoeg ben, heb ik recht op de salaris die bij die funktie hoort die ik heb gekregen.
Als ik niet kundig genoeg ben voor die funktie, behoor ik die funktie ook niet uit te oefenen en dus krijg ik ook niet dat salaris wat er bij hoort.

Als jij een fikse bekeuring krijgt, en de regering verzuimt je de acceptgiro binnen een jaar toe te sturen waardoor je niet meer hoeft te betalen omdat het te lang geduurt heeft, ga jij dan toch maar die bekeuring betalen?
Antwoord:
Waarom zou ik die bekeuring betalen als ik geen acceptgiro krijg?

Zoiets noemen ze "gewoonterecht" en daar geeft het zich dus ook wetgeving over.
Daarom dat ik ook niet inzie dat mensen die hier al 8 jaar zouden zitten eruit moeten. Ongeacht of ze nu dood gaan of niet.
Voorbeeld nr. 2 gaat over termijnen waaraan de regering zich dient te houden.
De regering heeft zich aan de termijnen gehouden, deze mensen zijn uitgeprocedeerd en als het termijn bijna voorbij was, zijn ze opnieuw uitgeprocedeerd.
Deze mensen wisten dat ze uigezet werden, alleen de tijdstip was nog niet bekend. Tot nu toe.

Als iemand met een leidinggevende funktie ziek wordt, en ik mag die funktie dan bekleden, dan ga ik ervan uit dat, wanneer de leiding gevende terug komt, ik weer mijn oude funktie terug krijg. Hou ik daar geen rekenschap mee, dan zit er een kans in dat ik mijzelf verneuk, omdat ik niks op papier heb, en dus niets kan bewijzen.

Ik ben ook voor terugsturen, maar dan wel op die manier dat de regering zich aan termijnen houdt en duidelijke afspraken maakt.
Niet zoals het nu gegaan is, eerst valse hoop kweken en na vele jaren zeggen van "ohja, sorry, waren we even niet aan toegekomen maar je moet nu wel ophoepelen".
Er is geen valse hoop gekweekt bij de mensen die er nu uit moeten, zoals ik al heb vermeld, deze mensen zijn uitgeprocedeerd. Gewoon over en out. Het klinkt hard, maar het zij zo. Ik discrimineer niet, want dit zijn soortgenoten van mij, mensen dus.
Er worden nu spijkers met koppen geslagen en bij sommige mensen stuit dat behoolijk tegen de borst.

BT, die uitzetting is toen wel doorgegaan, er naderhand nog een uitzending op de TV geweest toen dat gezin in Turkije woonde.

Er zijn vluchtelingen en er zijn gelukzoekers, bij ons in het dorp wonen ook echte vluchtelingen waar nooit niemand last van heeft en die mensen zijn ook heel sociaal met ons.

Ik geloof dat mensen die in grote steden wonen hele andere ervaringen hebben als wij uit een klein dorp.

Wat ook de das om doet zijn de TV uitzendingen, is er wat crimineels gebeurt dan kan je er een wortel op innemen dat het voor 90% kleurlingen zijn.
Daarom krijgen de mensen ook argwaan, ook degenen die geen negetive ervaring met kleurlingen.

Lonewolf, je moet geen uitvluchten verzinnen maar gewoon eens antwoord geven op de vragen.

Ik schreef later boven jouw kunnen, omdat je in mijn voorbeeld het vereiste hbo diploma niet hebt. Punt is hier de wetgeving die gewoonterecht bepaald en dat weet je drommels goed.

Idem moet je er van uit gaan dat je dus wel een acceptgiro krijgt maar veel te laat.
Je bent dus nu gewoon om de brei heen aan het draaien zonder antwoord te geven, daarmee neem ik dus aan dat je geen argumenten hebt om fatsoenlijk discussie te voeren.

Oke, ik wist het niet zeker, ik schreef ook "volgens mij is die toen niet doorgegaan" waaruit men al kan opmaken dat ik het niet zeker weet.
Maar oke, doorgegaan, des te schandaliger is het.
Dan heb je eens iemand die bewijst een bijdrage te leveren aan de maatschappij, die zelf voorziet in zijn onderhoud en meebetaald aan alle ellende (hij moet immers ook belasting afdragen) en dan nog het land uit, dat kan gewoon niet.

Wat ook de das om doet zijn de TV uitzendingen, is er wat crimineels gebeurt dan kan je er een wortel op innemen dat het voor 90% kleurlingen zijn.
Ik begrijp het gevoel ook wel. Men mag het hier in dit land niet zeggen (ook dat is belachelijk overigens, het is de keerzijde van het verhaal maar dat is ook te gek voor woorden) maar 2/3 van onze gevangenissen zit vol met kleurlingen.
Maar ga nu ook eens kijken WIE die kleurlingen zijn. Dan zul je zien dat het heel veel Surinamers, Antillianen en Marokanen zijn.

Vluchtelingen, mensen uit Afghanistan, Irak, Iran kom je daar echt maar miniem tegen.

Natuurlijk zijn er ook gelukzoekers en goede liegers, en het filteren zal zeker moeilijk zijn.
Maar het gaat nu even om de mensen die al 8 jaar hier zitten en een bestaan hebben opgebouwd, daarvan blijf ik zeggen laat die mensen hier, geef ze een generaal pardon met uitzonderingen van mensen die willens en wetens gelogen hebben over hun verleden en/of hun identiteit en criminelen.
Start daarna met een schone lei met alles wat nu binnen is gekomen en binnen komt, en zorg dat het niet meer voor kan komen dat mensen hier een bestaan kunnen opbouwen en hier zo lang kunnen zitten als het niet de bedoeling is dat ze niet hier blijven.
En da's een taak voor de regering.

"Keessie"

met het land wat door onze voorouders is opgebouwd.
Je moet je schamen zoiets te schrijven, onze voorouders hebben dit land zogenaamd opgebouwd door de wereld zeeen te bevaren en de rijkdommen te stelen van de landen die nu tot asielzoekrs landen bestempelt worden.Al het goud silver brons dat opgeslagen ligt in de kluis van de nederlands bank zijn schatten die gestolen zijn van die mensen.De koffie die jij drink is gestolen de goud die jij draagd is gestolen.Onze dappere helden willem de zwijger, peterstuivesand,piet hein ect waren gewoon piraten die diefstal pleegde in naam van de koning willem van oranje.Dus wees jij maar trots op je voorouders.Dit land is opgebouwd over de rug van andere volkeren.Nog te noemen slaven handel we hebben gewoon in mensen gehandeld.En jij bent er zo trots op.

Dan krijg je hoge werkloosheid, kijk maar 's in Duitsland.
Jij hebt zeker nooit van MUUR gehoord zeker.een verhaal: achter die muur woonde een dictator genaamd honecker en die heeft alle mensen in oost duitsland arm gehouden om zijn eigen zakken te vullen en opeens was die muur weg en al die mensen die daar woonde stroomden in een keer west duitsland binnen in een al verzaadigde economie vandaar die werkeloosheid en niet anders.Maar wat ik wel weet is dat je een kip bent en je hebt geen kop.

Hallo Allemaal

Ik pas me er volledig bij aan.ze wisten het van tevoren.
Ook hier mail geblokt. gedeeltelijk hebben ze gelijk,
maar in sommige gevallen mag er gerust een uitzondering
zijn.

Wij zijn net zoals lonewolf al schrijft al heel lang bezig met c+
en nog steeds niet uitgeprocudeerd. en we hopen dan ook nog steeds om een beeld vergunning.

Maar wie weet krijgen we het ooit voor elkaar

groetjes
Hummaxboy

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan