Missende pars ----> par2 ?

Een rar.1 is een reparatiebestand of eigenlijk liever gezegd een tijdelijke.
Word er tijdens het repareren onderbroken, dan gaat hij weer opnieuw beginnen en krijg je dus ook rar.2 bestanden aldaar waar al een rar.1 bestand van was.

Die .1 bestanden moeten niet mee uitgepakt worden. Zoiets kan ook gebeuren als je alle bestanden selecteert en dan uitpakken kiest (als je dat tenminste nog steeds zo doet).
Als je gewoon de eerste rar file neemt en alleen -die- file opent en uitpakt zoals hier al omschreven was, dan heb je dat probleem niet.

Of je bent .1 bestanden rechtstreeks aan het uitpakken geweest omdat je dacht dat je klaar was en ook dat is dus niet goed.:)

Het geeft zich overigens een optie in Quickpar (kun je aanvinken) dat hij automatisch die reparatiebestanden (.1 en .2 etc.) weer wegkiept als hij klaar is met repareren.

Ik weet niet hoe snel je pc is, maar hier heeft ook al eens een zware reparatie gelopen met een 20 a 25 kapotte files, duurde ook 2 uur. En ik heb hier een amd 2000+ met 512 mb geheugen.
De hoeveelheid files is al redelijk bepalend, maar de hoeveelheid kapotte blocks per file zelfs nog meer.

Misschien een tip, als ik een grote reparatie doe, knal ik alles uit resources gebruikt, dus anti spyware software (virusscanner laat ik aan), popup killer, en evt. andere prullen die niet nodig zijn. Dat wil wel eens ietwat helpen.
 
Ik heb hem hier helemaal compleet,, dus als julie par files nodig hebben geef maar een gil,, dan maak ik er vanavond effe een paar en zet ik die wel effe ergens online.
 
die optie om de tijdelijke bestanden weg te gooien heb ik ook aan staan.
vreemde is dat als hij klaar is met repareren hij zegt dat hij het niet kan, is dus echt een fout in de par2 bestanden.
daarna stond er wel een tijdelijke file (file dus die ik had wegehaald) maar die was na henoeming niet goed

en inderdaad klik ik op het eerste bestand om de zaak uit te pakken maar bij bestand 63 (die ik had wegegooid en opnieuw laten maken) geeft hij een crc error.

maar zo als ik al schreef ik heb hem ook kompleet maar had 1 file wegedaan om de par2 te testen.

gr blokker
 
Vannacht de pc door laten bollen omdat er nog gerepareerd moest worden, en vanmorgen om half zes gekeken, en weer niet het goede resultaat. :confused:

Ik ga nog 1 keer proberen, en anders wachten tot mijn Eweka account ge?ctiveerd is.
 
Ik heb ze binnen hoor, twee man moet ik hier even voor bedanken: @Blokker1 voor jou lijntje... ;)

En @Jack voor het progje!

En natuurlijk ook de rest die meegedacht heeft. :biggrin:

Puur een server probleem dus.....
 
Dit is tenminste eens een leuk setje muziek 20 cd's........

:jow: :jow: :jow:
 
Misschien kun je hem het beste opnieuw downloaden.

Wat ook een tip kan zijn.... sommige rar files hebben zelf ook reparatie mogelijkheden.
Je opent de defecte file in winrar en dan alt-R oftewel extra->archief herstellen.
Als de benodigde optie bij het inpakken gebruikt is, kun je ook zo een bestand herstellen. Let wel even op, als er geen herstelbestand gevonden is dan krijg je een checked.filenaam.rar erbij. Is er wel een herstelbestand gevonden dan gaat het gerepareerde bestand fixed.filenaam.rar heten.
 
Black Tiger zei:
Misschien kun je hem het beste opnieuw downloaden.

Huh??? Wat bedoel je nou Black Tiger met opnieuw downloaden???

Ik heb alles binnen hoor. ;)

Ik bedoel met 'ik dacht dat ik alles had" dat ik veel van de platen die in de 20 cd's nog niet in mijn collectie mp3's had, gek he dat Freggel nog niet alles heeft. :biggrin:

Ik mis alleen 1 nummer op de remixcd's als ik de maker was geweest van deze collectie dan had ik er z??r zeker De one and only remix van "Lime, "Your Love" er opgezet!!!!

Wordt misschien een leuke om elkaar voortaan tips te geven als collecties als deze in de newsgroepen staan, want ik zou toch graag wel eens weten wie er intussen deze heeft gedownload....:biggrin:

Voor nu ga ik dadelijk met en stel fluitende oren naar bed... :stupid:
 
Ben blij dat het je gelukt is Freggel, en ik heb hem ook gedownd lol

Had hem eerlijk gezegd niet gezien,, maar komt vooral omdat ik te veel films moet doen en niet vaak het verzamel gedeelte kijk vanFTD.
Meestal haal ik alleen de in de mix eraf die nog steeds met regelmaat word gepost van heer Liebrand.

Maar ben wel blij met deze,, met name de remix cd''s want remixen vind ik altijd het beste en met name als het ook nog de lange versies zijn.
 
Mooi zo freggel,
Nu je de smaak te pakken hebt en weet hoe het werkt zul je zien dat hier best leuke zooi tussen zit.
Sterker nog komt af en toe zoveel moois tegelijk dat je niet kan bijhouden met branden.
 
Huh??? Wat bedoel je nou Black Tiger met opnieuw downloaden???
Oh sorry, ik had even iets over het hoofd gezien zie ik nu. Je had hem al compleet binnen.
Eerder las ik dat je nog met een bestand problemen had, vandaar dat ik aangaf dat je dat bestand (niet de hele post) misschien het best even opnieuw kon downloaden.
Doch er stond al iets eerder gemeld dat je hem geheel binnen had en daar had ik schijnbaar overheen gelezen.:)
 
Ik lees ook niet alles even goed. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan